letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Witam Niektórzy już wiedza, innych informuje. Wczoraj jadąc w koreczku na JPII coś sie stało z moja fura. Nie ciągnęła od najniższych obrotów i robiła duuuuza zasłonę dymna w kolorze białym. Szybki telefon do Lukaszr(jeszcze raz bardzo wielkie podziękowania) uświadomił i upewnił mnie ze coś nie tak z turbina. Nie dojechałem nawet do domu, pomny uwag czym może sie to skończyć. Na parking zostałem sholowany przez Lukaszr, za co mu dziękuje (ale słodziutko ) Dzisiaj wziąłem urlop na żądanie i szukam warsztatu. Znaczy sie warsztat już mam i pierwszy dylemat tzn. naprawiać turbo, czy kupować używkę. Z tego co widzę to na regenerowane dają 2 lata gwarancji a na używki często nawet nie dają rozruchowej. Co sadzicie? BTW. Dzięki za słowa otuchy, bo taki pech przed samymi świętami to zdarza sie tylko mi, chyba.
kalina Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Osobiście NIE polecam regenerowanych. Diagnoza 100% - turbawka ????
lukaszr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Tomek, najpierw prowadź auto do warsztatu i wtedy jak oni to wyjmą i zdiagnozują to wtedy wymieniaj i szukaj nowej w razie co.
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Diagnoza 100% - turbawka ???? Jeszcze nie 100%. Dzisiaj bedzie w warsztacie to mi powiedza. Mam jeszcze nadzieje ze jakis czujnik walnal, ale turbo tez nie bylo w najlepszej kondycji. Po swietach mialem robic rozrzad i czyscic kierownice, a tu mi prezent zrobilo pod choinke.[br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 11:45 _________________________________________________ Tomek, najpierw prowadź auto do warsztatu i wtedy jak oni to wyjmą i zdiagnozują to wtedy wymieniaj i szukaj nowej w razie co. Dzieki Lukasz, właśnie dokładnie tak mam zamiar zrobić.
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Jeszcze nie 100%. Dzisiaj bedzie w warsztacie to mi powiedza. Mam jeszcze nadzieje ze jakis czujnik walnal, marne szanse .... wydaje mi sie ze popusciło uczelnienie w turbulum i oliwka dostała sie do cylindrów stad ten bialy dymek ....
boberek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 no kurde jak pech to pech straszna szkoda i do tego przed świetami jeszcze dodatkowy wydatek
lexpar Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 No cóż sam smutek i tylko walić Ale zawsze mogłoby być gorzej.
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Diagnoza jest: turbo straciło szczelność . Olej stal w turbawce po obu stronach(ciepła i zimna) + wyciekał wydechem. Wezmą sie za to dopiero 2/01/2008, wiec święta mam załatwione . Nawet nie pytajcie o koszta ;( ;( ;( Czy mam sie ładować w regenerowana czy może nówkę sztuke? Rożnica w cenie to 600PLN. Jestem prawie zdecydowany na nówkę ale może ktoś ma dobre wspomnienia z używania regenerowanej.
Norbi Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Nawet się nie zastanawiaj, bierz nową, jak tylko taka roznica
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Nawet się nie zastanawiaj, bierz nową, jak tylko taka roznica Tak właśnie zrobię.
alvaro Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 dzwoń do Rogala (Rogalotti) albo do Roba (Rob555) może mają jakieś nówki hybrydy to byś już założył jakąś lepszą suszarkę...
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Rogal nie odbiera od wczoraj telefonu, bo rzeczywiście miałem taki pomysł Ale po głębszym zastanowieniu , uznałem że z dobrym turbo tez się uda trochę KM i NM wycisnąć(chociażby tyle co u Lukaszr). Jest FWD więc nie ma co przeginać z mocą.
Norbi Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Rogal nie odbiera od wczoraj telefonu, bo rzeczywiście miałem taki pomysł Ale po głębszym zastanowieniu , uznałem że z dobrym turbo tez się uda trochę KM i NM wycisnąć(chociażby tyle co u Lukaszr). Jest FWD więc nie ma co przeginać z mocą. Jutro może podjadfe do Rogala to się podpytam
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 Ato podpytaj, bo dopiero 2/01 mam zadzwonic w sprawie decyzji co do turbinki :>[br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 18:36 _________________________________________________A co bedziesz robił, umówiłeś się na jakis przegląd? Moze i ja bym podjechał i sie podpytał
Rudi Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Czy mam sie ładować w regenerowana czy może nówkę sztuke? Rożnica w cenie to 600PLN. Jestem prawie zdecydowany na nówkę ale może ktoś ma dobre wspomnienia z używania regenerowanej. Ja mam starsze ale jak poszły mi uszczelniacze, to robiłem regenerację (uszczelnienie, czyszczenie wszystkiego, wyważenie wirnika i złożenie do kupy), koszt 700 pln. Bo wirnik był ok (przy uszkodzonym + 300 pln). Po zabiegu oczywiście początkowo nie wolno auta (czyt. turbiny) katować i ogólnie "oszczedzać", zresztą wiadomo o co chodzi . Ale teraz mam już przejechane kilka tyś. klometrów i jak dotąd jestem zadowolony. Auto po czyszczeniu lepiej się wkręca na niskich obrotach i nie dymi jak smok(wcześniej było inaczej ). Gwarancje mam na 24 m-ce bez limitu kilometrów. Tak wygląda sprawa regeneracji w moim przypadku, ale tak jak już wspomniałem masz inną furkę . Zrobisz jak będziesz uważał za słusznę czego ci życzę. Najważniejsze to się nie załamywać. Powodzenia
Norbi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ato podpytaj, bo dopiero 2/01 mam zadzwonic w sprawie decyzji co do turbinki :>[br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 18:36 _________________________________________________A co bedziesz robił, umówiłeś się na jakis przegląd? Moze i ja bym podjechał i sie podpytał Byłem u Rogala bo kolega robił program w Leonie Cupra TDI. Pytałem o turbawkie, od ręki nic ni ma. Wkładaj nową, chyba ze myslisz o dalszych modyfikacjach to wtedy gadaj z Rogalem i turbinke załątwia za 1.5 klocka i masz drogę otwartą.
letallec Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ato podpytaj, bo dopiero 2/01 mam zadzwonic w sprawie decyzji co do turbinki :>[br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 18:36 _________________________________________________A co bedziesz robił, umówiłeś się na jakis przegląd? Moze i ja bym podjechał i sie podpytał Byłem u Rogala bo kolega robił program w Leonie Cupra TDI. Pytałem o turbawkie, od ręki nic ni ma. Wkładaj nową, chyba ze myslisz o dalszych modyfikacjach to wtedy gadaj z Rogalem i turbinke załątwia za 1.5 klocka i masz drogę otwartą. Hmm, może gdyby to było Q to bym miał mniej wątpliwości, ale przy FWD nie ma co kombinować. Zrobie program na standardowych gratach ~150-170 (czyli tak jak np. Lukaszr) i dla mnie wystarczy. Dzieki Norbi za info.
Norbi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ato podpytaj, bo dopiero 2/01 mam zadzwonic w sprawie decyzji co do turbinki :>[br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 18:36 _________________________________________________A co bedziesz robił, umówiłeś się na jakis przegląd? Moze i ja bym podjechał i sie podpytał Byłem u Rogala bo kolega robił program w Leonie Cupra TDI. Pytałem o turbawkie, od ręki nic ni ma. Wkładaj nową, chyba ze myslisz o dalszych modyfikacjach to wtedy gadaj z Rogalem i turbinke załątwia za 1.5 klocka i masz drogę otwartą. Hmm, może gdyby to było Q to bym miał mniej wątpliwości, ale przy FWD nie ma co kombinować. Zrobie program na standardowych gratach ~150-170 (czyli tak jak np. Lukaszr) i dla mnie wystarczy. Dzieki Norbi za info. Nos problemos Amigos.Ten kolesiowiec od Leona Cupry też ma ośke, Rogal zaproponował turbo GT 22 za 1500 zeta, a właściwie to hybrydkę taką i wymiana za 350 zeta, a kolo swoją odsprzeda za jakiś 1000 to zrobienie z tej Cuperki 220-230 kucy wyniesie go jakies smieszne pieniadze, no i sie nie zastanawiał ,bedzie rezał . Ma super temat do modów, wtryski wydajne, nic zmieniac nie trzeba, cooler z przodu, tylko turbo i hulaj dusza
adamooo Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 wszystko fajnie extra...tylko "niestety" żeby zrobić coś fajnego w naszych b6 trza nieźle rezać..a większa turbinka niestety nie da rady się zmieścić..zostaje hybryda..ale i tak nie wyciśniemy więcej niż 195 kucy..
golfik Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Diagnoza jest: turbo straciło szczelność . Olej stal w turbawce po obu stronach(ciepła i zimna) + wyciekał wydechem. Wezmą sie za to dopiero 2/01/2008, wiec święta mam załatwione . Nawet nie pytajcie o koszta ;( ;( ;( Czy mam sie ładować w regenerowana czy może nówkę sztuke? Rożnica w cenie to 600PLN. Jestem prawie zdecydowany na nówkę ale może ktoś ma dobre wspomnienia z używania regenerowanej. Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się