Darecki20005 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Koledzy trochę pologowałem auto lecz ze słabym skutkiem bo prawie za każdym razem komputer wchodził w tryb awaryjny i błąd że przekroczona górna granica doładowania. Zerknijcie i powiedzcie wogóle czy z tych logów da się coś wywnioskować i czy to turbina znów do roboty. grupy BS nie dałem rady zrobić bo mi vag wyswietlał ze nie zarejestrowany, po formacie komputera. logi dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36613.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36614.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36615.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36616.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36617.html Tu bendą 2 jeden z notfaulem a drugi udało sie zrobić bez http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36618.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36619.html statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36620.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36621.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36622.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36623.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36624.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36625.html Turbina do maja na gwarancji bo była regenerowana. Czyżby znów ją robić? Może niepotrzebnie zakładałem oddzielny temat gdyż pisałem o tym w dziale o silnikach diesla, lecz uznałem że logi powinny być tutaj. Jak moderator uzna ze zle zrobiłem to niech usunie temat.
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Ale Ci ta turbawka nieźle dmucha Dziwne , że jeszcze nie wyskoczyła i nie poleciała przed autem :gwizdanie:
Darecki20005 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Robert tyle to i ja wywnioskowałem po błędzie przeładowania. Na tych liczbach sie nie znam wiec proszę o pomoc. Nie dałem rady ciągnąć na wyzsze obroty bo prawie za każdym razem przy niecałych 4 tyś konczyła się moc.
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Przyjrzałbym się jeszcze czujnikowi ciśnienia doładowania G71
MiruK Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 pokaż logi 003 i 011 z Basic Settings , stawiam na zacięte kierownice
Darecki20005 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 Udało mi sie zlogować grupę BS. Powiedzcie czy to na pewno turbina: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36785.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36786.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_36787.html
MiruK Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 na moje oko sztanga wolno reaguje i nie dochodzi do końca, sprawdź podciśnienie w wężykach, jak będzie OK to czyszczenie turbiny
Darecki20005 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 No wiec panowie chyba sprawa rozwiązana. wczoraj postawiłem auto do mechanika i jezdziliśmy a w tryb awaryjny nie chciał wejść, no ale go poinformowałem że sytuacja taka miała miejsce i że turbina mi takie ciśnienie podaje. Dziś telefon że auto zrobione, turbina wporządku, geometria także, wiec pytam co było a on mi na to że elektromagnetyczny czujnik regulujący doładowanie(domyslam się że chodzi o n75, chyba że się mylę to mnie poprawcie), i że teraz ciśnienie wporządku, radość moja była krótka. Wiec powiedziałem że dzis go nie odbiorę bo nie mam jak przyjechać wiec jutro i ile mam szykować gotówki. On mi na to że 450zł no ok. Teraz prozba do was, co myslicie o tej cenie? Czy ten czujnik jest taki drogi, czy może wymiana bardzo skomplikowana? Wydaje mi się trochę drogo, no ale może ja się nie znam.
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Cena raczej z górnego przedziału Z wymianą roboty dużo nie ma - pozostaje kwestia zdiagnozowania usterki, a to może trochę potrwać
ROBERT Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Ja niedawno kupowałem w ASO zawór N75 ( PIERBURG ) i zapłaciłem coś koło 200 złotych , dodam , że taki sam N75 z PIERBURGA w IC kosztuje coś koło ~ 180 złotych
jnx Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Ja płaciłem kiedyś w Łodzi chyba 130 to była najtansza cena na allegro - nowszą wersje tylko wtyczke przerobiłem i śmiga.. Cena jak dla mnie zbyt duża
spanky Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 No wiec panowie chyba sprawa rozwiązana. wczoraj postawiłem auto do mechanika i jezdziliśmy a w tryb awaryjny nie chciał wejść, no ale go poinformowałem że sytuacja taka miała miejsce i że turbina mi takie ciśnienie podaje. Dziś telefon że auto zrobione, turbina wporządku, geometria także, wiec pytam co było a on mi na to że elektromagnetyczny czujnik regulujący doładowanie(domyslam się że chodzi o n75, chyba że się mylę to mnie poprawcie), i że teraz ciśnienie wporządku, radość moja była krótka. Wiec powiedziałem że dzis go nie odbiorę bo nie mam jak przyjechać wiec jutro i ile mam szykować gotówki. On mi na to że 450zł no ok. Teraz prozba do was, co myslicie o tej cenie? Czy ten czujnik jest taki drogi, czy może wymiana bardzo skomplikowana? Wydaje mi się trochę drogo, no ale może ja się nie znam. po odbiorze fury zrob logi bo turbo w dalszym ciagu moze ladowac za duzo ... cena 450 zł - to jest koszt zakupu zaworka ,diagnoza, wiedza ,warsztat itp ....
Darecki20005 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Auto odebrałem. Logi do oceny i dziękuje wszystkim za wypowiedzi i pomoc: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_37195.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_37197.html http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_37198.html[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 14:59_________________________________________________Czy teraz to cisnienie jest wporządku?
Darecki20005 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Cieszę się niezmiernie. Raz jeszcze dziękuje wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się