Leman Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Samo wycięcie kata + środkowego tłumika coś daje? Końcowe bym sobie chciał zostawić. Magic wypowiedz się musisz wywalić też końcowy
Łaszczu Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Samo wycięcie kata + środkowego tłumika coś daje? Końcowe bym sobie chciał zostawić. Magic wypowiedz się Ja tak mam. Dla mnie prawie nie ma różnicy.
Frimuś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czyli lipa. A gdyby tak końcowy zastąpić jakimś sportowym bi tego bym nie chcial wycinać lepiej niech zostanie :-/
MAGIC87 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 pozostawienie koncowegonic nie da:decayed: trzeba ciac i spawac całosc:wink: jakis tam kolejny film
Frimuś Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik. ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje .
MAGIC87 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 ja zamontowałem na ori gumach, to tłumika dospawałem pręty
Frimuś Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 ja zamontowałem na ori gumach, to tłumika dospawałem pręty masz foty ??
Kuklex Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 A jak to jest z hałasem na przelocie? Da się jeździć autostradami czy raczej już krzykacz jest? Do benzyny wstawiłem tylko końcowy przelot i już nie dało się jeździć. Pozdro
PiterA4 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 :hi:a panowie jak uzyskac taki efekt w a4 1.9tdi???
mik-17 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Wywal parę puszek zwiększ średnicę i będzie się darło a tak na serio to pogadaj z kimś kto robił wydech do 1.9 , podjedź posłuchaj czy Cię zadowala i działaj
adrian998998 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Tak zachowuje się wydech na małych sprężarkach. Wsadzisz większą turbinę będzie inaczej np GTB2260vk jest cichsza od BRD
PiterA4 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 wlasnie taki klank mnie interesuje wiec jezdze z otwarta szyba i bede gonil wlascicieli takich przerobek:decayed:
Armi Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik.ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje . Przeszukaj mój wątek B5, miałem pełny przelot - żadnych tłumików:naughty:
adrian998998 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Najlepiej słychać na parkingu podziemnym aż ludzie się śmieją
Frimuś Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 chlopy macie jakies spy foto jak zrobiliscie u siebie przelot chocby nawet zostawiajac ost.tlumik.ja sie przez weekend umordowalem bo nie mialem pomysla jak ominac belke by rurki fajnie wpasowac w tlumik i teraz auto w pada w takie wibracje ze nawet z pod dywanika kasa zgubiona wylatuje . Przeszukaj mój wątek B5, miałem pełny przelot - żadnych tłumików:naughty: Adam przegladalem
MAGIC87 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Najlepiej słychać na parkingu podziemnym aż ludzie się śmieją u mnie to samo, kazdy mysli ze jest blow-off:grin: podstawa do duze DP 2,5 cala i wywalic reszte tłumików
DaveDaveDave Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 miałem chwilowo 3" na 3 przelotowych tłumikach. Wydech buczał, był baardzo głosny. Po krótkiej drodze do katowic na bucie dużo nie słyszałem, przy pełnym obciążeniu i nagrzanym silniku=wydechu dawał o sobie znać. Turbina była jeszcze wtedy seryjna, nic szczególnie nie gwizdało. Teraz czekam na kontakt w sprawie gotowego zestawu, albo będę oddawał do speca i zejdę na 2,5" w tym lub następnym miesiącu. Wydaje mi się że to co jest w a3 wyżej to zwykły przelot bez tłumików. Przynajmniej podobny dźwięk wydają seaty wielkich "tunerow" diesla.
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 jeśli masz 2.5 tdi v6 czy jaki kolwiek inny v6 tdi to ma to sens i brzmi super sam osobiście mam u siebie zrobiony przelot i rzekomo od tego brzmi duzo lepiej a ten z filmiku juz brzmi grubo. wywalenie samych katalizatorów nie da nic poza wpływem gotówki. u mnie po sprzedaniu 3 katów wpadło 1300zł a jeśli masz 1,9 czy 2,0 to odpuść temat będzie brzmiało to fatalnie
Frimuś Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Panowie a probowal ktos wywalic ostatni tłumik w tdi-ku a zostawic jedynie srodkowy...moze i roznicy brak czy ostatni czy srodkowy ale lepiej jest potem wysc z rura przez belke.Jak robilem wydech z kwasu to w tym momemncie mialem najwieksze problemy jak obinac taka srednica belke by nie waliło i ladnie skomponowac sie z ostatnim tłumikiem-jednym słowem metaloplastyka
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 powiem tak... ja w Mondeo w dyszlu fabrycznie miałem tylko końowy tłumik wywalenie samego kata nie dało nic kompletnie. wywalenie końcowego dało spooooro... w audi wywaliłem najpierw 2 katy z pod auta i nic cisza... wywaliłem środkowy tłumik dalej cisza... wywaliłem kata za turbiną dalej cisza... wywaliłem końcowewydechy i w końcu zagrało... więc jak nie wywalisz końcowego to nic nie uzyskasz w dyszlu. koleszka w borze 1,9 tdi wywalil całość i uzyskał taki dźwięk jak wyżej w filmiku w tym a3. uwierz mi że te "gołębie" przejedzą ci się raz dwa jak pare razy ktoś zrobi z tego beke. ten ziomeczek ode mnie wytrzymał z 2 miesiące i zaczeło go już wkurzać to że każdy ma zbite że robi "fruuuu" ---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- a ten specyficzny dźwięk to cofka z turbiny i jak zostawisz kata to nie powinno być tak mocno słyszalne... najbardziej słychać po wywaleniu kata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się