krzysiekml Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Witam co to za zawór podobny do zaworu DV pomiędzy filtrem powietrza a turbem i połączony z z odmą http://img405.imageshack.us/i/zdjcie0049q.jpg/ i jak on działa bo u mnie jest przelotowy i czy ma wpływ na osiągi i pracę silnika.Proszę o odpowiedz.
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 To nie żaden zawór i ma być wolny przelot.
krzysiekml Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 no właśnie a po co tam w środku jest sprężynka i membrana?
CUB@ Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 To jest grzybek odmy .W środku jest tylko membrana na sprężynce, olej wdmuchiwany z odmy tam się zatrzymuje i ścieka pod pokrywę zaworów.
kred Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 To jest grzybek odmy .W środku jest tylko membrana na sprężynce, olej wdmuchiwany z odmy tam się zatrzymuje i ścieka pod pokrywę zaworów. dokładnie tak jak pisze CUB@
krzysiekml Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 no tak nie wiem jak w innych 1.8T ale w 1.8T AVJ ten zaworek jest pomiędzy turbem a przepływką i na dodatek poniżej pokrywy zaworów i łączy go dopiero metalowa rurka ok.40cm i nie kumam jak ma spływać olej do pokrywy zaworów? no bez urazy oczywiście.Cz czasem nie powinno być tak, że jak DV się otworzy i ciśnienie wróci między turbo a filtr powietrza to on ma na chwile się przymknąć co by ciśnienie nie poszło pod pokrywę zaworów?ale to tak według mnie i właśnie tego nie jestem pewien.
domjenick Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 dokładnie -w AVJ-ten grzybek jest na dolocie powietrza-tam się skrapla woda,z oparów w pokrywie zaworów-widocznie takie umiejscowienie nie było najlepsze-bo kolejne 1,8T-juz miały przy gumowym trójniku odmy dokładna nazwa tego to wg ETKI "Zawór regulacji ciśnienia"
Stolkien Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Polecieli z tą nazwą Ale co? to się sypie? co tam się może uwalić?
krzysiekml Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 właśnie co to nie wiem tylko u mnie to jakaś membrana wylazła ze środka i jak ten zaworek(jak zwał tak zwał)w ogóle ma działać czy ktoś wie skoro według ETKI to "Zawór regulacji ciśnienia" dzięki kolego domjenick.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 11:54_________________________________________________zaworek kupiony założony i trochę inaczej działa jak ten stary
krzysiekml Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 102 zety,zdecydowanie dużo jak na taki wynalazek ale cóż nigdzie nie było w okolicy używki i niestety trzeba było nowy.
edekxp Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dołaczę się do tematu Ostatnio odkręcałem rurkę z tym zaworem bo było lepiej się dostać do czujnika temp.wody i oczywiście była maź w środku.Wyczyściłem (przemyłem) i teraz właśnie się zastanawiam jak ma działać ten "zaworek reg.ciśnienia" skoro jest wolny przelot w obie strony bez jakichkolwiek oporów. Odłaczyłem rurką na wejściu zaworka i widać tam sprężynkę i otwór nic poza tym. Niech ktoś napisze czy ma byc wolny wylot czy jakiś opór. Wyjście z zaworka idzie do rury turbiny, wiec jak turbina ssie powietrze z filtra powietrza to też z tej odmy, czy nie ma to jakiegoś błedu wskazania na przepływomierzu?
krzysiekml Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 powiem tak,przelot ma być z tym,że jak turbawka zaczyna zaciągać to ten zaworek lekko przymyka przelot bynajmniej na nowym tak się robiło,jest tam sprężynka i membrana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się