Kubica86 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam wszystkich, mam parę pytań odnośnie podnoszenia mocy w TDI. Sam już z 110 AFN zrobiłem 160 za sprawą wtrysków 216/FMIC'a/Turbo i programu oczywiście. A moje Pytanie brzmi, jakie realne wartości można osiągnąć na takich gratach: pompa 11mm/wtryski 230/turbo BRD ? Szukałem podobnego modu na forum ale nie znalazłem... Dodam że wtryski i turbo to kwestia 2 dni i będą leżeć w garażu, gorzej z pompą 11 . Czy już ktos miał podobną opcje na forum?? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
rob555 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Okolice 180-190KM powinny byc realne.... wszystko zalezy od stanu motorowni i jakosci podzespołow ktore wkladasz. W ALH na podobnym setupie wyszlo to :
Kubica86 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Dodatkowo dodam że w motorowni są nowe tłoki z korbami i głowica po regeneracji, cylindry były cacy więc nie ruszane. Dołu nie ruszałem. W opcji mogą być wtryski 260... Na doinwestowanie furmany mam kole 4-5 tyś, zastanawiałem się też nad opcją pompy z bebechami 11 czy 12mm żeby nie grzebać się przy zmianie a koszta podobne...
Cordii Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Czy jest sens robić z afn +2xx KM, to juz lepiej zrobic swap na awx i wtedu atakowac 23x KM na bigT. Dla afn bezpieczny setup to 160-180 KM. Ja teraz u siebie bede miał taki setup 230+brd+FMIC+G60+dodatkowa pompa paliwa, tak mysle ze reale 175KM bedzie
CrocodileReggae Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 można wszystko... http://mrmotors.pl/projekty.php?id=23
Kubica86 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Wiadomo można wszystko, tylko że podany link odnosi się do silnika na pompowtryskach ( przynajmniej takie mam wrażenie). A ja nie mam komu powierzyć auta żeby swap zrobić ze wszystkim czyli mechanika i elektryka. A sam nie ogarnę tematu niestety
Cordii Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 można wszystko... http://mrmotors.pl/projekty.php?id=23 Tylko ze kolega Aw69 miał inny słupek z nowszego silnika, u nas w A4 nic nie podejdzie innego do afn Dodatkowo dodam że w motorowni są nowe tłoki z korbami i głowica po regeneracji, cylindry były cacy więc nie ruszane. Dołu nie ruszałem. W opcji mogą być wtryski 260... Na doinwestowanie furmany mam kole 4-5 tyś, zastanawiałem się też nad opcją pompy z bebechami 11 czy 12mm żeby nie grzebać się przy zmianie a koszta podobne... Przy takim setupie to juz bardzo trzeba uwazać na EGT i czapka przy duzym dmuchnieciu moze sie podnosić, a juz nie wspomne o cisnieniu oleju w afn, pompa sie napewno nie bedzie wyrabiać :hi:
rafal102 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Kolego Kolego dawaj BRD wtryski 260 pompę 11mm i okolice 200KM w zasięgu..
przemik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 200/400 w "ośce".... fajnie sie musi tym jezdzic....
olek_wroc Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Na gratach , które wymieniłeś pęknie ok 180-195km i 370-390nm bo coraz trudniej osiągnąć 200km i 400nm w nalatanych afn'ach bez dużych wtrysków 0.260;) Jak dysponujesz budżetem w granicy 4-5tys to mogę pomóc w gratach na ponad 200km i 400nm;) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=98663
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 200/400 w "ośce".... fajnie sie musi tym jezdzic.... bez problemu
Kubica86 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Panowie już coś się ruszyło, graty biorę od olek_wroc więc będzie to 11/260/BRD.. Tylko się z nim dogadam z terminem odbioru gratów. Więc mam nadzieję że najpóźniej za miecha stawię się na korektę softu i pochwalę się na forum efektami. Oczywiście pomyślałem o mapsensorze od 130 jiż jest u mnie więc mam troszkę czasu na dopasowanie go. Tym samym koło połowy kwietnia będę miał parę gratów do sprzedania min.: wtryski 205 i 216, turbo AFN 190tyś. Hybryda trzyma ładnie 1.55 temat będzie w dziale sprzedam. Pozdrawiam.
Kubica86 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Stanley najbardziej efektu końcowego to jestem chyba ja hehe Takie minimum jakie chciałbym to kole 190 a jak będzie bonus to będzie fajnie. Też nie chcę aby motor wysrał się w miesiąc więc program będzie ,,łagodny,, jeżeli można tak powiedzieć przy takim zabiegu
stanley Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Stanley najbardziej efektu końcowego to jestem chyba ja hehe Takie minimum jakie chciałbym to kole 190 a jak będzie bonus to będzie fajnie. Też nie chcę aby motor wysrał się w miesiąc więc program będzie ,,łagodny,, jeżeli można tak powiedzieć przy takim zabiegu
ispee Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 szatan jestem ciekawy jaki realnie przebieg wykreci pozniej ten silnik przy dynamicznym codziennym poruszaniu się podrogach....
Kubica86 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Wszystko wyjdzie w praniu, szczerze ja rocznie robiłem powozem koło 8-10 tyś. km więc bez kosmosu, teraz codziennie poruszam się służbowym gratem a A4 stoi i się nudzi to z braku laku modzę. Nogę mam ciężką, lubię kose itd. ale w miare rozsądku. Nie katuje auta przed rozgrzaniem i rzadko kiedy lata na obrotach powyżej 3500. Czasami wiadomo upalanie na kresce ale to wszystko chwilowe, myślę że będzie miała niunia ze mną dobrze, przeważnie latam z butem na wysokości 120 do 160 km/h a to nie jakiś specjalny wysiłek dla motoru (takie oczywiście moje zdanie). Poczekamy zobaczymy za miecha powinno już być po sprawie :gwizdanie:
stanley Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Wszystko wyjdzie w praniu, szczerze ja rocznie robiłem powozem koło 8-10 tyś. km więc bez kosmosu, teraz codziennie poruszam się służbowym gratem a A4 stoi i się nudzi to z braku laku modzę. Nogę mam ciężką, lubię kose itd. ale w miare rozsądku. Nie katuje auta przed rozgrzaniem i rzadko kiedy lata na obrotach powyżej 3500. Czasami wiadomo upalanie na kresce ale to wszystko chwilowe, myślę że będzie miała niunia ze mną dobrze, przeważnie latam z butem na wysokości 120 do 160 km/h a to nie jakiś specjalny wysiłek dla motoru (takie oczywiście moje zdanie). Poczekamy zobaczymy za miecha powinno już być po sprawie :gwizdanie: do 160km/h to dobra prędkość podróżna dla tych silników
Kowi87 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Jestem ciekaw czy pęknie 200 tylko w sumie takim modem to juz strach w dłuższe trasy lecieć moim zdaniem A kieys mówiono że bezpieczna granica dla AFNa to 180km taki 200 konny parch setke zrobi w jakieś 6,5-7s
dejf Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Jestem ciekaw czy pęknie 200 tylko w sumie takim modem to juz strach w dłuższe trasy lecieć moim zdaniem A kieys mówiono że bezpieczna granica dla AFNa to 180km taki 200 konny parch setke zrobi w jakieś 6,5-7s A ja samym chipsem mam w ASZ 7.0 0-100kmh Strach myslec co by było na BRD+bigger IC.. Vp sie ciezko modzi, tzn duzo pracy i $$$ wymaga, ale pozniej efekt nieoceniony. Dodatkowo jak to jakis niepozorny przedlift;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się