SebMis Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 vagowałem autko kolegi i strasznie trzęsło na wolnych obrotach i podejrzenia moje padły na za niską dawkę paliwa na wolnych obrotach, oprócz tego ma termostat do wymiany, oto kilka logów które budzą moje podejrzenia:
SebMis Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 no synchro troszkę nie teges, ale co to oznacza? bo elsa pisze coś takiego: ▪ Hall sender -G40 defective;▪ Gap width between sender and sender wheel on camshaft not okay; ▪ Open circuit or short circuit to earth
Buczo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Z tego co czytalem po kodach bledow: http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/blok%20013.jpg http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/komentarz%20do%20013.jpg http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=abc+diagnozowania Sprawdz dokladnie wedlug rozpiski zamocowanie czujnika G40. O ile sie nie myle to czujnik hallotronowy. * jak wstawiasz linki to wstawiaj je dobrze * jakos nie moglem ich wstawic inaczej,wiec wstawilem tak
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 no synchro troszkę nie teges, ale co to oznacza? To, że źle ktoś ustawił rozrząd - może też być wina napinacza, ale to by było widać na dynamicznych bardziej. W każdym bądź razie na pewno to jest do poprawki i to jak najszybciej jeżeli nie chce mieć kosztownych problemów. Poza tym Sebek ile to ma przebiegu ??? Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś. Chyba, że coś z wtryskami się dzieje. Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest).
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś. Chyba, że coś z wtryskami się dzieje. Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest). i ja bym tutaj szukal przyczyny ....
SebMis Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 Poza tym Sebek ile to ma przebiegu ??? Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś. Chyba, że coś z wtryskami się dzieje. oczywiście na liczniku 140kkm Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest). i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 i ja bym tutaj szukal przyczyny .... Ja też, ale najpierw termostat do wymiany i regulacja rozrządu. Z chęcią bym jeszcze zobaczył 008 i 010 DYN. oczywiście na liczniku 140kkm Musiałbym podłączyć mojego VAGa i zobaczyć czy odczyta przebieg. Jakby przyjechał dzisiaj na spota to byśmy sprawdzili. i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru Pewnie Spanky się tu odezwie, ale ja bym poszukał przyczyny gdzie indziej najpierw, a potem robił adaptację VAGiem.
SebMis Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 Z chęcią bym jeszcze zobaczył 008 i 010 DYN. nie będę zamieszczał bo złapał notlaufa, ale widać po kilku przejazdach praca turbiny coraz lepsza była, więc ogólnie trzeba troszkę go odmulić. to auto kolegi kichola, mówiłem żeby przyjechał na spota, ale nie wiem czy da rade. to był pierwszy a to za chwile
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 nie będę zamieszczał bo złapał notlaufa, ale widać po kilku przejazdach praca turbiny coraz lepsza była, więc ogólnie trzeba troszkę go odmulić. to auto kolegi kichola, mówiłem żeby przyjechał na spota, ale nie wiem czy da rade. Skoro łapie notlaufa to coś jeszcze z nim jest nie tak. Może N75 szwankuje albo gdzieś jest nieszczelność. Jak nie przyjedzie to nic się nie sprawdzi
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru ja bym spróbowal 12233 ... [ale tylko na chwile w celu sprawdzenia czy to cos pomoze] najpierw doprowadzic mechanike do porzadku ... zerknij wyżej dorzuciłem 011 prawie 2 bary .... zaluzje to tam chyba stoja deba ....
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 ja bym spróbowal 12233 ... [ale tylko na chwile w celu sprawdzenia czy to cos pomoze] Nie zadziała Próbowałem u siebie. najpierw doprowadzic mechanike do porzadku ... :th:
SebMis Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 prawie 2 bary .... zaluzje to tam chyba stoja deba .... ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nie zadziała Próbowałem u siebie. a jaki dziala u Ciebie ... ? jak dobrze pamietam to chyba zaczynal sie z 95XXX albo jakos tak,jak podepne sie pod domowego kompa i znajde to jutro dam znac .... prawie 2 bary .... zaluzje to tam chyba stoja deba .... ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6 widze ... ewidentnie furka wymaga masowania prawa stopą ....
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 prawie 2 bary .... zaluzje to tam chyba stoja deba .... ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6 Drugi jest lepszy i rzeczywiście wymaga niezłego przedmuchania, ale mimo wszystko zobacz na wysterowanie przez N75 przy 3885 obr (ciśnienia są prawie tożsame, a on wali na maxa). Spanky co Ty na to ???
adadur Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe.
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Drugi jest lepszy i rzeczywiście wymaga niezłego przedmuchania, ale mimo wszystko zobacz na wysterowanie przez N75 przy 3885 obr (ciśnienia są prawie tożsame, a on wali na maxa). Spanky co Ty na to ??? mozna dodac do tego zawieszajacy sie N75 .... [dopiero teraz dokladnie przejrzalem logi ] tak czy siak furka wymaga doinwestowania ,zaczynajac od rozrzadu a konczac na sterowaniu turbulum ... może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe. dokladnie .. od tego bym zaczal .... [kompletnie zapomnialem o tym termostacie] p.s zadnych bledow zwiazanych z temperatura [czujniki] nie wywalilo ... ?
lukaszr Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe. To wiadomo p.s zadnych bledow zwiazanych z temperatura [czujniki] nie wywalilo ... ? A powinno wywalić ???
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 A powinno wywalić ??? gdyby wywalilo to by ułatwilo sprawe .... [przynajmniej w czesci] a jak wyglada 007 .... ? [bo chyba nie jest wklejony]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się