Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

Zapowietrzenie przerobiłem u siebie kilka razy i miałem raz sytuacje ze zasięgu było podobnie jak u Ciebie ale jakoś niefortunnie stanąłem i następnego dnia niespodzianka z rana :P

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie chyba nie będzie tak kolorowo. Błąd ciśnienia paliwa. Coś tam porezalismy ale ostatecznie auto sholowane a jutro lawetka :)

Dzięki Mat1000 za ogromną pomoc!

Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spot :kox:

Mat, rzuć jakieś foto w wolniej chwili :hi:

Wysłane z mojego XT1562

Edytowane przez Kolkov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak dla zachęty nie zdecydowanym :decayed:

cb0a6da732ab.jpg

1872e4a992d1.jpg

27f6c82839ac.jpg

a977604bb4e2.jpg

9226b1d5c402.jpg

96e49e01896b.jpg

28c6b22a32f5.jpg

9e73d7b094a0.jpg

98f7b7b11fc5.jpg

f26d5575d595.jpg

c971b99ec60c.jpg


1bf940527610.jpg

095301a1560c.jpg

2e1ccfe7eb7c.jpg

e0879970310b.jpg

5cd69d6de71b.jpg

60eaddc2baff.jpg

a7f6abdc9df7.jpg

3277def9709e.jpg

9c5cc68caadf.jpg

a36a659e8b94.jpg

e9f62bc75d9b.jpg

5b41819dea8b.jpg

86388216d95d.jpg

ec6b975a5f22.jpg

5f7ccfc33271.jpg

202d1d12f950.jpg

33099322ffdc.jpg

a3dfd31639f3.jpg

d3006612f2c3.jpg

3fe5b83f86c6.jpg

A Jak ktoś jest niegrzeczny to ląduje w bagażniku :grin:

d39a1d4177cc.jpg

Edytowane przez MAT1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Panowie mam problem z silnikiem. Niestety trudny pacjent bo standardowe patenty na niego nie działają:/ Miałem olej w płynie chłodzącym więc wymieniłem chłodniczkę oleju i niestety to nie pomogło po miesiącu woda zaczęła mieszać się z olejem. Teraz rozebrałem górę silnika żeby wymienić uszczelkę pod głowicą ale nie widać śladów puszczania oleju lub deformacji ani na uszczelce ani na głowicy:/ Głowicę oddałem do regeneracji i na sprawdzenie szczelności i niestety nic nie wyszło żeby była pęknięta... Może macie jakieś pomysły bo już nie wiem gdzie może być problem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś jakie miał ciśnienie na cylindrach ? jak masz zdjętą jeszcze gore to sprawdź czy nie pękł któryś cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 listopada Arkadia zamknięta.

Czynne są tylko Bierhalle i Calypso.

Wysłane z mojego XT1562

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś jakie miał ciśnienie na cylindrach ? jak masz zdjętą jeszcze gore to sprawdź czy nie pękł któryś cylinder

Sprawdzałem i raczej spoko bo tylko na czwartym cylindrze trochę ponad 10 a tak to 11 i więcej... Nie widać żeby coś było pęknięte ale to tak na oko bo chyba nie ma patentu żeby sprawdzić to jakimś przyrządem w ramie samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz zdjętej głowicy to mechanik wkręca manometr kręcisz rozrusznikiem i sprawdza ciśnienie z tym że jak pęknięcie będzie w połowie albo poniżej pierścieni to ten sposób Ci nie wykryje peknięcia.

Można zrobić test Co2 w układzie chłodzenia.

najczęściej pęknięcia są naprawdę minimalne i prawie że nie widoczne rozszerzają się pod wpływem temp.. i wtedy sadzą..

Jeśli sprawdzałeś głowicę to zostaje pęknięta tuleja cylindra..

Nie przegrzałeś go jakiś czas temu ?

Zrób test na zwartość spalin jak wyjdzie że to zostaje Ci zmienić blok silnika albo cały silnik...


:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz zdjętej głowicy to mechanik wkręca manometr kręcisz rozrusznikiem i sprawdza ciśnienie z tym że jak pęknięcie będzie w połowie albo poniżej pierścieni to ten sposób Ci nie wykryje peknięcia.

Można zrobić test Co2 w układzie chłodzenia.

najczęściej pęknięcia są naprawdę minimalne i prawie że nie widoczne rozszerzają się pod wpływem temp.. i wtedy sadzą..

Jeśli sprawdzałeś głowicę to zostaje pęknięta tuleja cylindra..

Nie przegrzałeś go jakiś czas temu ?

Zrób test na zwartość spalin jak wyjdzie że to zostaje Ci zmienić blok silnika albo cały silnik...

:kwasny:

To ciśnienie mi sprawdzał i mówił że do najlepszych nie należy ale nie ma tragedii. Test CO2 w układzie niestety nie da rady zrobić bo głowica zdjęta jedynym dziwnym zjawiskiem jakie zauważył to podobno to że w benzynowych silnikach zawsze jak pójdzie uszczelka to przelewa się ciecz chłodząca do oleju a w dieslach jest tak że olej do cieczy chłodzącej a u mnie właśnie na początku miałem olej w cieczy chłodzącej a teraz mam to wszystko wymieszane w układzie chłodzenia i w silniku:/ Tuleję cylindra nie da się inaczej zdiagnozować jak rozbierać albo wyciągać silnik? Nie u mnie to nie mogło mieć miejsca ale ewentualnie u poprzedniego właściciela bo ja mam go jakieś pół roku i jak go kupowałem to układ był cały wypłukany... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...