Halskii Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 potwierdzam po wymianie weza cisnieniowego problem ustapil pozdrawiam
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 I jeszcze pytanie czy moze to miec zwiazek z tym wyrzucaniem plynu przez przelew w zbiorniczku przy wiekszych predkosciach? A tu bym obstawiał uszczelkę pod głowicą jeżeli uszkodzona jest uszczelka pod głowica akurat pomiedzy cylindrem a kanałem płynu to oprócz wypuszczania bąbli również zasysa płyn do komory spalania - efektem jest biały dym,oraz ubywanie płynu chłodzącego jeżeli są takie objawy to jak najbardziej grabala ma racje
Konradgiee Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Bulczy tylko na zimnym silniku po odpaleniu jak przygazuje. Z tym wyrzucaniem to uszczelka chyba nie bo przy jezdzie ponizej 120km/h jest wszystko ok.Moge jechac 300 km i nic niewyrzuci.To musi byc cos innego tylko co
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 co sie zastanawiasz w reke srobokret, duze szczypce i sprawdz czy czy zapowietrzony :th: d czegos trzeba zaczac zaraz,zaraz a ktoredy ten plyn wyrzuca? przez korek zbiorniczka???? jezeli tak tzn ze plyn sie przegrzewa i wrze! a to termostat lub jak mowilem za male stezenie plynu i sie gotuje! normalnie w trakcie jazdy na wiekszych obrotach temp plynu w glowicy dochodzi miejscami do 110C, jak jest odpowiednie stezenie plynu temp wrzenia przekracza 110C i jest ok. gdy za duzo wody lub sama woda to sie bąbli i te bable powoduja wzrsot cisnienia w ukladzie i wlasnie wychlapywanie.
Konradgiee Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 co sie zastanawiasz w reke srobokret, duze szczypce i sprawdz czy czy zapowietrzony :th: d czegos trzeba zaczac No musze sie wziasc i cos z tym zrobic moze po odpowietrzeniu problem zniknie ale watpie.
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 wtedy pkt drugi termostat i wymiana plynu. powinno wtedy byc ok. (albo od razu sie szarpnac)
garbi89 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 WITAM mam podobny problem jak kolega Konradgiee ubywa mi płyn ze zbiorniczka przez nadmiar i przy odpalaniu silnika przelewa się w nagrzewnicy. Układ odpowietrzałem już trzy razy i nic z tego dalej się przelewa. Temperatura 90 C cały czas ani mniej ani więcej. Innych wycieków brak. Uszczelka sprawdzona testerem ok, korek do zbiorniczka nowy i dalej przelewa i co dalej robić kto wie, może wyminić płyn na nowy ale jest dobry -32c
Musashi Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 a gdy odpowietrzacie to ustawiacie ogrzewanie na max?
garbi89 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Tak oczywiście klimatronik jest na HI
Pikuś Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Ale wcale nie musi byc na HI. Temp w naszych audikach nie jest regulowana iloscia przeplywajacego plynu, tylko za pomoca klapki, ktora dawkuje ile ma przez nagrzewnice przechodzic powietrza, a ile swiezego idzie do srodka. Jak sie myle prosze poprawic.
garbi89 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Przy odpowietrzaniu układu chłodzenia zawór nagrzewnicy musi być otwarty na max.I umnie był a nie chce się odpowietrzyć.
dark79 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 nie ma czegos takiego jak zawor nagrzewnicy, jest tylko klapa regulujaca przeplyw powietrza, takze nie wazne czy masz na HI czy na LO ustawiony klimatronik
garbi89 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Tak oczywiście masz racje dzisiaj się otym dowiedziałem od mechanika. A czego nie moge go odpowietrzyć, mechanik terz nie wie. Narazie kazał jezdzić.
Konradgiee Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja w przyszlym tygodniu bede wymienial termostat i mam nadzieje ze po wymianie i odpowietrzeniu bedzie oki bo wszystko inne jest w porzadku test na uszczelke tez robilem i to napewno nie to. Ostatnio w trasce temp. jak zawsze mi trzyma 90st. przynajmniej z tego co pokazuje analogowy wskaznik tak teraz mi z dwa razy na chwile spadla do ok 85 st. wiec mysle ze to bedzie termostat ,pozatym po nocy przed zapaleniem jak sprawdzam przewody to sa twarde i jak odkrece zbiornik to wyrzuci powietrze z dosyc duzym cisnieniem.Po wymianie napewno dam znac co i jak, Ty garbi89 jak cos zrobisz i pomoze to tez pisz bo widze ze mamy identyczny problem.
garbi89 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja myśle o wymianie płynu na nowy może to coś da. [br]Dopisany: 15 Styczeń 2008, 16:17 _________________________________________________Wymieniłem płyn na nowy i nic nie dało. Ma ktoś inne pomysły.
Konradgiee Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Garbi89 a sprawdz u siebie dwie rzeczy pierwsza to czy przez ten waski przewod co wchodzi do zbioniczka(przelew) wpuszcza plyn do srodka powinno leciec na wolnych obrotach a jak przygazujesz to nawet wiecej, sciaglem ten przewod i u mnie nic nie leci.Druga sprawa to na rozgrzanym silniku ten waz co wchodzi do chlodnicy jest goracy a sprawdz dolny ten co wychodzi z chlodnicy u mnie jest zimny a powinien byc napewno chociaz troche cieply. a i jeszcze jedno u mnie jest caly czas duze cisnienie w obiegu nawet rano jak silnik zimny to weze sa spuchniete a jak odkrece zbiornik to cisnienie wyrzuca powietrze.Dlugo myslalem z mechanikiem nad tym wszystkim, sam mi powiedzial ze b.dziwna sprawa.i jedyne wytlumaczenie to to ze jest niedrozna chlodnica tylko ze w takim wypadku tez powinien sie grzac silnik a u mnie caly czas temp. 90 st na zegarze i 84-85 na klimatroniku.
garbi89 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam przewód ten cięki puszcza mi płyn jak otwoży mi się termostat, a ten dolny jest troche ciepły też przy otwartym termostacie chłodnica jest też ciepła. Przy odkręcaniu korka mam cisnienie podobno ma tak być, temperatura 90 na klimatroniku nie wiem nie chce mi pokazać nie mogę go włączyć. dzisiaj się dowiedziałem ze to może wina termostatu.
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 cisnienie ma byc, gorna rura do chlodnicy moze byc goraca, dolna moze byc zimna. rura prowadzaca do termostatu doprowadza plyn z chlonicy wiec moze byc chlodna. weze kolo akumulatora prowadzace do i z nagrzewnicy powinny byc gorace.
garbi89 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 weze sa gorące koło akumulatora. A CZEGO NIE MOGE ODPOWIETRZYĆ UKŁADU . PRZY ODPALANIU PRZELEWA SIĘ W NAGRZEWNICY.
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 hmm, to zostaje mozliwosc ze to jakies wyjatkowo zlosliwe zapchanie nagrzewnicy kamieniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się