Młody Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 a lusterko wewnętrzne fotochrom będzie? :gwizdanie: Już jest u czakiego tylko muszę podjechać na zmianę .[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 13:56_________________________________________________ Młody, a nie obawiałeś się problemów z wtryskiwaczami, rozrządem, który notabene również w modelach po 2007r. lubi przeskoczyć i rozpieprzyć motor? Właśnie stoję przed wyborem autka i zastanawiam się nad 3.0tdi BMK 225km w trumniaku, a z drugiej strony kusi mnie e6x. W przypadku pierwszego jakby wziąć poprawkę, że trzeba będzie zainwestować we wtryski + w najgorszym wypadku rozrząd (w sumie jakieś 10tyś.) i świadomie je kupić, to też nie powinno być chyba źle, co? Ile Ci ta lalka siorpie w mieście i w trasie jeśli można się dowiedzieć, bo szwagier w sedanie z ciężką nogą, przy BMK + tip nie schodzi niżej 12l/1100. Zawsze jest jakieś ryzyko. Ale nie myślę o tym co do spalania to na 19/255 mieszane 9.6 , miasto to 12.8 .
KOval81 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Zawsze jest jakieś ryzyko. Ale nie myślę o tym co do spalania to na 19/255 mieszane 9.6 , miasto to 12.8 . No to nie powiem, żeby w mieście był przesadnie oszczędny A ja myślałem, że szwagrowi dużo żłopie :gwizdanie: Rozumiem, że przed zakupem robiłeś jakąś diagnostykę autka - chodzi mi tu właśnie o wtryski i to grzechotanie (czy to hydraulika, czy rozrząd - pal licho )
Młody Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Sprawdziłem go całego ja mówię o spalaniu z szaleństwem nawet na S jak normalna jazda w korkach i spokojnie to 10.5 - 11 maks spokojnie się mieści . Ale nie ma co liczyć na spalnie 5.5 jak piszą na allegro
NYNA Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Grzechotanie to przy rozruchu na zimnym silniku słychać widziałem taki silnik(3.0) po tym jak rozrząd przeskoczył ale właściciel jeździł do końca bo stwierdził że się nie opłaca tego naprawiać a jak strzelił to kupił drugi silnik za 4 tys zł i jeździ dalej. W zeszłym roku przywoziłem takie 2.7 z 12.2005 z przebiegiem 220 tys. km dziś ma ponad 305 tys.km i silnik chodzi jak nowy nic nie słychać, jedyne co teraz byłorobione to przepustnica wymieniona bo się wytarło to kółeczko plastikowe(500 zł używka w dobrym stanie) i zrobione kolektory u chłopaków AZ w Gdańsku bo w prawym czasami pojawiał się błąd więc jak auto już było rozbierane do wymiany przepustnicy to przy okazji wysłałem dwa kolektory do regeneracji(800 zł) żeby mieć już to z głowy, poza tym tylko wymiany olejów i filtrów i raz olej w tip-ie wymieniony. Teraz dla siebie prywatnie też przywiozłem takie C6 tylko że z 3.0TDi z 2007 póki co zrobione tylko 10 tys km przebieg ponad 170 tys. i też nic niepokojącego nie słychać. Co do spalania to u mnie mniej palą ale miasto miastu nie równe i styl jazdy każdy ma inny ale w 10 l w mieście to się można zmieścić a na trasie to już zależy od prędkości
KOval81 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 No 5,5 w mieście to nawet w swojej laleczce nie jestem w stanie osiągnąć, więc do sprzedawczyków z allegro podchodźmy z wielkim dystansem Poczytałem troszkę wywodów na temat tych silników na a6klub - jedna z najbardziej rozgarniętych tam osób - Piotruś - wielki szacunek za posiadaną wiedzę, bardzo fajnie o nich pisze. U szwagra też grzechocze zimny przez około 2-3s, ale to nie tyle szuranie rozrządu, co właśnie jakby hydraulika się napełniała - robi wszystko w ASO i jeszcze nic nie kazali mu z tym robić - pewnie w swoim czasie zmienią napinacze górne i po ptokach będzie - chyba, że się wysra do tego czasu
filip1001 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Od kilku miesięcy użytkuję A6 C6 z BPP na pokładzie. Póki co jestem bardzo zadowolony ( również po regeneracji klap kolektorów w AZ SERWIS). Ale co ważne nie wiem co to dolewanie oleju, problemy z pompami oleju, imbusikiem, nierówna praca czy jeszcze jakieś inne numery Spalanie również raczej akceptowalne. W trasie to już wcale jest bardzo fajnie. Jak ktoś chce postawić na fun z jazdy i koszta to polecam 3,0 TDI ASB 232 PS a jak istotna jest też ekonomia ( przy przebiegach 40 tys nawet 1 L robi różnicę), to polecam 2,7 BPP. Oczywiście zakładając, że silnik jest w miarę zdrowy. Bo 2,7 też potrafi stworzyć grube koszty. (np. wtryski bo wymiany).
Młody Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 Dotarły ori obudowy S4 satyna
kamil Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Kontynuując temat rozrządu.. lepiej zrobić swapa na nowszy model niż naprawiać. ASB można trafić poniżej 10k a CDYA już się pojawiają na alle.
miron78 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód
Młody Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód Dzięki
miron78 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód Dzięki żartowałem
wojoo Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany
Młody_drog Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany Jak pasek przeskakuje ząbki
KOval81 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany Nie bój nic - usłyszysz na 200% jak przeskoczy któryś z 4 łańcuszków Młody - krótki wywód dotyczący spalania A6C6 Jeździłem ostatni tydzień 3.0tdi w sedanie - 95% miasto i wyszło z dystrybutora 14,1 l/100km (dynamiczna jazda) IMHO - kiepska opcja jak do jazdy jedynie po mieście - jak na autosradowóz, malina
Flyer Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Nie bój nic - usłyszysz na 200% jak przeskoczy któryś z 4 łańcuszków Młody - krótki wywód dotyczący spalania A6C6 Jeździłem ostatni tydzień 3.0tdi w sedanie - 95% miasto i wyszło z dystrybutora 14,1 l/100km (dynamiczna jazda) IMHO - kiepska opcja jak do jazdy jedynie po mieście - jak na autosradowóz, malina ktos kto kupuje A6 3.0TDI raczej nie ma problemu z wydaniem 200-300PLN wiecej miesiecznie na paliwo moim zdaniem. ile by spalilo A6 2.0TDI? pewnie kolo 10l przy tym samym stylu jazdy.
Młody Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 To ładnie ją goniłeś ja mam miasto z szaleństwem (czasami ) 12,6 a teraz przy spokojnej mieszanej wychodzi mi 8,6 [br]Dopisany: 03 Październik 2011, 10:08_________________________________________________ ktos kto kupuje A6 3.0TDI raczej nie ma problemu z wydaniem 200-300PLN wiecej miesiecznie na paliwo moim zdaniem. ile by spalilo A6 2.0TDI? pewnie kolo 10l przy tym samym stylu jazdy. Nie da rady 2.0 zrobić takiego samego stylu co 3.0 Q a co kasy $$ to ma się cos za cos. Nie będzie palić 5.5 jak piszą na allegro
Flyer Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Mlody, ale ja pisalem do Kovala... skoro mu 3.0 spalilo 14, to jezdzac tak samo 2.0 wyszloby pewnie niewiele mniej.
Młody Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Mlody, ale ja pisalem do Kovala... skoro mu 3.0 spalilo 14, to jezdzac tak samo 2.0 wyszloby pewnie niewiele mniej. Wiem że do niego
Rekomendowane odpowiedzi