Darkoz Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 Dzieki Rogalotti.. tyle osob zachwala twoja usluge ze bede sie zastanawial bardzo mocno.. hymm Warszawka to troche daleko i mysle ze na miejscu tez znajdzie sie ktos kto podola temu zadaniu
Flyer Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Lepiej poswiecic ten jeden dzien na podroz do stolicy niz pozniej zalowac, ze ktos zrobil Ci soft destrukcyjny dla Twojego auta... zastanow sie
Gość trueogre Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Skontaktuj się z nimi, poczytaj o nich, polecam, ja jadę do nich w lecie ze swoim pociskiem http://www.compsport.pl/
Darkoz Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 ok ok.. jasna sprawa.. tak tez i zrobie.. mam nadzieje ze moje :audi:juz wstyczniu smigac bedzie z nowym sofcikiem.. ciekaw jestem strasznie jak to bedzie.. szczerze mowiac spodziewam sie takiego efektu..
KrzyHo Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 zrobic w okolicach Legnicy.. wiem ze jest u nas pan Leszek z VELOSTATU ktory podobno zna sie na robocie ale moze jest ktos kto potwierdzi jego umiejetnosci?? on zajmuje się tylko elektroniką, wiem ze zna się na sprawach elektronicznych, zajmuje sie rożnymi rzeczami w autach związanymi z elektroniką, ale czy dobrze umie zrobić chip tuning to nie wiem. Robi takie rzeczy, ale jeszcze z nikim kto u niego był nie rozmawiałem, na temat chipa.
Darkoz Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 no wlasnie a ja ostatnio mialem okazje troche pobiegac po majstrach bo niestety ale uszkodzilem zderzak i dowiedzialem sie o nim.. wszyscy mowili ze super rewelacja.. ale ja juz zdecydowalem.. w nowym roku planuje kurs na warszawe do Rogala
mydlo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Darkoz, pisałeś że kupiłeś auto nowe. A więć co z gwarancją??? Jak coś rąbnie nie (nie przez chipsa) to wtedy jako kolesie z ASO to wyczają to podejrzewam że gwarancje szlak trafi . No ale nie wiem może się myle. A tak pozatym to ja się również zastanawiam nad chipsem tylko blokują mnie te złe opinie na temat tego silnika
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Moj wujaszek na czas przegladow w serwisie jezdzil na wgranie serii (2.0 TDI), a po przegladzie - znowu wpuszczal wirusa
Ali_TDI Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Osoba z mojej bliskiej rodziny ma taki samochod i nie ma z nim jakichkolwiek problemów. Ogólnie ja mam dobrą opinię o 2.0. Szkoda tylko że jak wszystkie A4 ma beznadziejny intercooler. Ja bym przerobił na układ ze 170tki. Jeśli chodzi o chiptuning to najblizej Legnicy masz DynoSoft Wrocław. Modyfikacja przez złącze diagnostyczne.
Tomigsi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Osoba z mojej bliskiej rodziny ma taki samochod i nie ma z nim jakichkolwiek problemów. Ogólnie ja mam dobrą opinię o 2.0. Szkoda tylko że jak wszystkie A4 ma beznadziejny intercooler. Ja bym przerobił na układ ze 170tki. Jeśli chodzi o chiptuning to najblizej Legnicy masz DynoSoft Wrocław. Modyfikacja przez złącze diagnostyczne. to co pisze ALI o DynoSoft to święta prawda , sam tam będę się wybierał , nawet już dzwoniłem zapytać co i jak . Darkoz nawet się nie zastanawiaj, zrób softa i ciesz się swoją
Darkoz Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 A więć co z gwarancją??? Jak coś rąbnie nie (nie przez chipsa) to wtedy jako kolesie z ASO to wyczają to podejrzewam że gwarancje szlak trafi . No ale nie wiem może się myle. Mydlo moj kuzyn jezdzi bmw 3 chipsowanym.. gdzie tez ma fure na gwarancji i mimo ze mial tam jakies komplikacje i musial oddac samochod do ASO nikt nie posadzil go ze to przez chip.. z tego co wiem poprawienie osiagow przez zlacze diagnostyczne jest metoda niewykrywalna w salonach ASO.. jedynym sposobem na stwierdzenia czy w naszych niuniach byl jakies mod czy nie to wrzucenie samochodu na hamowanie.. a nikt.. nawet ASO nie moze tego zrobic bez zgody wlasciciela.. Moj wujaszek na czas przegladow w serwisie jezdzil na wgranie serii (2.0 TDI), a po przegladzie - znowu wpuszczal wirusa Flayer mozna i w taki sposob ale to jest zbyt kosztowna sprawa chyba ze ma sie jakis dobry uklad z osoba ktora mialaby to robic.. ps. nie wiesz na ile twoj wujaszek wzmocnil sobie 2.0 tdi? Ludzie jest ktos kto tak naprawde orientuje sie w b7? Dlaczego te silniki maja taka opinie? Ja jeszcze nie slyszalem zeby ktos mial z nimi problem.. to jest ta sama jednostka co VW i w Seatach.. jezdzi tego bardzo duzo i wszyscy sa zadowoleni.. (oprocz wlascicieli A6 z tym slinikiem) Trzeba przyznac ze sa dosc glosne.. i jesli chodzi o kutlure pracy to nie mozna ich porownywac z silnikami wyposazonymi w common rail.. A tak to sam seks
poziek Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Mydlo[/b] moj kuzyn jezdzi bmw 3 chipsowanym.. gdzie tez ma fure na gwarancji i mimo ze mial tam jakies komplikacje i musial oddac samochod do ASO nikt nie posadzil go ze to przez chip.. z tego co wiem poprawienie osiagow przez zlacze diagnostyczne jest metoda niewykrywalna w salonach ASO.. jedynym sposobem na stwierdzenia czy w naszych niuniach byl jakies mod czy nie to wrzucenie samochodu na hamowanie.. a nikt.. nawet ASO nie moze tego zrobic bez zgody wlasciciela.. Niestety nie masz racji. Najprostszym sposobem na sprawdzenie czy jest czip czy nie jest zrobienie podstawowych logów. Zalezy to jedynie od ich widzimisie czy sprawdzą czy nie.
Darkoz Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 poziek: niestety nie znam sie na tym zbyt dobrze aby udzielac rad.. przekazalem informacje od znajomego ktory pracuje w salonie.. tylko teraz nie wiem co on ma na celu wprowadzajac mnie w blad? haha W takim razie jezdzimy na chipie tak dlugo ile sie da.. w momecie w ktorym cos sie zwali i musimy zmienic program na fabryczny .. gwarancja jest ? .....jest :th:
Hugo Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Niestety nie masz racji. Najprostszym sposobem na sprawdzenie czy jest czip czy nie jest zrobienie podstawowych logów. Zalezy to jedynie od ich widzimisie czy sprawdzą czy nie. Poziu w większości ASO pracują tacy spece , którzy nawet nie wiedzą co to są logi Ci najlepsi już od dawna siedzą w Anglii
poziek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 dlatego mówie że może to zależeć od ich widzimisię
verus Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Darkoz, we Wrocławiu jest oddział Masters Tuning http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
rzeźnik. Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Trzeba przyznac ze sa dosc glosne.. i jesli chodzi o kutlure pracy to nie mozna ich porownywac z silnikami wyposazonymi w common rail.. zara zara ale 2.0 tdi to ma już common rail
rex Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 zara zara ale 2.0 tdi to ma już common rail B7 chyba jeszcze nie. Dopiero w B8. Jak się mylę, to proszę mnie poprawić A swoją drogą, wiem że jest/są firmy, które robią chipy przy których nie traci się gwarancji (vide V-Tech + Seat). Kto wie, może ktoś oferuje coś takiego we współpracy z Audi?
rzeźnik. Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 moje a4 było robione w okresie gwarancji przez salon w v-tech ,dowiedziałem się jak już kupiłem ale generalnie zadowolony jestem .Jeśli chodzi o 2.0 tdi to jak byłem w v tech sprawdzić co tam mam to był tam starszy, załamany pan swoim paskiem z tym silniczkiem . Pogadałem z nim i powiedział że jak kupił paska to od razu wziął go do v tech na "robótki" ,wyszło bardzo ładnie ,coś koło 180 km i był b. zadowolony ale po jakimś czasie padł mu komputer sterujący silnikiem (sory jak coś źle nazwałem ale ja tylko rzeźnik jestem ) .Na nowym kompie już nie było tak różowo ,po zbadaniu seria wyszła 129 km i udało się podnieść do 143 km . miał reklamować w aso ale dalszego ciągu nie znam . A to mój wykresik
Rekomendowane odpowiedzi