WIŚNIA Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 ile dałeś za N75? u mnie jak się zacznie dusić to w ogóle nie chce iść tylko szarpie jak diabli,muszę łagodnie dodawać gazu,coś jak by nie podawał paliwa,hamuje silnikiem podczas szarpania,i strzela w tłumik delikatnie.
Lo-buz Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Kupiłem uzywany z sprawnego samochodu, i jezdzi moj tak samo jak z moim N75 wiec mam juz dwa sprawne N-ki . Dzis zabieram sie za wymiane wezy podcisnienia. Bo do gruszki WG mam grubszy a od muszli do N-ki cieniutki. U mnie to wyglada tak, jak powoli przyspieszam to jest w miare ok, ale jak mu depne i nie mowie tu tylko o jezdzie w miescie ale czasem przy wyprzedzeniu tira nagle wcisnienie gazu przyduszalo go, turbo przez 2 sec przestaje dzialac, ale za chwile znowu lapie, jak by cos pod wplywem wiekszego cisnienia powietrza od kol ssacego cos przyblokowywalo. Moze przepływka Ja mam o tyle lipe ze z silnikiem nie moge sie podlaczyc i to takie wrozenie z kuli. Jak odlacze przeplywke na odpalonym silniku to gasnie.
Lo-buz Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Zostawie ja sobie na czarna godzine, moja stara byla peknieta i miala spory nalot rdzy, wiec pomyslalem sobie ze pewnie ona sieje zament. Wzielem druga uzywana, w 100 % sprawna i dobrze ze bralem uzywana i duzo nie dalem, okazalo sie ze chodzi tak samo. Wczoraj wymienilem wszystkie podcisnienia i nadal to samo Co na plus to lepiej reaguje po puszczeniu gazu, szybsza reakcja silnika i zero dlawienia, wiec DV pracuje raczej prawidlowo. Nadal mam lekkie dymienia, rano odpale bez dymka ale im cieplejszy tym wiecej kopci, na wolnych roznie, loteria, raz zadymi raz nie i nie wiem czy to nie ma czego wspolnego. BTW albo przeplywka albo sonda albo cos z paliwem albo cewki albo swieczki itd.... juz kazdy probowal sie polaczyc z VAG-iem i brak polaczenia z silnikiem, takie wrozenie coraz mniej mi sie podoba, owszem mozna jezdzic, ale to juz nie to.. hmm..
Conrado Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 PrZepływomierz do wymiany,odepnij przepływomierz i zobacz czy normalnie sie wkreca jestem pewien ze to właśnie to. Pozdro
Lo-buz Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Po odpieciu przepływki samochod gasnie, chyba ze go bede trzymal na obrotach, ale to bez sensu, wiec obstawiam przeplywke jako dobra, chodz jest jakos krzywo wkrecona w obudowe filtra powietrza, tak jak by jedna sroba dolega dobrze a druga jakas niestandardowa bo inna i jest mala szpara, ale nie na tyle aby byly tam przedmuchy. Musze ja wykrecic i zobaczyc dokladniej. Moze to swieczki, bo ich nie wymieniałem bo mam lekkie obawy tj i do cewek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201438.msg2377264#msg2377264 Z dymieniem to roznie, raczej im cieplejszy tym wiecej dymi na bialo/szaro z zapachem czadu. Jak to kolega powiedzial jak dwusów. na wolnych nie dymi, raczej dymi w niskich partiach obrotów Oleju nie ubywa i plynow rowniez. Gdy ogarne CarAudio zabiore sie za przeglad przepływki i pozniej chyba zabiore sie za te cewki [br]Dopisany: 09 Maj 2011, 10:58_________________________________________________Świeczki wymienione, jest znaczna poprawa, tzn. lepiej ciagnie od dołu, i nie mam az takiego szarpania, sa teraz hmm taki dławienia ( ale nie szarpania ), zamowiłem w skodzie DV bo tam o wiele taniej wychodzi niz w audi, ( w audi 260 zl a skodzie 130 zl ). Od razu zamowie wskaznik doładowania i przy okazji wszystko zamontuje. I na ten miesiac dosyc wydawania kasy Jak tam WIŚNIA ogarniasz swoje poczyniania ?
WIŚNIA Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Po odpieciu przepływki samochod gasnie, chyba ze go bede trzymal na obrotach, ale to bez sensu, wiec obstawiam przeplywke jako dobra, chodz jest jakos krzywo wkrecona w obudowe filtra powietrza, tak jak by jedna sroba dolega dobrze a druga jakas niestandardowa bo inna i jest mala szpara, ale nie na tyle aby byly tam przedmuchy. Musze ja wykrecic i zobaczyc dokladniej. Moze to swieczki, bo ich nie wymieniałem bo mam lekkie obawy tj i do cewek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201438.msg2377264#msg2377264 Z dymieniem to roznie, raczej im cieplejszy tym wiecej dymi na bialo/szaro z zapachem czadu. Jak to kolega powiedzial jak dwusów. na wolnych nie dymi, raczej dymi w niskich partiach obrotów Oleju nie ubywa i plynow rowniez. Gdy ogarne CarAudio zabiore sie za przeglad przepływki i pozniej chyba zabiore sie za te cewki [br]Dopisany: 09 Maj 2011, 10:58_________________________________________________Świeczki wymienione, jest znaczna poprawa, tzn. lepiej ciagnie od dołu, i nie mam az takiego szarpania, sa teraz hmm taki dławienia ( ale nie szarpania ), zamowiłem w skodzie DV bo tam o wiele taniej wychodzi niz w audi, ( w audi 260 zl a skodzie 130 zl ). Od razu zamowie wskaznik doładowania i przy okazji wszystko zamontuje. I na ten miesiac dosyc wydawania kasy Jak tam WIŚNIA ogarniasz swoje poczyniania ? jak na razie nie mam czasu na dłubanie ale od jutra postaram się wziąć za brykę bo mnie już to szarpanie wk***ia
Lo-buz Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Moje dalsze zmagania: DV zmieniony na nowy i faktycznie stary mialem zepsuty membrana peknieta, czy lepiej jezdzi, kwestia sporna napewno nie szarpie po puszczeniu gazu. ( bo taka jego rola ) Nadal po naglym wcisnieciu czasem sie zamysli, i borykam sie ciagle z dymieniem na niebiesko, oleju nie bierze, zadnych plynow rowniez. Dym niebiesko bialy. Po odpieciu przeplywki zakuleje silnik ale chodzi dalej, dymi moze mniej a moze i tak samo, gdy czlowiek gazuje to pozniej juz sam nie wie czy wiecej czy mniej. Sprawdzilem swoje swiece ( kupione 300 km temu. I sa okopcone na czarno, suche, z dosc spora sadza, wiec za bogata mieszanka ? Sonda ? Przeplywka ? A moze uszczelniacze zaw ? Kupiłem wskaznik doładowania, na wolnych obrotach -8 podczas normalnej jazdy to do 0 podchodzi. Gdy mocno od razu depne to do wzrasta, podchodzi na poczatku do 0.4 i powyzej 4-5 tys obr. wzrasta do 0.6 albo i czasem do 0.7 ale to tak mysle w granicach grubosci wskazówki. Sprawdziłem luzy na wirniku od turbiny bo troche chodzi jak odkurzacz ( tak chodzi od poczatku kiedy wrociala zregenerowana turbina ) i ma ok, 0.5 cm poprzecznie, nie widac aby wirnik tarł o obudowe zimnej strony. Dzwiek mam tylko od 1.5 do 2.5 tys obr. pozniej znika. ( Nie mam kata ) moze dlatego.. hm.. Co o tym wszystkim sadzicie ?
WIŚNIA Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 a ja rozebrałem N-ke i popsułem do końca na przyszłość jak macie taką z blachą w kształcie "C" i w środku ten zaworek a na dole trójnik, tylko trójnik wystarczy wyciągnąć!! góry nie ruszajcie dodał bym zdjęcia ale nie zrobiłem wystarczy do tej operacji szlifierka,klej kropelka patyczek do uszu i WD-40 nie ten dział ale co tam.[br]Dopisany: 24 Maj 2011, 20:57_________________________________________________a N-ke już zakupiłem,używkę jutro się podziele wrażeniami bo w mojej starej jak dmuchałem w najdłuższy króciec to nie czułem lekki opór a tu w ogóle nie mogę dmuchnąć i tak chyba powinno być czyli stara była trafiona.
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak dmuchasz w ta wieksza tutke to nie powinno byc przepływu, mowimy oczywiscie bez 12V. N75 to loteria, na sucho nie sprawdzisz jego działania. Mam nadzieje, ze u Ciebie cos da sama wymiana N-ki. Ja to teraz zajełem sie robieniem Car Audio ( czyt montuje przednie glosniki 16" ). Chyba umowie sie z mechanikiem ktory montował mi regenerowana turbine, bo strzelam w turbine. Chodz jak wczesniej pisałem doładowanie ma .. Tylko skad ten dym... Czemu do jasnej #!@##!# nie moge sie polaczyc VAG-iem z silnikiem Juz wszyscy probowali i lipa - ale o tym chyba zaloze watek w " VAG-ach )
WIŚNIA Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Panowie,miałem założoną N-ke o numerach 058906283C ta co kupiłem ma ten sam numer tylko końcówkę "F",jest jakaś różnica między nimi? czy mogę śmiało zakładać?[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 16:52_________________________________________________może ktoś mi udzielić odpowiedzi,bo chce ją zakładać i nie wiem
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Czekamy na relacje, i nie odlec teraz z tym "F" U mnie wymiana N-ki duzo nie dala.. Mam nadzieje ze u Ciebie bedzie to strzał w dyche ...
WIŚNIA Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 i piz*a na starej póki do niej się nie dobrałem to się turbo załączało a na tej w ogóle się nie załącza,jutro dalszy ciąg testów może wtyczki dobrze nie włożyłem,albo przekaźnik się spalił
Lo-buz Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jutro na spokojnie sobie to zrob, ja jak zmienialem Nke to od razu zmienilem wszystkie przewody na 5 mm kupilem troche zaciskow slimakowych i wszystko pozakrecane. Ja jak wymienilem i odpalilem i nic.. i od razu pod maske a tam z tego wszystkiego nie podlaczylem nowej Nki, wiec spokojnie, ogarniaj i informuj nas
WIŚNIA Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 nie wiem jutro zobacze [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 22:33_________________________________________________ Jutro na spokojnie sobie to zrob, ja jak zmienialem Nke to od razu zmienilem wszystkie przewody na 5 mm kupilem troche zaciskow slimakowych i wszystko pozakrecane. Ja jak wymienilem i odpalilem i nic.. i od razu pod maske a tam z tego wszystkiego nie podlaczylem nowej Nki, wiec spokojnie, ogarniaj i informuj nas oby to była tylko wtyczka do włożenia bo mnie pomału szlag trafia [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 22:37_________________________________________________Panowie pytanko mam,co steruje N-ką?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się