Pikuś Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Dla tych co nie chcą się bawić w wyienianie blaszek itp., proponuje zakup całego siłownika X10-729-002-009 od passata i podmiane silniczka lub zmianę końcówki plastikowej przy siłowniku. Cena od 50 do 80 zł w zależności od zniżek.
Gość harry19-19 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Tu ktoś wszystko fajnie pokazał i ja się na tym wzorowałem tak jest kolego , sam to zrobiłem i od 2 dni działa bez problemu , wcześniej był powód że czasami otwierał a czasami nie , a teraz otwieram cały czas i jest ok , dziękuję koledze za film i tłumaczenie wszystkiego ---------- Post dopisany at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ---------- Witam mam takie pytanie. Problem podobny bagażnik w czasie jazdy informuje że jest otwarty ale jest zamknięty. Podczas postoju samochód jest zamknięty załączony alarm nagle zaczyna wyć i okazuje sie ze znów bagażnik jest niby otwarty. Wystarczy zmienić blaszke? W zamku klapy jest zintegrowany mikroprzełącznik, który potrafi wariować - u mnie np. bagażnik jest cały czas zamkniety wg komputera (mikrostyk się nie rozwiera). Przy dobrej pogodzie (jak jest ciepło), mikroprzełącznik "zaskakuje" po 30 sekundach. Niestety nie da się wymienić samego mikroprzełącznika, tylko cały zamek (ok. 150PLN w ASO). Mam zamiar zajrzeć do tego w przypływie wolnego czasu i cieplejszej pogody. Niektórym pomaga WD40, wiec coś tam musi coś blokować - jak coś wymyślę, to napiszę w dziale "Zrób to sam" :-D to nic nie da kolego , spróbuj trochę przestawić mikroprzełącznik w górę lub w dół i to pomoże
Siwy Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ma ktos zdjecie jak wyglada zamek od strony wewnetrznej, po sciagnieciu obica klapy? Musze zobaczyc jak to jest wszystko polaczone, bo jak u Siebie zalozylem wszystko to silniczek dziala, ale nie otwiera klapy, bo ten drut wyskakuje z tej zoltej/bialej spinki.
manny90 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 U mnie po wymianie blaszki na kawałek miedzianego przewodu 1,5mm2 (wchodzi idealnie i trzyma, żadnych luzów) zamek działa już bez problemów. Niestety pojawił się problem z komunikatwem o otwartej klapie na FISie (w rzeczywistości klapa jest zamknięta). Co ciekawe siedząc w bagażniku i zamykając klapę od środka za każdym razem zamyka się poprawnie i problemu nie ma, kiedy natomiast zamykam normalnie od zewnątrz problem występuje w 90% przypadków... Stąd moje pytanie, gdzie dokładnie znajduje się ten mikroprzełącznik odpowiedzialny za kontrolę zamknięcia klapy?? Jeszcze jedno, kiedy trochę poruszam cięgnem między silniczkiem a zamkiem to problem znika na jakieś 2-3 zamknięcia... Pojęcia nie mam co robić, problem dość drażniący.
dziako Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Mam coraz częściej problem z otwarciem bagażnika, trzeba jednak wymienić tą blaszkę. Tylko z jakiego materiału będzie najlepsza
Michał-S-Line Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Mam pytanie, takie jak poruszył Michał139. Otwierania działa mi zarówno z przycisku na klapie (bez kluczyka, z ręki) jak i wkładając kluczyk w zamek i przekręcając. Silniczek sprawny bez problemu. Natomiast nie działa mi kompletnie przycisk z pilota. Czy wszystkie A4ki miały opcję otwierania bagażnika z pilota? Nigdy tak nie otwierałem. Kwestia jakiegoś kodowania? Teraz pojawiły się problemy z oświetleniem tablicy więc musiałem rozebrać klapę. Mikrostyk w tym uchwycie działa. Do tego nie działa mi oświetlenie bagażnika i nie pokazuje informacji na FISie o otwartej klapie. To będzie wina mikrostyku w zamku? I czy to jednocześnie może być przyczyną braku reakcji na pilot? (choć wcześniej oświetlenie było a pilot i tak nie działał) Proszę o pomoc bo tego nie ogarniam.
edekxp Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 A próbowałeś przytrzymać środkowy przycisk 3 sekundy? Co do oświetlenia często (przeważnie sedan) łamią się przewody przy zawiasie, musisz sprawdzić
Michał-S-Line Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Dobra. Z racji, że i tak rozbierałem klapę sprawdziłem wszystkie połączenia itp. Dodatkowo wymieniłem baterię z pilocie zaadaptowałem kluczyk i otwieranie bagażnika z pilota działa. Trzeba pomyśleć o wymianie zawiasów, żeby się otwierał całkowicie Ale pozostaje dalej kwestia oświetlenia bagażnika i braku informacji na FISie o otwartej klapie. To będzie wina mikrostyku w zamku? Bo na pewno zamek i uruchamianie mikrostyku mechanicznie działa.
krzysiekml Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 100% mikrostyk,wałkowałem to u siebie
edekxp Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Miernik w rękę i bedzie wiadomo Tapatalk
done Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Może ktoś wie czy sprężynka w tym czerwonym plastiku jest zwinięta w pozycji gdy tłoczek jest wysunięty? Bo mam "puzle" na stole z tego mechanizmu :/ Z góry dzięki za podpowiedź Pozdrawiam -------------------------------------------------- Gdyby ktoś z rozpędu rozłożył mechanizm na części pierwsze to potwierdzam, że sprężynka jest zwinięta gdy tłoczek jest wysunięty. Przy wciskaniu przycisku otwierania klapy bagażnika, silniczek chowa tłoczek i zwija jeszcze bardziej sprężynkę która odpowiedzialna jest za wysuwanie tłoczka Jeśli komuś tłoczek po wymianie blaszki wraca zbyt wolno to obstawiał właśnie tą sprężynkę.
AudiA4-SG Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Panowie a znowu u mnie jest problem z otwarciem bagażnika kiedy postoi dzień na dobrym słońcu które będzie świeciło centralnie na klapę bagażnika wtedy jak za raz nie otworzy to już koniec - trzeba odczekać ... Będzie to ten sam powód?
.Pablo. Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 U mnie też padł mikrostyk wyjalem go i kupiłem nowy za 12zl wymienię sam mikrostyk a nie całą lampke z oświetleniem tablicy. :-)
Siwy Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Mialby ktos do sprzedania ta blaszke lub material na nia? Wymieniajac w poprzednim silniczku spalilem go gdyz nie trafilem z odpowiednim materialem, a probowalem z kilkoma
airbob Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Rany, przecież to najzwyklejszy kawałek metalu. Jeśli coś zepsułeś to nie dlatego że wziąłeś złą blachę tylko może ją źle przyciąłeś na wymiar albo co raczej bardziej prawdopodobne to źle zamontowałeś.
ucho.77 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 ja mam z takiej blaszki docięte i hula już 3 lata:naughty:
.Pablo. Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 A ja wlozylem drut miedziany o przekroju 1,5 pasi idealnie i działa aż miło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się