Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa silniczka zamka w bagażniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Efekt blaszki jest taki że za każdym razem jak wciskamy otwieranie, silniczek pracuje coraz słabiej, cały czas czyli raz za razem, przynajmniej tak było u mnie

Opublikowano

jak by nie było to do rozebrania, wątpię że to blaszka

Opublikowano (edytowane)

W A4 B7 Avant musi być inaczej rozebrałem i nie ma żadnego siłownika, wszystko jest podłączone do zamka klapy i nie wiem czy tam w środku coś się nie zepsuło, na zamku pisze 8P4 827 505 A

Edytowane przez Michał Kwaśnik
Opublikowano

Panowie a takie pytanie. Jak mamy grodź zamkniętą. I np zatrzaśnie się zamek od klapy w sedanie. Jak otworzyć w tedy zamek?

Opublikowano

witam silniczek silowniaka raz mi dzialal raz nie az w koncu przestal działac calkowicie rozebralem wszystko dorobilem kilka roznych blaszek i taka o tej samej gubosci na koncu i za kazdym razem ten sam efekt silnieczek wyjety z obudowy podłaczony pod akumulator krecie ale bardzo slabo jak sie go lekko palcem przytrzyma to nie ma siely ruszyc to co dopiero silownika w obudowie jest tylko lekkei pukniecie . Czy w takim przypadku konieczna jest wymiana na nowy silownik?

Opublikowano

U mnie występował problem z zamknięciem klapy w avancie i wymieniłem blaszkę dorobioną z bezpiecznika, nasmarowałem silniczek i zamek klapy i działa jak nowa :-)

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Siemano!

Robiłem kilka dni temu taki zabieg u siebie...
Po wszystkim  silniczek od zamka nie działa podpięty pod kable (działa pod bateria).... czyli gdzies prąd spieprzył... jak to możliwe?
 I teraz jak ręcznei zamkne pake to pozniej tylko otwieranie z czerwoną linką -,-'
a i przez to ryglowanie sie drzwi nie działa..

Miał ktoś tak? Jakiaś pomoc się tu dla mnei znajdzie? 

PRIV! :)

Opublikowano

Tez zabrałem się za regeneracje silniczka ale po włożeniu blaszki w ogóle nie reaguje :facepalm: gdy włożę oryginalną działa jeden raz a potem cisza i trzeba czekać. w ciepły dzień zostaje tylko opcja z kluczyka :(

Opublikowano

Owiń oryginalną blaszkę zwykłą folią aluminiową - w domu kobity do pieczenia itd używają :P 

Opublikowano

Jutro pokombinuje skoro tak mówisz ;) a już szukałem używki :decayed: 

Poinformuje czy się udało. Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Zrobiłem tak jak radził kolega Kamil, chodzi jak nówka :banan: Dzięki :hi:

Opublikowano

Witam ma ktoś może rozpiskę instancji elektrycznej w bagażniku sedan co gdzie idzie, czy masa jest brana z punktu masowego czy idzie od jakiegoś modułu ?

Opublikowano

Z punktu masowego. 

 

A00592000035.png

Opublikowano

Kamil byłbyś w stanie podać mi skąd idzie jaki kabel z wiązki która idzie właśnie do bagażnika do sedana do samej klapy już, tak mi sie porobiło, że nie wiem co źle zrobiłem bo odpięty jest siłownik bo padł, rozbierałem kostkę która idzie do ramki z podświetleniem tablicy i rączki do otwierania bagażnika, od tego momentu, na desce mam otwarty bagażnik nie gaśnie światło w bagażniku alarm nie pika, jedynie co zrobiłem to dodałem masę do podświetlenia tablicy, lampki ładnie świecą, z tej kostki 4 pinowej 8e0971832 czy w niej namieszałem czy wypięty silniczek miesza we wszystkim

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Połączenie klapy wygląda tak:

Kostka 16i - pin 10 z modułu - przewód czarno-brązowy - na kostkę T4L pin 1 i dalej na mikrostyk przycisku klapy pin 2

- pin 1 z mikrostyku na kostkę T4L - pin 2 i dalej do punktu masowego (przewód brązowy). 

Kostka T12h - pin 6 z modułu - przewód zółto-czerowny - na silniczek pin 2

- pin 1 z silniczka do punktu masowego.

To działa tak, że po zamknięciu mikrostyku podajesz masę na sterownik, a ten wysterowuje silniczek do otworzenia klapy. Czyli po zwarciu pinów 1 i 2 w kostce T4L powinien zadziałać silniczek... 

Na tej kostce T4L jest jeszcze pin 3 - przewód szary z MCE i pin 4 - brązowy - do punktu masowego.  To jest od podświetlania tablicy, czyli pomiędzy pinem 3 i 4 powinno być 12V.

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki jutro rano sprawdzę czy mam tak wpięte kable w tą kostke T4L bo tylko tą kostkę rozbierałem, czy po odłączeniu silniczka może coś nie działać brakować może jakiegoś obwodu ?

jak mogę sprawdzić ten przewód czarno brązowy co idzie z modułu czy w nim idzie jakiś sygnał ? wystarczy żarówka do tego plus czy minus ?

teraz jest tak że gdy mam zamkniętą  klapę na fisie jest pokazana otwarta i na odwrót czy to może przez tą kostkę T4L się wszystko rypie

mam jeszcze otwieranie klapy w boczku w drzwiach czy to tez ma jakiś wpływ ?

Edytowane przez QuikSilver
Opublikowano

Ja mam tak samo z tym silniczkiem jeżdze bez tapicerki bo jak się zamek nieraz zablokuje to otworzyć bagażnika nie idzie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Żeby to dobrze sprawdzić, to niestety trzeba się dostać by było do modułu pod nogami kierowcy... 

Ale zrób tak, wepnij w piny silniczka miernik, ustaw na 12V. Na kostce T4L zrób na chwilę zworkę pomiędzy pinami 1 i 2 i zobacz czy pokaże się napięcie na kostce silniczka. Oczywiście kostki porozpinaj... 

Opublikowano

pogubiłem się zupełnie, mam podpięty nowy silniczek, i sprawa wygląda tak że gdy mam podpiętą masę która idzie z wiązki do kostki T4L to silniczek nie reaguje, gdy wezmę nową masę z punktu masowego z bagażnika i podepnę się w pin 2 kostki T4L nic się nie dzieje, ale gdy wezmę tą nową masę i złączę ją z którym jakimkolwiek przewodem masowym który jest  w wiązce w bagażniku to silniczek reaguje na pilota i przycisk w drzwiach, ale na fisie dalej pokazuje otwarty bagaznik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...