Panton Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Na wszystko zwrócić uwagę... musi ktoś komuaty dobrze sprawdzić auto i nie "Ooooo S-line.... łaaał" tylko pojeździć, kompem sprawdzić co ciekawego słychać (może auto miało jakieś przygody i coś zostało). do LPG nie ma co się przyczepiać - paliwo jak każde inne a przy obecnych cenach Pb98 to trudno się dziwić, że LPG coraz więcej.... ps: z tym plakowaniem komory silnika to już kuźwa ludzie przesadzają Czemu? sam na plastiki w komorze używam najczęściej Megsa Natural Shine albo Megsa Tech Protect, ew. 303 AP. temu, że świeci się jak psu jajca co widać na załączonych obrazkach.... Natural Shine daje mat więc jest ok....
Kabar Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 pjngwjn ale kolorki mamy takie same też bym chcial ładną felgę i troche mocy :silacz Jaki masz kolorek? Kojarzysz kod? Może jakieś foto?[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 19:41_________________________________________________ temu, że świeci się jak psu jajca co widać na załączonych obrazkach.... Natural Shine daje mat więc jest ok.... Może nie mat, ale taką miłą satynkę. Właśnie nie widziałem obrazków
marcindlug Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no a założyłbyś do swojej 1.8T el pi dżi ? bo ja nigdy! rozumiem, że taniej się jeździ, ale czy warto? Znałem paru ludzi, którzy zakładali do 1.8T lpg (jeden założył tej 1 generacji a drugi sekwencję) i ten co założyl sekwencję miał turbinę do wymiany. Wiem, że przypadek, inne style jazdy itd itd. Ale pytanie czy warto kupić to auto? bo ja osobiście bym je kupił. tak. gdybym musial to bez zastanowienia zalozylbym lpg. nie ma nic zlego w el pi dżi pod warunkiem ze auto zostanie do tego przygotowane a sama instalacja bedzie zalozona i wystrojona fachowo a nie po kosztach.
Kabar Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 tak. gdybym musial to bez zastanowienia zalozylbym lpg. nie ma nic zlego w el pi dżi pod warunkiem ze auto zostanie do tego przygotowane a sama instalacja bedzie zalozona i wystrojona fachowo a nie po kosztach. Właśnie montuję u siebie w Audi. Wyjąłem ją z Volvo (do którego też sam montowałem jak i wielu innych). Komponenty są nawet za dobre jak na ten silnik.
marcindlug Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no wspominales na spocie wlasnie na 90% skrzynia od a8 wejdzie do tunelu :>
Kabar Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no wspominales na spocie wlasnie na 90% skrzynia od a8 wejdzie do tunelu :> Czekam na te 100% :-) 5HP 24?
Bartas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Marcin, oblozyli Ci juz plastiki i podsufitke ?
chriss Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 pjngwjn ale kolorki mamy takie same też bym chcial ładną felgę i troche mocy :silacz Jaki masz kolorek? Kojarzysz kod? Może jakieś foto?[br] LZ5K
Zalotka_LDZ Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 2.5 padlina ze szok [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 20:35_________________________________________________srodek taki wytryrany ze sie rzygac chce :sick3: :sick3:
bartek1605 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 2.5 padlina ze szok [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 20:35_________________________________________________srodek taki wytryrany ze sie rzygac chce :sick3: :sick3: no to żeś teraz pojechała [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 22:05_________________________________________________B5 były robione w karawanie do 2001 pingwin jak lecisz po karoce to zabierz ze sobą: - gościa, który ma chociaż troche pojęcie o okręcie - kompa z programem do prześwietlenia - miernik gr. lakieru - przede wszystkim rozum i się nie napalać - troche dukatów a możesz pominąć wszystkie punkty wyżej i jechać na stacje gdzie przejrzą dokładnie co do LPG wystarczy zapytać sprzedającego jakie komponenty ma wrzucone albo zerknąć w kwity (sekwencja i dobry fachowiec = :> ) dla mnie wygląda zbyt słitaśnie (i tu mi coś nie pasi), ale to tylko moje zdanie a teraz coś o kiblach 2,5: - fajna kultura pracy (jak na dyszla), i na tym zalety się kończą - u nas są te jednostki robione przez kowali, a to konstrukcja o dekade świetlną do przodu w porównaniu do R4, dlatego tak padają i mają złą renome - praktycznie brak możliwości dłubania w celu podniesienia mocy (taka konstrukcja ) to tyle ode mnie, czekam na riposty :gwizdanie:
Seba_LDZ Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no to ja zripostuje ze zbadalem sobie w piatek autko miernikiem i wszedzie mam ta sama grubosc nie byl lakierowany wszedzie jak z fabryki wyjechal
Bartas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 to przywiez miernik na zlota :gwizdanie:
Kimi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 2.5 padlina ze szok [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 20:35_________________________________________________srodek taki wytryrany ze sie rzygac chce :sick3: :sick3: no to żeś teraz pojechała [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 22:05_________________________________________________B5 były robione w karawanie do 2001 pingwin jak lecisz po karoce to zabierz ze sobą: - gościa, który ma chociaż troche pojęcie o okręcie - kompa z programem do prześwietlenia - miernik gr. lakieru - przede wszystkim rozum i się nie napalać - troche dukatów a możesz pominąć wszystkie punkty wyżej i jechać na stacje gdzie przejrzą dokładnie co do LPG wystarczy zapytać sprzedającego jakie komponenty ma wrzucone albo zerknąć w kwity (sekwencja i dobry fachowiec = :> ) dla mnie wygląda zbyt słitaśnie (i tu mi coś nie pasi), ale to tylko moje zdanie a teraz coś o kiblach 2,5: - fajna kultura pracy (jak na dyszla), i na tym zalety się kończą - u nas są te jednostki robione przez kowali, a to konstrukcja o dekade świetlną do przodu w porównaniu do R4, dlatego tak padają i mają złą renome - praktycznie brak możliwości dłubania w celu podniesienia mocy (taka konstrukcja ) to tyle ode mnie, czekam na riposty :gwizdanie: Ja tylko od siebie dodam, żebyś jeszcze najpierw przejrzał wątki chłopaków (i laseczek też :naughty: ), co u nas na forum mają te 2.5 TDi i poczytał sobie co nieco. Na pewno da Ci to pewne wskazówki, na co zwrócić uwagę przy zakupie A4 z tym motorem.
Seba_LDZ Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 to przywiez miernik na zlota :gwizdanie: musze z kumplem pogadac bo to nie moj[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 23:13_________________________________________________ale jak badalismy kumpla punto gdzie norma lakieru jest miedzy 0-a 200 u niego na tyle bylo 2500 :decayed:
bartek1605 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 tośmy se pogadaliiii , a teraz siusiu, paciorek i lulu
Kabar Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 pjngwjn ale kolorki mamy takie same też bym chcial ładną felgę i troche mocy :silacz Jaki masz kolorek? Kojarzysz kod? Może jakieś foto?[br] LZ5K To niestety ja mam inny, mam LZ5M
MarianekZg Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 :hi: [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 06:20_________________________________________________ Wolniutko możemy już zacząć wspominać lato
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się