Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 2,7 Q Pełny s-line. Koło 20"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a lusterko wewnętrzne fotochrom będzie? :gwizdanie:

Już jest u czakiego tylko muszę podjechać na zmianę .[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 13:56_________________________________________________

Młody, a nie obawiałeś się problemów z wtryskiwaczami, rozrządem, który notabene również w modelach po 2007r. lubi przeskoczyć i rozpieprzyć motor?

Właśnie stoję przed wyborem autka i zastanawiam się nad 3.0tdi BMK 225km w trumniaku, a z drugiej strony kusi mnie e6x. W przypadku pierwszego jakby wziąć poprawkę, że trzeba będzie zainwestować we wtryski + w najgorszym wypadku rozrząd (w sumie jakieś 10tyś.) i świadomie je kupić, to też nie powinno być chyba źle, co? :mysli:

Ile Ci ta lalka siorpie w mieście i w trasie jeśli można się dowiedzieć, bo szwagier w sedanie z ciężką nogą, przy BMK + tip nie schodzi niżej 12l/1100.

Zawsze jest jakieś ryzyko. Ale nie myślę o tym :) co do spalania to na 19/255 mieszane 9.6 , miasto to 12.8 .

Opublikowano

Zawsze jest jakieś ryzyko. Ale nie myślę o tym :) co do spalania to na 19/255 mieszane 9.6 , miasto to 12.8 .

No to nie powiem, żeby w mieście był przesadnie oszczędny :naughty::decayed: A ja myślałem, że szwagrowi dużo żłopie :gwizdanie: Rozumiem, że przed zakupem robiłeś jakąś diagnostykę autka - chodzi mi tu właśnie o wtryski i to grzechotanie (czy to hydraulika, czy rozrząd - pal licho :wink4:)

Opublikowano

Sprawdziłem go całego :) ja mówię o spalaniu z szaleństwem nawet na S jak normalna jazda w korkach i spokojnie to 10.5 - 11 maks spokojnie się mieści . Ale nie ma co liczyć na spalnie 5.5 jak piszą na allegro :polew:

Opublikowano

Grzechotanie to przy rozruchu na zimnym silniku słychać widziałem taki silnik(3.0) po tym jak rozrząd przeskoczył ale właściciel jeździł do końca bo stwierdził że się nie opłaca tego naprawiać a jak strzelił to kupił drugi silnik za 4 tys zł i jeździ dalej. W zeszłym roku przywoziłem takie 2.7 z 12.2005 z przebiegiem 220 tys. km dziś ma ponad 305 tys.km i silnik chodzi jak nowy nic nie słychać, jedyne co teraz byłorobione to przepustnica wymieniona bo się wytarło to kółeczko plastikowe(500 zł używka w dobrym stanie) i zrobione kolektory u chłopaków AZ w Gdańsku bo w prawym czasami pojawiał się błąd więc jak auto już było rozbierane do wymiany przepustnicy to przy okazji wysłałem dwa kolektory do regeneracji(800 zł) żeby mieć już to z głowy, poza tym tylko wymiany olejów i filtrów i raz olej w tip-ie wymieniony. Teraz dla siebie prywatnie też przywiozłem takie C6 tylko że z 3.0TDi z 2007 póki co zrobione tylko 10 tys km przebieg ponad 170 tys. i też nic niepokojącego nie słychać. Co do spalania to u mnie mniej palą ale miasto miastu nie równe i styl jazdy każdy ma inny ale w 10 l w mieście to się można zmieścić a na trasie to już zależy od prędkości :wink4:

Opublikowano

No 5,5 w mieście to nawet w swojej laleczce nie jestem w stanie osiągnąć, więc do sprzedawczyków z allegro podchodźmy z wielkim dystansem :polew:

Poczytałem troszkę wywodów na temat tych silników na a6klub - jedna z najbardziej rozgarniętych tam osób - Piotruś :hi: - wielki szacunek za posiadaną wiedzę, bardzo fajnie o nich pisze.

U szwagra też grzechocze zimny przez około 2-3s, ale to nie tyle szuranie rozrządu, co właśnie jakby hydraulika się napełniała - robi wszystko w ASO i jeszcze nic nie kazali mu z tym robić - pewnie w swoim czasie zmienią napinacze górne i po ptokach będzie - chyba, że się wysra do tego czasu :decayed:

Opublikowano

Od kilku miesięcy użytkuję A6 C6 z BPP na pokładzie. Póki co jestem bardzo zadowolony ( również po regeneracji klap kolektorów w AZ SERWIS). Ale co ważne nie wiem co to dolewanie oleju, problemy z pompami oleju, imbusikiem, nierówna praca czy jeszcze jakieś inne numery :cool1: Spalanie również raczej akceptowalne. W trasie to już wcale jest bardzo fajnie. :good:

Jak ktoś chce postawić na fun z jazdy i koszta to polecam 3,0 TDI ASB 232 PS a jak istotna jest też ekonomia ( przy przebiegach 40 tys nawet 1 L robi różnicę), to polecam 2,7 BPP. Oczywiście zakładając, że silnik jest w miarę zdrowy. Bo 2,7 też potrafi stworzyć grube koszty. (np. wtryski bo wymiany).

Opublikowano

Dotarły ori obudowy S4 satyna :)

2dlksw7.jpg

Opublikowano

Kontynuując temat rozrządu.. lepiej zrobić swapa na nowszy model niż naprawiać.

ASB można trafić poniżej 10k a CDYA już się pojawiają na alle.

Opublikowano

dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód :kox:

Opublikowano

dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód :kox:

Dzięki :hi:

Opublikowano

dawno tu nie wchodziłem - naprawdę pieknie teraz to A6 wygląda - przód :kox:

Dzięki :hi:

żartowałem

Opublikowano

Uuuu Buuu ;(

Opublikowano

a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany :D

Opublikowano

a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany :D

Jak pasek przeskakuje ząbki

Opublikowano

a po czym poznac ze rozrząd jest juz do wymiany :D

Nie bój nic - usłyszysz na 200% jak przeskoczy któryś z 4 łańcuszków :decayed::naughty:

Młody - krótki wywód dotyczący spalania A6C6 :naughty: Jeździłem ostatni tydzień 3.0tdi w sedanie - 95% miasto i wyszło z dystrybutora 14,1 l/100km (dynamiczna jazda) :kwasny:

IMHO - kiepska opcja jak do jazdy jedynie po mieście - jak na autosradowóz, malina :good:

Opublikowano

Nie bój nic - usłyszysz na 200% jak przeskoczy któryś z 4 łańcuszków :decayed::naughty:

Młody - krótki wywód dotyczący spalania A6C6 :naughty: Jeździłem ostatni tydzień 3.0tdi w sedanie - 95% miasto i wyszło z dystrybutora 14,1 l/100km (dynamiczna jazda) :kwasny:

IMHO - kiepska opcja jak do jazdy jedynie po mieście - jak na autosradowóz, malina :good:

ktos kto kupuje A6 3.0TDI raczej nie ma problemu z wydaniem 200-300PLN wiecej miesiecznie na paliwo moim zdaniem.

ile by spalilo A6 2.0TDI? pewnie kolo 10l przy tym samym stylu jazdy.

Opublikowano

To ładnie ją goniłeś ja mam miasto z szaleństwem (czasami :) ) 12,6 a teraz przy spokojnej mieszanej wychodzi mi 8,6 :)[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 10:08_________________________________________________

ktos kto kupuje A6 3.0TDI raczej nie ma problemu z wydaniem 200-300PLN wiecej miesiecznie na paliwo moim zdaniem.

ile by spalilo A6 2.0TDI? pewnie kolo 10l przy tym samym stylu jazdy.

Nie da rady 2.0 zrobić takiego samego stylu co 3.0 Q :) a co kasy $$ to ma się cos za cos. Nie będzie palić 5.5 jak piszą na allegro :decayed:

Opublikowano

Mlody, ale ja pisalem do Kovala... skoro mu 3.0 spalilo 14, to jezdzac tak samo 2.0 wyszloby pewnie niewiele mniej.

Opublikowano

Mlody, ale ja pisalem do Kovala... skoro mu 3.0 spalilo 14, to jezdzac tak samo 2.0 wyszloby pewnie niewiele mniej.

Wiem że do niego :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...