Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośny rasowy wydech w Audi A4 B6 2.5TDI?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samo wycięcie kata + środkowego tłumika coś daje? Końcowe bym sobie chciał zostawić. Magic wypowiedz się :P

musisz wywalić też końcowy

Opublikowano

Samo wycięcie kata + środkowego tłumika coś daje? Końcowe bym sobie chciał zostawić. Magic wypowiedz się :P

Ja tak mam. Dla mnie prawie nie ma różnicy.
Opublikowano

czyli lipa.

A gdyby tak końcowy zastąpić jakimś sportowym bi tego bym nie chcial wycinać lepiej niech zostanie :-/

Opublikowano

pozostawienie koncowegonic nie da:decayed:

trzeba ciac i spawac całosc:wink:

jakis tam kolejny film :wink:

Opublikowano

chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik.

ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik :facepalm: i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje .

Opublikowano

ja zamontowałem na ori gumach, to tłumika dospawałem pręty

Opublikowano
ja zamontowałem na ori gumach, to tłumika dospawałem pręty

masz foty ??

Opublikowano

A jak to jest z hałasem na przelocie? Da się jeździć autostradami czy raczej już krzykacz jest? Do benzyny wstawiłem tylko końcowy przelot i już nie dało się jeździć.

Pozdro

Opublikowano

:hi:a panowie jak uzyskac taki efekt w a4 1.9tdi???

Opublikowano

Wywal parę puszek zwiększ średnicę i będzie się darło :D a tak na serio to pogadaj z kimś kto robił wydech do 1.9 , podjedź posłuchaj czy Cię zadowala i działaj

Opublikowano

Tak zachowuje się wydech na małych sprężarkach. Wsadzisz większą turbinę będzie inaczej np GTB2260vk jest cichsza od BRD

Opublikowano

wlasnie taki klank mnie interesuje wiec jezdze z otwarta szyba i bede gonil wlascicieli takich przerobek:decayed:

Opublikowano
chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik.

ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik :facepalm: i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje .

Przeszukaj mój wątek B5, miałem pełny przelot - żadnych tłumików:naughty:

Opublikowano

Najlepiej słychać na parkingu podziemnym aż ludzie się śmieją:P

Opublikowano
chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik.

ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik :facepalm: i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje .

Przeszukaj mój wątek B5, miałem pełny przelot - żadnych tłumików:naughty:

Adam przegladalem :wink:

Opublikowano
Najlepiej słychać na parkingu podziemnym aż ludzie się śmieją:P

u mnie to samo, kazdy mysli ze jest blow-off:grin:

podstawa do duze DP 2,5 cala i wywalic reszte tłumików

Opublikowano

miałem chwilowo 3" na 3 przelotowych tłumikach. Wydech buczał, był baardzo głosny. Po krótkiej drodze do katowic na bucie dużo nie słyszałem, przy pełnym obciążeniu i nagrzanym silniku=wydechu dawał o sobie znać. Turbina była jeszcze wtedy seryjna, nic szczególnie nie gwizdało. Teraz czekam na kontakt w sprawie gotowego zestawu, albo będę oddawał do speca i zejdę na 2,5" w tym lub następnym miesiącu.

Wydaje mi się że to co jest w a3 wyżej to zwykły przelot bez tłumików. Przynajmniej podobny dźwięk wydają seaty wielkich "tunerow" diesla.

Opublikowano

jeśli masz 2.5 tdi v6 czy jaki kolwiek inny v6 tdi to ma to sens i brzmi super sam osobiście mam u siebie zrobiony przelot i rzekomo

od tego brzmi duzo lepiej a ten z filmiku juz brzmi grubo. wywalenie samych katalizatorów nie da nic poza wpływem gotówki. u mnie po sprzedaniu 3 katów wpadło 1300zł ;) a jeśli masz 1,9 czy 2,0 to odpuść temat będzie brzmiało to fatalnie
Opublikowano

Panowie a probowal ktos wywalic ostatni tłumik w tdi-ku a zostawic jedynie srodkowy...moze i roznicy brak czy ostatni czy srodkowy ale lepiej jest potem wysc z rura przez belke.Jak robilem wydech z kwasu to w tym momemncie mialem najwieksze problemy :facepalm: jak obinac taka srednica belke by nie waliło i ladnie skomponowac sie z ostatnim tłumikiem-jednym słowem metaloplastyka :grin:

Opublikowano

powiem tak... ja w Mondeo w dyszlu fabrycznie miałem tylko końowy tłumik wywalenie samego kata nie dało nic kompletnie. wywalenie końcowego dało spooooro... w audi wywaliłem najpierw 2 katy z pod auta i nic cisza... wywaliłem środkowy tłumik dalej cisza... wywaliłem kata za turbiną dalej cisza... wywaliłem końcowewydechy i w końcu zagrało... więc jak nie wywalisz końcowego to nic nie uzyskasz w dyszlu. koleszka w borze 1,9 tdi wywalil całość i uzyskał taki dźwięk jak wyżej w filmiku w tym a3. uwierz mi że te "gołębie" przejedzą ci się raz dwa jak pare razy ktoś zrobi z tego beke. ten ziomeczek ode mnie wytrzymał z 2 miesiące i zaczeło go już wkurzać to że każdy ma zbite że robi "fruuuu"

---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ----------

a ten specyficzny dźwięk to cofka z turbiny i jak zostawisz kata to nie powinno być tak mocno słyszalne... najbardziej słychać po wywaleniu kata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...