Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak pompuje Ci turbo ???

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak pompuje Ci turbo ???

Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe

Opublikowano

jak pompuje Ci turbo ???

Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe

moje stare AEB w peaku mialo 1.3

przy 180km/h na 5 biegu przy max otwarciu przepustnicy 1.0

powyzej tej predkosci spadalo do 0.8

qurwa, teraz zaczynam zalowac ze go nie wrzucilem na rolki

Opublikowano

jak pompuje Ci turbo ???

Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe

moje stare AEB w peaku mialo 1.3

przy 180km/h na 5 biegu przy max otwarciu przepustnicy 1.0

powyzej tej predkosci spadalo do 0.8

qurwa, teraz zaczynam zalowac ze go nie wrzucilem na rolki

a po co sie denerwować :lol1:

Opublikowano

na bank wywali ponad 180kM :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Kolega który ma takiego samego grzmota po programie na 182kM stwierdził że ten to wariat w porównaniu z jego padaczką

Opublikowano

Kwestia przebiegu niutona. Mój przed korektą był bardziej nerwowy i wydawało mi się że ma więcej mocy a to G prawda :wink4:

Opublikowano

A to co...reklama ?

Opublikowano

Wisz Tomku - on ma tak, że raz jedzie jak depniesz od razu a innym razem tak, że powooooli buduje doładowanie. Jak jedzie od razu to w moc 170+ idzie uwierzyć a jak się zbiera długo to hmmm nie mam porównania. Wszystko si i w ogóle ale muszę dojść co jest nie tak albo ja jeżdże jak pipa póki co:). 328i z rolki wpierdziela, za ML500 ojca się 3ma ale nie podskoczy(do paczki równo) - tyle zdążyłem sprawdzić ;). Na razie przeglądam forum za przyczyną takiego stanu rzeczy z tym ładowaniem i szukam zegara + obudowy na kolumne kierowniczą na boosta i egt :).\

Ibiza Kamila fajny przemieszczacz ale Punto było lepszejsze :D

Opublikowano

na bank jest spierd...olony program

robil go jakis brudas albo wgrali gotowca i dlatego takie cyrki z doladowaniem na gazie

jak widzisz, Nie odstaje od bmw i ml-owi tez nie specjalnie sie daje

dasz wieksze turbo i wyru...cha lepsze wozy

dla mnie wazne jest to ze silnik masz tam zdrowy jak dzwon i do 300kM nie trzeba do niego zagladac

Opublikowano

Panowie brał ktoś downpipe do 1.8T od pana Gruchota ? swego czasu bywał u nas a forum miał nawet fajne promocje dla klubu.

Opublikowano

Motyw taki, że czy LPG czy Verva to na 2ce ma jebnięcie w 80% a na 3 i 4 już muł od dołu ale OGARNIEMY - auto w dobre ręce poszło :D. Program kupowaty ale niskie 7s do paczki kręci :P. Plany są na lekką poprawę osiągów - zobaczymy jak finanse pozwolą. Plan : FMIC, dolot 60mm, wtryski s3, turbo k04 albo jak będzie lepiej z $ to gt28r bo nie stać mnie kupować tanie, wydech mniej restrykcyjny, kolektor i kanały w głowicy lekko powiększe i wałki z ADRa i mam nadzieję 200HP będzie z K04 albo 220+ z GT28R :evil:. Tylko co na to sprzęgło...

Opublikowano

na K04 zrobisz 230kM

ale sprzęgło Ci juz tego nie wytrzyma :no: :no: :no:

i głowicy tez bym nie ruszał poza wałkami

Opublikowano

heh, tanioszka :)

ale jak kogos stac...

Tylko nie wiem czy bym nie poszukal czegos w ofercie Sachs'a, moze ma cos fajnego ;)

Opublikowano

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

Opublikowano

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...