Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

cena + fracht + cło + VAT + opłaty lotniskowe... +/- trzeba dodać około 45% do tych cen

lub dorwac firme lub kogos kto bedzie sprowadzal samochod do stanów, wtedy mozna fele zapakować do auta :) odejdzie troche kosztów

Opublikowano

Nie ma dramatu z tymi felgami :wink4: na żywo całkowicie to inaczej wygląda.Jest :good:

Opublikowano

dziś dojechały fele RS6 II :)

szerokość 9 cali ET38 oczywiście 20 cali srebrne bez najmniejszej ryski

Fot nie robiię bo fela wszystkim znana.

Do świąt tematu nie ogarną dlatego też pewnie na autku wylądują dopiero po świętach.

Głównym powodem zakupu nie jest sam wzór a większe ET

Teraz tylko się zastanawiam czy zostawić opony 265 i sprzedać same fele A5 czy sprzedać z oponami i szukać oponek 245/35/20 :mysli:

Tym co mam niczego nie brakuje ale myślę czy nie lepiej węższe - czy sama zmiana ET wystarczy aby nie obcierało czy dla pewności zmienić też gumy

Opublikowano

No oczywiscie ze chcemy foty felg :decayed:

Opublikowano

Zostawiłbym te co są nie będzie przekłamań licznika.Przy tym ET nie powinno obcierać.

Jaki numer katalogowy felgi?

kurcze - musiał bym spisać[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 19:03_________________________________________________245 to jednak zawsze ciut lepsze osiagi, symbolicznie mniejsze spalanie no i większa pewność że nie będzie obcierać[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 19:03_________________________________________________

No oczywiscie ze chcemy foty felg :decayed:

na allegro jest pełno :decayed:

Opublikowano

a jakie bylo ET tych z A5 ?

Ja bym sprzedal te 265 t lekie przegiecie to auto nie ma 500 koni na tyl.Ja tez jak bede zaklada 19 do B8 to nie wiem czy nie pojde w jakis 245 albo nawet 235 zamiast 255.Szkoda mocy i paliwa.

Opublikowano

Ja nie rozmue tego kompletnie , jeszcze ok 3.0 TDI czy S4 ale pakuja tego kapcia w S-linie do 2.0 TDI lub 1.8TFSI 120km.Przecie to normalnie czezko ruszyc z miejsca dla teakiego silnika z takim kapciem.

Opublikowano

Ja bym zostawil opony 265... jak zrobisz soft to wielkiej straty mocy nie bedziesz mial. Zawsze to lepsza trakcja i prowadzenie na oponie, ktora nie jest mocno naciagnieta na felge.

Opublikowano

brak foto :(

Opublikowano

brak foto :(

eee tam ja widze ze trzy :decayed:

Opublikowano

Mirku nie widzisz zdjęć bo trzeba się zalogować :decayed:

Opublikowano

już widze :wink4:

Opublikowano
:good:[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 13:40_________________________________________________Tylko nie można ich skopiować :decayed:
Opublikowano

Z jakiegos powodu to auto fabrycznie przy tej feldze wychodzi na takim kapciu

ciężko pojąć z jakiego, bo np evo gt 360 upala się na 225.. a to auto odrobine lepiej się prowadzi i przyspiesza :wink4:

Opublikowano

Z jakiegos powodu to auto fabrycznie przy tej feldze wychodzi na takim kapciu

ciężko pojąć z jakiego, bo np evo gt 360 upala się na 225.. a to auto odrobine lepiej się prowadzi i przyspiesza :wink4:

Tak.Ale nie jest na 20 calach wtedy :przebiegly:

Opublikowano

Z jakiegos powodu to auto fabrycznie przy tej feldze wychodzi na takim kapciu

ciężko pojąć z jakiego, bo np evo gt 360 upala się na 225.. a to auto odrobine lepiej się prowadzi i przyspiesza :wink4:

nie porownuj 20" 9J do jakiejs wyczynowej felgi z EVO, tam pewnie max 8J jest, wiec guma nie jest naciagnieta...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...