hellbean 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peAce 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz .... osobiście polecam STP i LM Czy stosowanie tych uszlachetniaczy faktycznie cos daje i czy jest bezpieczne? Juz sie kurdę boje lac cokolwiek po tym jak bratu wczoraj ni zgruchy ni z pietruchy jego A4 B7 zatrzymała sie na środku drogi - diagnoza - pompowtryskiwacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje). Co za bzdura jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje). Co za bzdura jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie. To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości. Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja właśnie mam informację z tej drugiej strony... nie mniej nie mam zamiaru się sprzeczać, mam tylko nadzieję, że taka np. "zmiana barwy" ni jak nie wpływa na jakość paliwa, a filtry załatwiają resztę. Kolega pytał o to co i gdzie lejemy więc to moja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A co ma zmiana barw wspólnego z paliwem . Kończy się umowa z jednym patronatem to się przechodzi na innego a paliwo i tak z widełki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz .... osobiście polecam STP i LM ja leję vervę z tego powodu, że mniej pali na tym paliwie niż na zwykłym ON z orlenu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 ON z orlenu i co kilka tankowań Verva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbinek 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja wlewam rope z TIRaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Żadnych wynalazków zwykły ON ja też :gwizdanie: Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) co 3-4 baki idzie butelczyna za jakieś 20 pln'ów i śmigam dalej a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą przecież mają tą samą "zupę" co statoli ,bp ,czy orlen więc czemu by nie To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości. Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. chyba jednak nie , im byłoby jednak trudniej wrócić na rynek raz utracony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgas 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 leje V-pover diesel, to importowane paliwo,i mam taką ładną czerwoną kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris 12 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Zwykły ON na Shell- u od początku kiedy mam auto (jakieś 3 lata będzie). Poprzednie padło też na Shell- u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Zwykły ON ,czasem jakiś ON premium ( Verva, DieselGold) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm1 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witajcie! Ja leję w Orlenie zwykły ON, w zimie zalewam Verve. Na razie nie miałem problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinr1310 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 lałem verve potem ultimate na BP a teraz leje rope z tira i wogóle nie widze żadnej różnicy jedynie odczucia to palił mi więcej ultimate z BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ja leje z żółtej koparki JCB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 najtańsze, bo to i tak jeden ch.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się