Gość SpongeBob Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tomek a ty co o tym myslisz ? ;> jezeli chodzi Ci o jakies mody to nie do mnie takie pytania:) wg mnie pytaj Panton, Dj, Marcin z nimi mozesz podyskutowac a ze mna napic sie piwa
damianmaster Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 tak jak powalily mi sie daty i co mielismy sie ustawic kolo placu reymonta hehe no spoko spoko
marcindlug Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 siema wszystkim:) chlopaki yyy moze to glupie pytanie ale jakbym chcial wlozyc wiekszy silnik do swojego to co jeszcze trzeba zmieniac? skrzynie? turbine? itd itp;p a jaki silnik chcialbys wlozyc ?
Seba_LDZ Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 :hi: Marcinie ale pytania zadajesz no jak to jaki przeciez napisal ze wiekszy :polew: :polew: taki gupi zarcik przy wtorku
Gość SpongeBob Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 :hi:[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 08:17_________________________________________________ no chłopaki to nawet zdjecie mamy na A2
klysek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 :hi:[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 08:17_________________________________________________ no chłopaki to nawet zdjecie mamy na A2 w Miśkowozie klapa wygląda jak po przeszczepie
gizmus2006 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Mariusz zmieniłeś kolor na grafitowy? damianmaster ja tam się nie znam ale podobno AFN ładnie się chipują po co chcesz zmieniać silnik na większy? Może marcin mnie poprawi ale potencjał wygląda tak kaszlaki < 1.8T < 2.7 BiT ja nie widze innego silnika do w miarę łatwych modów... i z AFN można sporo wyciagnąć. No chyba ze chcesz słuchać podczas jazdy jakieś V to wolnossak.
Gość SpongeBob Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 gizmus2006 nie rozumiem co masz na mysli kllekoty chyba nie moje 1,9 tdi :gwizdanie:
marcindlug Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 damianmaster ja tam się nie znam ale podobno AFN ładnie się chipują po co chcesz zmieniać silnik na większy? Może marcin mnie poprawi ale potencjał wygląda tak kaszlaki < 1.8T < 2.7 BiT ja nie widze innego silnika do w miarę łatwych modów... i z AFN można sporo wyciagnąć. No chyba ze chcesz słuchać podczas jazdy jakieś V to wolnossak. wlasciwie to masz racje tylko ze kolega ma oske a to oznacza ze w jego przypadku 2.7BiT bylby maszynka do zamiany paliwa w halas i dym z gumy
gizmus2006 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 gizmus2006 nie rozumiem co masz na mysli kllekoty chyba nie moje 1,9 tdi :gwizdanie: A Ty masz coś więcej niż fabryka? Ogólnie mi chodzi, że Diesle jak juz ktoś ma to wdzięcznie się im moc podnosi. A no właśnie Marcin zapomniałem o Q które jest fajnym dodatkiem i jakoś nie moge sobie wybaczyć, że nie mam na pokładzie.
klysek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Chriss do roboty a nie na forum siedzisz
damianmaster Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 siema sory ze delpiero teraz no ja myslalem o 2,7 TDi albo 3,0 TDi juz z tych nowszych hehe bo 2,5tdi to klapa podobno bardzo a na benzyniaka mozna ? wlasnie z S4 ? bit turbo 2,7 ? i co jeszcze jakie podzespoly trzeba zmieniac dz z gory za odp. ja spadam do work bede po 22 strzalka
Gość SpongeBob Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 gizmus2006 nie rozumiem co masz na mysli kllekoty chyba nie moje 1,9 tdi :gwizdanie: A Ty masz coś więcej niż fabryka? Ogólnie mi chodzi, że Diesle jak juz ktoś ma to wdzięcznie się im moc podnosi. A no właśnie Marcin zapomniałem o Q które jest fajnym dodatkiem i jakoś nie moge sobie wybaczyć, że nie mam na pokładzie. ja mam serie ale bede sie bawil na wiosne z modami
frugodh Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak naprawdę możesz wsadzić wszystko co w fabryce w bude b 5 pakowali, 3.0 tdi i 2.7 tdi też na pewno się zmieści. Jedyne czego nie zrobisz to dorezanie quatrro bo w b5 mają inną podłoge niż fwd( w b6 już ten manewr jest doz robienia z uwagi na identyczną podłogę). Podstawowe pytanie które musisz sobie zadać to co lubisz w życiu robić i zacząć to robić :polew: a tak na poważnie to pytanie brzmi czy jest sens? Finansowo na pewno taniej wyjdzie zmienić auto na coś mocniejszego. Proponuje ewentualnie pobawić się w chip, jak nie starczy to do tego fmic, zmiana turbiny np na avf albo brd od razu, pomlki ALKI i wyciśniesz z afna około 180-190 KM. Myślę że przy ośce więcej nie ma sensu.
Panton Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak chcesz mieć mocniejsze auto to sobie zmień na mocniejsze i daruj sobie te całe mody bo pomijając kwestie finansowe (wyjdzie dużo drożej) to szkoda czasu i energii... a wsadzanie czy robienie silnika na 180KM i więcej w ośce jest pomyłką ........ auto 150-180KM + Q w zupełności wystarczy do normalnego, wygodnego i bezpiecznego użytkowania na co dzień
pocas Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Co za kolegów spotkałem przy Politechniki około 14 w czarnej B5? ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się