Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stock exhaust manifold

czyli pasi P&P?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

stock exhaust manifold

seryjny kolektor wydechowy

Opublikowano

to ja wiem, chodzi mi o to że w opisie jest pod seryjny kolektor i zasatanawiam sie czy ta moc moze być na nim uzyskana :mysli:

Opublikowano

Trzeba bedzie sobie "wystrugac" nowy kolektor :gwizdanie: :gwizdanie:

to turbo bardzo mi sie podoba, dzieki Gregory

Opublikowano

to ja wiem, chodzi mi o to że w opisie jest pod seryjny kolektor i zasatanawiam sie czy ta moc moze być na nim uzyskana :mysli:

O jakie turbo ci chodzi?

Opublikowano

No teraz to GT2X chłodzone wodą to fajna opcja. :good:

Opublikowano

Z tego co czytam to GT2X montowali juz w 2008r, dziwne ze bylo cicho na jej temat

dobrze ze ma chlodzenie wodne

Opublikowano

to ja wiem, chodzi mi o to że w opisie jest pod seryjny kolektor i zasatanawiam sie czy ta moc moze być na nim uzyskana :mysli:

O jakie turbo ci chodzi?

GT2X

Opublikowano

to ja wiem, chodzi mi o to że w opisie jest pod seryjny kolektor i zasatanawiam sie czy ta moc moze być na nim uzyskana :mysli:

O jakie turbo ci chodzi?

GT2X

Tak GT2X pasuje pod ori kolektor. Jest on jednak bardzo restrykcyjny i mocy 260KM na nim nie uzyskasz bo egt będzie za szybko rosło, nie mówiąc już o wspomnianych na ich stronie 300KM które jest racze nierealne na normalnym paliwie, nawet na lepszym kolektorze. Na stronie ATP wyraźnie napisali: 'up to 300PS octane dependent" -Czyli moc max pod 300KM zależne od oktanowości paliwa. A więc u nas w naszych drogowych warunkach nie realne.

U mnie jak miałem GT2X i ori kolektor dusiło silnik u góry, czuć było że przepływ nie może rozwinąć skrzydeł i dopiero jak pospawałem i zamontowałem inny kolektor(baran) czuć było, że góra się odetkała. Czuć to było normalnie na fotelu. potem wleciały wałki ADR i u góry czuć było jeszcze lepiej, wrażenie było takie, jakby przy 5k Rpm włączał się V-Tec :)

Generalnie to jeśli się turbo użytkuje bezpiecznie to chłodzenie wodą nie jest potrzebne. Wodę dodają do turbo dlatego, że lepiej zabezpieczyć je przed złym nieświadomym użytkowaniem.

Opublikowano

Gregory masz jakis manual odnośnie tego kolektora ????

chodzi mi o wymiary i zastosowany materiał

Opublikowano

Bardzo dużo jest w opisie mojego projektu na forum, sporo fotek. Kolanka 42mm, ścianka 2mm. Ale od razu mówię, że nie łatwo jest pospawać taki kolektor aby turbo było w seryjnej pozycji. Powiedziałbym nawet, że jest masakra z tym mała. Ja bym drugi raz już nie spawał, roboty fffffpiz*u.

Opublikowano

o robotę sie nie martwię, mam wprawę, ale przyznam sie że bardzo by mi ułatwiły pracę dane z wymiarami

mam juz przygotowane kolanka :> :> :> ale 50-tki :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

no ale najpierw musze łatwic turbo :mysli: :mysli: :mysli:

a do USA w najblizszym czasie sie nie wybieram :no: :no: :no:

Opublikowano

Jakie w końcu turbo chcesz kupić?

Opublikowano

GT2X

Opublikowano

Chłodzone wodą. Wcześniej wstaje niż GTRS. :wink4:

Opublikowano

własnie o taka mi chodzi, mam teraz K03S i czegos juz brakuje....

Opublikowano

A powiedzcie jak się ma sprawa GT3076 w AEB (wiadomo,że silnik i napęd też pod to turbo będzie wzmocniony) bo mam do wzięcia :)

masz kase...to bierz :naughty:

bedzie mocno :decayed:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 04:37_________________________________________________Aha, i odrazu skrzynia 6bieg :gwizdanie:

Opublikowano

jakie mozliwosci ma to turbo ?

Opublikowano

pod 400pewnie da rade, ale to będzie wstawało przy ~ 4800 jak nie później :blink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...