Pucek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 jak pompuje Ci turbo ??? Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe
?uki1984 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nic z tych rzeczy Tomek ma to http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK Dzięki za info
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 jak pompuje Ci turbo ??? Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe moje stare AEB w peaku mialo 1.3 przy 180km/h na 5 biegu przy max otwarciu przepustnicy 1.0 powyzej tej predkosci spadalo do 0.8 qurwa, teraz zaczynam zalowac ze go nie wrzucilem na rolki
wujek_kamil Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 qurwa, teraz zaczynam zalowac ze go nie wrzucilem na rolki Ogarnie się przy najbliższej wizycie w Poznaniu
Buba Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 jak pompuje Ci turbo ??? Masz na myśli doładowanie? 1.1/1.0 peak, 0.6 stałe moje stare AEB w peaku mialo 1.3 przy 180km/h na 5 biegu przy max otwarciu przepustnicy 1.0 powyzej tej predkosci spadalo do 0.8 qurwa, teraz zaczynam zalowac ze go nie wrzucilem na rolki a po co sie denerwować
wujek_kamil Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Obstawiam, że więcej jak 170 nie wypluje ale każdy kuń powyżej 150 będzie fajnym gratisem - ważne, że jest baza do modów
Dev Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 na bank wywali ponad 180kM :kox: :kox: Kolega który ma takiego samego grzmota po programie na 182kM stwierdził że ten to wariat w porównaniu z jego padaczką
szczuraz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Kwestia przebiegu niutona. Mój przed korektą był bardziej nerwowy i wydawało mi się że ma więcej mocy a to G prawda
CrocodileReggae Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 jak chodzi o większe mody 1.8T to na dokładkę fajnymi bajerami są: - procedura startu - flatshift -doladowanie po biegach Rogalotti zaimplementował takowe do ibizy Kamila (Kamilbike) - projekt opisany na racing forum http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=90539&st=120
wujek_kamil Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wisz Tomku - on ma tak, że raz jedzie jak depniesz od razu a innym razem tak, że powooooli buduje doładowanie. Jak jedzie od razu to w moc 170+ idzie uwierzyć a jak się zbiera długo to hmmm nie mam porównania. Wszystko si i w ogóle ale muszę dojść co jest nie tak albo ja jeżdże jak pipa póki co:). 328i z rolki wpierdziela, za ML500 ojca się 3ma ale nie podskoczy(do paczki równo) - tyle zdążyłem sprawdzić . Na razie przeglądam forum za przyczyną takiego stanu rzeczy z tym ładowaniem i szukam zegara + obudowy na kolumne kierowniczą na boosta i egt .\ Ibiza Kamila fajny przemieszczacz ale Punto było lepszejsze
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 na bank jest spierd...olony program robil go jakis brudas albo wgrali gotowca i dlatego takie cyrki z doladowaniem na gazie jak widzisz, Nie odstaje od bmw i ml-owi tez nie specjalnie sie daje dasz wieksze turbo i wyru...cha lepsze wozy dla mnie wazne jest to ze silnik masz tam zdrowy jak dzwon i do 300kM nie trzeba do niego zagladac
szczuraz Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Panowie brał ktoś downpipe do 1.8T od pana Gruchota ? swego czasu bywał u nas a forum miał nawet fajne promocje dla klubu.
wujek_kamil Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Motyw taki, że czy LPG czy Verva to na 2ce ma jebnięcie w 80% a na 3 i 4 już muł od dołu ale OGARNIEMY - auto w dobre ręce poszło . Program kupowaty ale niskie 7s do paczki kręci . Plany są na lekką poprawę osiągów - zobaczymy jak finanse pozwolą. Plan : FMIC, dolot 60mm, wtryski s3, turbo k04 albo jak będzie lepiej z $ to gt28r bo nie stać mnie kupować tanie, wydech mniej restrykcyjny, kolektor i kanały w głowicy lekko powiększe i wałki z ADRa i mam nadzieję 200HP będzie z K04 albo 220+ z GT28R . Tylko co na to sprzęgło...
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 na K04 zrobisz 230kM ale sprzęgło Ci juz tego nie wytrzyma :no: i głowicy tez bym nie ruszał poza wałkami
?uki1984 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Apropo sprzęgła to który z tych zestawów jest godny uwagi: http://www.034motorsport.com/clutches-flywheels-034motorsport-clutch-flywheel-packages-audi-a4-18t-240mm-upgrade-clutch-flywheel-package-p-13298.html http://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES5488/ I co to są slave cylinder late i early
CoLo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 heh, tanioszka ale jak kogos stac... Tylko nie wiem czy bym nie poszukal czegos w ofercie Sachs'a, moze ma cos fajnego
Thom4s Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.
Buba Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a. +1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się