rafcisz Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ja miałem taki przypadek tylko żę w B5 z 1997r. kostka w stacyjce się spaliła i też odpalić nie mogłem.Wymiana kostki i fura odpaliła. Ta kostka odcinała imobilaizer i dla tego nie odpalił,a przed awarią też auto było słabsze,ale nie szarpało i obstawiałem że to paliwo,ale okazało się że nie.
antonio Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ja miałem taki przypadek tylko żę w B5 z 1997r. kostka w stacyjce się spaliła i też odpalić nie mogłem.Wymiana kostki i fura odpaliła. no ale jak kostka stacyjki się upali to nie odpalisz auta. a tutaj telepało budą i korkcje były straszne
rafcisz Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 no tak,ale autko na drugi dzień już wcale nie odpaliło,i pare dni przed też zrobił się za***iście słaby.Ale nie telepotało. Ja napisałem jaki był u mnie przypadek a u kolegi faktycznie może być coś innego.
power81 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udalo sie odpalic na poczatku tak jak by na dwa gary zalapal ,po paru minutach dalem mu wieksze obroty i sie ustabilizowalo chodzi wmiare rowno i ma moc nie dymi,dojechalem do warsztatu tam pali juz idealnie dzis zajma sie tym problemem ,od filtra paliwa na poczatku pozniej listwa wtryskowa sprawdza napiecia moze to tam problem siedzi
frugodh Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Napewno jakieś gówno na stacji mieli i zatankowałeś jakieś chrzczone paliwko;/ Dotankuj do pełna i dolej czegos typu stp do czyszczenia wtrysku
antonio Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ten STP pogorszył u mnie korekcje PD zauważyłem też, że lejąc zwykły auto ma lepsze korekcje
GRazny Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ten STP pogorszył u mnie korekcje PD zauważyłem też, że lejąc zwykły auto ma lepsze korekcje bo zwykły jest mniej suchy pewnie... zależy jak trafisz... niektórzy lali mixol do PD w odpowiedniej ilości i też chwalili STP polecam bo u mnie było lepiej... można spróbować butelkę na pół baku (czyli dwukrotne stężenie) ale najpierw musisz wyjeździć gnojówkę, którą masz zalaną... o ile to wina paliwa
pastaldo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ten STP pogorszył u mnie korekcje PD zauważyłem też, że lejąc zwykły auto ma lepsze korekcje bo zwykły jest mniej suchy pewnie... zależy jak trafisz... niektórzy lali mixol do PD w odpowiedniej ilości i też chwalili STP polecam bo u mnie było lepiej... można spróbować butelkę na pół baku (czyli dwukrotne stężenie) ale najpierw musisz wyjeździć... o ile to wina paliwa nie zaleca się lac więcej takich specyfików niż jest to podane. Pompiarz mnie uczulił na to żeby nie robić tego bo wcale za dobrze to na układ wtryskowy nie robi.
power81 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Diagnoza wyglada nastepujaco 2 pompowtryskiwacze [umarly] 2 sa jeszcze w normie,cos poszlo z paliwem ,filtr paliwa byl cholernie zanieczyszczony jakims go...m i to byla najprawdopodobniej przyczyna ,udalo mi sie zalatwic dobre pompki komplet za 1300 zl z 2007 roku,te 2 co mi zostaly beda na zapas lub odsprzedam
pastaldo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Diagnoza wyglada nastepujaco 2 pompowtryskiwacze [umarly] 2 sa jeszcze w normie,cos poszlo z paliwem ,filtr paliwa byl cholernie zanieczyszczony jakims go...m i to byla najprawdopodobniej przyczyna ,udalo mi sie zalatwic dobre pompki komplet za 1300 zl z 2007 roku,te 2 co mi zostaly beda na zapas lub odsprzedam Skąd wiesz że te pompki padły? Dawałes gdzies na sprawdzenie? Jak wymienisz to daj znac jak wrażenia.
power81 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autko juz ok. po wymianie pompek widac roznice mocy ,teraz korekcja wynosi 0,2 0,3 0,2 0,3 czyli jak z salonu :rolleyes:chlopaki z ECU PROJECT powiedzieli ze jest piekielnie mocne jak na serie na oko okolo 150 KM, wkrotce sprawdze to na hamowni ,co do starych pompek to na pierwszym cylindze zlom rozleciala sie ,3 i 4 ok,natomiast 4 bardzo zanieczyszczony,wniosek jest taki -warto bylo wymienic wszystkie teraz czuc frajde z jazdy-po hamowni napisze ile ma bo to jakis wyjatkowy silnik
pastaldo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autko juz ok. po wymianie pompek widac roznice mocy ,teraz korekcja wynosi 0,2 0,3 0,2 0,3 czyli jak z salonu :rolleyes:chlopaki z ECU PROJECT powiedzieli ze jest piekielnie mocne jak na serie na oko okolo 150 KM, wkrotce sprawdze to na hamowni ,co do starych pompek to na pierwszym cylindze zlom rozleciala sie ,3 i 4 ok,natomiast 4 bardzo zanieczyszczony,wniosek jest taki -warto bylo wymienic wszystkie teraz czuc frajde z jazdy-po hamowni napisze ile ma bo to jakis wyjatkowy silnik To jak u nich byłes to może było dorzucić troche drobnych i program mu strzelić Super że już ok
power81 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Tak tez bedzie ,tylko w tym momencie montuja nowa hamownia i generalnie nowy sprzet ale jak bedzie gotowa to tam na pewno podjade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się