ra.vi Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Witam dzisiaj wymieniłem turbo na awx, auto przestało jechac dosłownie nie wkreca sie albo z oporem wyjechałem z garazu z odłaczonym przewodem podcisnienia, ten jeden na trójniku za filtrem paliwa, wtedy auto nie miało mocy do 2tys obr/m ale wyraxnie dostawało kopa powyżej 2,5 tyś i gnało do konca Przy zakładaniu osłony skapłem sie że mam to rozlaczone i gdy to usunałkem auto nie jedzie, ławi sie nawet a postoju i b ciężko wkeca do góra 3tys podpiołem kompa i 2 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent po skasowaniu juz sie nie pojawiaja, żeby autem jechac musze wypiąc ten przewód podciśnienia ale wtedy na 4biegu powyżej 3,5tys obr/min pojawia sie notlauf pospinałem wszystko tak jak ma byc <chyba > i zrobiłem logi a) Statyczne 000 -Log (0 - n/a) 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (0 - 013) 014 Log (0 - 014) 018 Log (0 - 018) 023 Log (0 - 023) basic setings 000 Log (0 - 000) 003 Log (0 - 003) 011 Log (0 - 011) sorki za chaotyzm, co jest nie tak?? pozdro ps. aha próby dynamicznej nie ma szans zrobic
michalik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 A dlaczego nie mozesz zrobic dynamicznych to podstawa, bez nich to raczej nikt ci nie pomoze.
Tomaszek28 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 sprawdziłeś wszystkie połączenia zaworu kolektora dolotowego?sprawdź węże,rury,sterowanie zaworu n75. Pojeździsz troszkę sprawdź błędy czy nie powracają.Czy ruszałeś regulację gruszki na turbo? Zrób logi jak ładuje turbinka czy jest przeładowanie czy nie dołądowanie,wydaje mi się że masz problemy z ciśnieniem dołądowania dlatego auto wchodzi w tryb awaryjny.
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 jak jesteś z Jastrzębia to podjedź do mnie - sprawdzimy, bo nie mogę uwierzyć, że dynamicznych nie możesz zrobić. Napisz mi na PW to podeślę Ci moje namiary i nr tel. kontaktowego. Problem z N239 od klapy gaszącej tej spróbujemy usunąć jeśli wiązka będzie przetarta.
ra.vi Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 mam juz twoje dane na PW, kiedys mi podesłałeś kiedy moge sie dotoczyc?
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 o każdej porze dnia w przyszłym tygodniu bo pracuję tylko na nocne zmiany. Tylko wcześniej zadzwoń by mnie uprzedzić.
ra.vi Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 OKI w takim razie jutro rano bede dzwonił i sie ugadamy, tak sie składa że mam tez nocki pozdro
pieckinn Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 miałem podobny przypadek, przyczyną był map sensor, po przedmuchaniu i wyczyszczeniu map sensora wszystko wróciło do normy.
ra.vi Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 no i jest tak przy podłoczonym weąch podcisnienia auto nie jedzie nie da sie przekroczyc 1.5tys dopiero gdy rozepne wezyki <tam ten trójnik za filtrem paliwa , chyba wężyk co idzie do n238 to auto jedzie ale bez zmiennej geometrii sztomel moge jutro wpaśc o której ci pasuje??
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 a może być po obiedzie około 14.00 bo muszę po imprezie dojść do siebie ? Przemik, oczywiście dam znać co i jak. A co Ty tam za liście palisz Impreza to może za dużo powiedziane ale lubię sobie przez weekend posiedzieć na forach przy flaszce bo ja menel jestem i pijak
ra.vi Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 oki to po 14 mi pasuje pozdro zadzwonie jeszcze
Sztomel Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 oblukałem ten przypadek naocznie i diagnoza jest jedna - źle złożona zmienna geometria w turbo. Sztanga pracuje bardzo dobrze. Przy opuszczonej sztandze turbo daje ciśnienie a przy podniesionej wcale. Sprzedający pewnie czyścił jeszcze zmienną geometrię przed opchnięciem turbinki i źle to poskładał. ra.vi jak rozbierze turbosprężarkę to wklei fotkę.
Sztomel Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 W GT1749VA jest ciężko złożyć zmienną geometrię nieprawidłowo więc sam jestem ciekaw jak to zostało złożone.
ra.vi Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Dzisiaj kumpel miał miejsce na warsztacie> Turbo wyjete. Rozebrane i poniżej fotki wirnika, dodam że kupiłem to od osoby z tego forum, nie widac by było czyszczone także ja sie pytam ocotuku*wa\chodzi luz poprzeczny w normie. Czy źle założona geometria mogła do tego doprowadzic? nie rozbierałem geometrii gdyż turbo jest odsyłane. Auto uziemione. nie mam jak do roboty dojeżdżac. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
michalik Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ten wirniczek to szmelc, chyba musialo cos tam wpasc.A tak z ciekawosci to ile dales za ta dmuchawke?
spanky Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 ale urwal ... p.s mam taka sprezarke do sprzedania jakby co
Sztomel Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 ze zmienną geometrią jest OK i ona nie miała na to żadnego wpływu więc coś się dostało na skrzydełka wirnika przez kolektor wydechowy z któregoś cylindra silnika gdzie poprzednio ta turbinka była zamontowana ale teraz to nie ma się co dziwić, że przy kierownicach spalin ustawionych na maksymalne doładowanie (czyli przymkniętych jak sztanga była zaciągnięta w górę przez podciśnienie) turbo nie dawało ciśnienia bo spaliny kierowane normalnie w takiej pozycji przez nie na zewnętrzne krawędzie skrzydełek wirnika w tym akurat przypadku nie miały się na czym oprzeć by wirnik rozpędzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się