miron78 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 U Patroxa jest pewnie tak - jak być powinno i żeby krzywdy autku nie zrobić a w samym sofcie pozwolić sobie na troszke więcej może bo umówmy się raczej nie kupuje aut żeby nimi śmigać 5 lat i zrobić 200 czy 300 tyś km Inna sprawa że Patrox ma tą przewagę nad nami wszystkimi że po pierwsze robi to innym wkładem finansowym, robi to też troszkę dla reklamy firmy (normalna sprawa) i program może sobie zmieniać co 2 dni (jeżeli by miał taką potrzebe) bez dodatkowego wkładu finansowego dzięki czemu ma też możliwość zrobić program dla pokazania samych możliwości silnika a na codzień śmigać na znacznie spokojniejszym setupie na co my sobie pozwolić nie możemy ( wiadomo, zmiana softu=kasa ). Dzięki temu w co bawi się PAtryk przynajmniej wiem na co jaki silnik stać
gregory Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 sami znawcy Hehe. Siedzą za tymi biurkami przeglądają wykresy i piszą teorie :>[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 15:04_________________________________________________ Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz. Auto było hamowane w 19st, a nie w 29 :gwizdanie:
RS Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 U Patroxa jest pewnie tak - jak być powinno i żeby krzywdy autku nie zrobić a w samym sofcie pozwolić sobie na troszke więcej może bo umówmy się raczej nie kupuje aut żeby nimi śmigać 5 lat i zrobić 200 czy 300 tyś km Ja wolalbym co 500-600 000km zmieniac autko- ale tyle moje 2,0 TDI nie wytrzyma- dlatego dla mnie soft to nie jest dobry pomysl- kwestia tego jak i ile ktos autko uzytkuje...
pawel1380 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 sami znawcy Hehe. Siedzą za tymi biurkami przeglądają wykresy i piszą teorie :>[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 15:04_________________________________________________ Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz. Auto było hamowane w 19st, a nie w 29 :gwizdanie: Kolego czytaj wątek bo juz ten wykres Carlosa widzę drugi raz :polew: Zaśmiecasz tylko wątek Mirkowi.
turdzi Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 [/img] Auto było hamowane w 19st, a nie w 29 Rogal opisywal kiedys ze hamownia wyliczajac moc sprowadza temperature i cisnienie do jednego wzorca , dlatego to co piszesz nie ma tu znaczenia.
Patrox Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Nowe 3,0tdi ma od wszystkiego limitery i w moim przekonaniu przy mądrym użytkowaniu nie jest sie w stanie zajechac tego motoru. Przejechane na setupie mam już 15 tys i auto ma się dobrze. W moim przekonaniu to nie jest kres możliwości tego silnika i z całą pewnością bede pracował nadal nad poprawa tego wyniku. Należy też pamiętać iż nowe 3,0tdi mają różne oznaczenia silnika i każdy inaczej reaguje na soft. Genaralnie silnika CAPA robi się max na 295ps mocniejszym programem. Wynik u Mirona jest poprawny( nie bieżemy tez pod uwagę że Miron ma ponad 170000tyś przebiegu i nie wiadomo w danym dniu jakie miał zapewnienie filtra dpf) A to tez wpływa na wynik. A co do przebiegu momemtu to mógłby mieć lepiej ale nadmuchy w Elprosys ciut słabiej dmuchają niż kiedyś i zapewne to jest powodem szybkiego spadku. JEśli mirek chce byc pewnym to ma rzut beretem do Aligatora na hamownie który ma bardzo mocne nadmuchy i wtedy rozwieje wszelkie wątpliwości. Tutaj wykres silnika CAPA: http://dynosoft.pl/galeria/49-filma5casa.html
variocustoms Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Bardzo dobrze, że zająłeś Partyku stanowisko w tym wątku i rozwiałeś wszelkie wątpliwości i tych mądrzejszych i głupszych i tych co się nie znają na temacie re-mapowania[br]Dopisany: 23 Maj 2011, 00:30_________________________________________________BTW na filmiku jest oznaczenie silnika CASA czyli z włoskiego -dom- :>
variocustoms Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Audi Q7 3.0 TDI Rok produkcji: 01-2007 by 01-2010 Silnik: CASA Pojemnosc: 2967 ccm Moc: 240 KM 776470-5003S 059145722R alvaro mnie wyprzedził
mgtan Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 zauważcie tez że 293 KM jest ze standardowych prawie 250 ... przyrost ładny... 620Nm musi pchać w plecy niesamowicie...
Patrox Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 http://www.profituning.sk/profituning/userfiles/grafy/Audi_A4_3,0TDI_240_HP_spolu_288Hp_635_Nm.pdf To jest idealny wykres silnika CAPA, moc przy 4000, moment późno rozłożony itd. A co do żywotności silnika 3,0tdi to oprócz wtrysków to jest to mocna jednostka. Ja swoim poprzednim audi zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy, teraz Łukasz zrobił conajmniej 2 kolejne wymiany oleju i z tego co wiem auto ma się dobrze . Gadanie takie że ktoś robi program dla wykresu lub pod publikę jest infantylne. TAk czy siak najważniejsze że Mirek jest zadowolony a nie sądzę aby Patryk z CS odwalił lipe bo jest bardzo dobrym fachowcem.
Bieniek Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Prawda to,ze wtryski takie same jak 4.2tdi??
pawel1380 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 . Gadanie takie że ktoś robi program dla wykresu lub pod publikę jest infantylne. Czemu?Przecież to wspaniały zabieg marketigowy.Popatrz jak wszyscy interesują się kreseczkami..
MARCIN607 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 . Gadanie takie że ktoś robi program dla wykresu lub pod publikę jest infantylne. Czemu?Przecież to wspaniały zabieg marketigowy.Popatrz jak wszyscy interesują się kreseczkami.. wyplujesz 1-1,5tyś dla kogoś żeby Ci w temacie pisał? chyba nie i nikt tego nie zrobi- jak ktoś soft robi robi to dla siebie i dla auta
pawel1380 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Nie zrozumiałeś. Miałem na myśli firmy tuningowe.Ale nie róbmy juz tu OT.
MARCIN607 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Nie zrozumiałeś. Miałem na myśli firmy tuningowe.Ale nie róbmy juz tu OT.
Rekomendowane odpowiedzi