trezor4 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Witam jak spuscic cały płyn z silnika bo dzisiaj sciągnałem waż dolny od chłodnicy ale wyleciało tylko 3 litry płynu... czy powinno się nagrzać silnik ze ściągnietym weżem od chłodnicy aż sie otworzy ternostat i wyrzuci cały płyn z silnika ?
michalik Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Nie nagrzewaj silnika bez chlodnicy! A co robisz wymieniasz tylko plyn czy termostat?
ksiu85 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 W bloku silnika powinien byc jeszcze korek spustowy,po jego wykreceniu powinno wszystko splynac!!
mech15 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 wyciągnij termostat to wszystko zleci, no poza nagrzewnicą
trezor4 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 no własnie nie chce wyciągać termostatu bo jak zmieniałem go to później miałem problem z dobrym założeniem jego i przeciekało z uszczelki ... jest jakaś inna metoda poza odkręceniem termostatu ?
mech15 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 jeśli przeciekało ci na tym króćcu założonym na termostat to króciec do wymiany
goldi Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 chyba tylko jak wyjmiesz termostat to wszystko spuścisz
michalik Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Sciagnij waz od nagrzewnicy wszystko ci nie zleci ale napewno kilka litrow wiecej. Wiem ze polonezy mialy srube w bloku do spuszczania wody ale czy tdi tez tak maja? Mam blok od 1.9tdi ale 115km. Jutro zobacze czy jest tam jakas sruba.
szyku Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 o ile się mi wydaje to tylko przez termostat lub o ile jest korek spustowy ale jeśli go nie ma to termostat .. ja tam z ponownym założeniem nie miałem problemu w żadnym aucie tylko uszczeleczki nowe za każdym razem dawałem
trezor4 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 ok w takim razie jutro demontuje termostat i spuszczam płyn
zubi1990 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 koledzy to nie lepiej nagrzać silniczek do 90*c żeby się termostat otworzył
trezor4 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 to jak z tym nagrzaniem zeby termostat sam plyn wyrzucił ?
Orange Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 jak Ci wyrzuci płyn który ma 80 kilka stopni to nie będzie miło lepiej wyciągnąć termostat
trezor4 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 a co sie może stac skoro wczesniej wyciagne waż od chłodnicy i bedzie sobie wisiał
zubi1990 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 no wsumie ja jak wymieniałem płyn u siebie to tak zrobiłem nagrzałem i bach poszło wszystko
hellbean Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Tylko po co te wszystkie kombinacje jak wystarczy wykręcić jak pamiętam dwie albo trzy śrubki, dodatkowo nie masz pewności, że w czasie spuszczania temp nie spadnie i się nie zamknie.
trezor4 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 no i dzisiaj wymieniłem płyn - odkreciłem waż od chłodnicy spuscilem plyn z chlodnicy a nastepnie nagrzałem silnik zeby termostat sie otworzyl ale wyrzucił mało plynu zmieściło sie tylko 4,5 litra pożniej . moze dlatego ze nie wlaczylem nadmuchu ? drugie pytanko : bo ostanio w trasie wyciekł mi plyn i zalalem go wodą i dlatego chcialem wymienic wszysrko ale po dzisiejszej wymianie zostało 1.5 litra kranówki w układzie , czy cos sie moze stać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się