holek182 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam posiadam Audi A4 1.8 125 km 20 V chciłałbym sie dowiedzieć jakie są odczucia z jazdy a w szególności z mocy bo szczerze mówiąć myślałem że te koniki trochę pociągnął ale sie rozczarowałem z deka ale nie jest źle ale ciżkie bydle to pewnie dlatego ;/
pan kierownik Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zbiera się sprawnie. Jest trochę głośny. Brakuje 6 biegu. PS. Trzeba było przejechać się przed zakupem a nie teraz rozczarowanie...
holek182 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 NO tak ale stał ponad 4 miechy nie jeżdzony to wyobraź sobie jak jechał he i tak dobrze że doszedł do siebie powiem tak jest dobrze ale myślałem że 125 koników da bardziej rade pozdro
zaq1984 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 NO tak ale stał ponad 4 miechy nie jeżdzony proponuję dać nowe świece filtry i olej jeśli tego nie zrobiłeś bo według mnie to mógł się trochę zamulić od tego stania
holek182 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Wymieniłem wszystko po kolei różnica była ale może ja zrobiłem sobie za duże nadzieję jak na ten silnik he pozdro
Kierownik Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 moze powiem ci tak ... mocą to nie powala ten silnik, ale jest bezawaryjny i bez problemowy mam auto rok i poza zmianą oleju , przeglądem LPG i wymianą reszty filtrów nic przy nim nie robiłem... przy mrozach odpalał na pierwszy strzał i nie zawiódł mnie ani razu jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a
domjenick Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 , ale jest bezawaryjny i bez problemowy ------------------------------------------ jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania
MATIUS Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ja ze swojej strony uważam że najlepsze są ADRy z roczników 94-98 któe mają normalny kolektor ssący metalowy i zwykły napinacz łańcuszka rozrządu ja w swoim ma przebieg Licznikowo 205 000 tys w tym 60 000 na gazie i silniczek chodzi idealnie Dobry olej i dbanie o motor to podstawa
kred Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 kręcic powyżej 3 tysi te silniki dopiero zaczynają życ i lubią wysokie obroty. jezdzenie emeryckie bardzo je muli
kamilmlody Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 , ale jest bezawaryjny i bez problemowy ------------------------------------------ jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania Może dlatego wyrzuci duzo, bo na równi z AFNem najwiecej ich jest w a4-kach. Silniczek ma 125KM dopiero przy 5,600 obr, wiec stąd Twoje rozczarowanie
paput Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ja mam 165 km i też na początku byłem pod wrażeniem że to ładnie jedzie, ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i chce się więcej :>
kubson Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Kumpel ma to 125km i bardzo fajnie mu sie to zbiera. Jak z nim jechałem to nie wiedziałem kiedy a na liczniku juz 180 Silnik chodził bardzo cicho i z dołu ładnie ciągnoł to zauwazyłem w jezdzie po mieście. 99-00r
Kimi Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ja jestem zadowolony, jak już Koledzy powyżej napisali, żeby się "zbierał", trzeba go pociągnąć ponad 3 tys. obr., a od czterech to już zaczyna zapier.... :kox: Oczywiście jak na 125 KM :gwizdanie: Poza tym faktycznie bezproblemowa eksploatacja (ja akurat nie mam LPG), spalanie u mnie od października średnie 10.5 litra na 100km/h ( zimą dochodziło do max. 11.4), zapalanie też od pierwszego przekręcenia kluczyka, choć czasem musiał (zimą) te dwa, trzy razy wałem zakręcić. Niezła elastyczność na 2 i 3 biegu, doskwiera brak 6. szczególnie przy szybkiej jeździe autostradą (140-160km/h).
HaVoK Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ja jestem zadowolony, jak już Koledzy powyżej napisali, żeby się "zbierał", trzeba go pociągnąć ponad 3 tys. obr., a od czterech to już zaczyna zapier.... :kox: Oczywiście jak na 125 KM :gwizdanie: Poza tym faktycznie bezproblemowa eksploatacja (ja akurat nie mam LPG), spalanie u mnie od października średnie 10.5 litra na 100km/h ( zimą dochodziło do max. 11.4), zapalanie też od pierwszego przekręcenia kluczyka, choć czasem musiał (zimą) te dwa, trzy razy wałem zakręcić. Niezła elastyczność na 2 i 3 biegu, doskwiera brak 6. szczególnie przy szybkiej jeździe autostradą (140-160km/h). To samo mogę napisać co kolega. Poza wymianą odmy to nie napotkałem jeszcze żadnej usterki. Co prawda dużo jeszcze nie zrobiłem kilosów bo niecałe 10k, ale jestem bardzo zadowolony. Jak dla mnie to autko się nieźle zbiera jak na swoją moc i gabaryty. Ze swojej strony POLECAM!
holek182 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 No widzę że chwalicie to prawda ze dopiero zaczyna żyć po osiągnięciu 3 tys obr a jak jest u was z kilkoma osobami siedzącymi w samochodzie ja odczuwam już po dwóch osobach że jest sporo gorzej z zbieraniem a jak jest full to szczerze bardzo słabo jestem zadowolony jak jade sam bez bagażu he pozdro
olek4505 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no ja akurat przesiadłem się z vectry A 2,0 16v 150KM tak ze różnica jest ale nie jest źle tak jak koledzy piszą mała awaryjność i brak 6 biegu a co do kompletu osób w samochodzie jest odczuwalna różnica w przyspieszeniu ale przeciągniecie go od 4,5 tys do 5,5tys obr i leci
cacek89 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 mi tez tak jak koledzy wyzej pisza najbardziej brakuje 6 biegu przy wyzszych predkosciach.... ogolnie szalu nie ma ale do spokojnej jazdy moim zdaniem gites majonez, spalanie (ok 9-10 litrow w mieszanym cyklu) idzie przezyc, mialem wczesniej vectre b 1,6 16v i tam miasto 8l a trasa tak do 120km/h 6l to byla istna bajka,
Kierownik Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 , ale jest bezawaryjny i bez problemowy ------------------------------------------ jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania niech nawet moskal sie wypowie dobrze utkwiło mi w głowie jak kiedyś czytałem jak mówił że jak miał ADR-a to nic przy nim nie robił , a jak usiadł na AEB to juz kicha (oczywiście nie należy tu skreślać 1.8T ) ale też należy zauważyć że ten silnik jest bardzo popularny w B5 , i jest to absolutne minimum ... bo 1.6 czy 1.9 (90KM) to niestety za mało jak na tą budę
gularz27 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Jak dla mnie 1.8 to lipa.Nie czuje sie ani trochę tej mocy.Może dlatego,że jezdziłem Civikiem 1.6 vtec i teraz to musze chyba sie przesiąść na v6 zeby mnie potargało he he
paput Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Jak dla mnie 1.8 to lipa.Nie czuje sie ani trochę tej mocy.Może dlatego,że jezdziłem Civikiem 1.6 vtec i teraz to musze chyba sie przesiąść na v6 zeby mnie potargało he he v6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się