.i.KALI.i. Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A eSa sprzedana? tak, za 25 kafli. Kali bez obrazy ale jak szukasz czegos oszczednego i walisz sie w 3.0 to gratuluje nie wiem jak wielka rodzine masz (zona 5cioro dzieci) ale na moje to spokojnie POLO w dieslu czy pb spokojnie ogarnialoby twoje potrzeby - spokojne auto bez jazdy na pale pelna pipka. bo jesli bedziesz jezdzil tym 3.0 jak eSa to nie wroze ci spalania na konkretnym poziomie. za zaoszczedzona kase mozesz spokojnie za 2 lata (jak sie juz dorobisz) kupic cos na wypasie (to twoje STI czy inne zapierdalatory szukam czegoś oszczednijszego niz eSa ale nie nudnego i nie ledwo się toczącego. spokojnie, na chleb jeszcze mi wystarcza i nie musze jakoś strasznie oszczędzać ale troche musze o tym pomysleć jednak dlatego 3.0 tdi jest najlepszą opcją na moje potrzeby. Jeździ przyjemnie, jest tańsze od eSy i przede wszystkim będzie to w miare młode auto co też jest dla mnie ważne. Dzieci nie mam i długo jeszcze mieć nie bede. Po prostu podoba mi się B7 avant. coś czuje że będzie pępkowe :gwizdanie: Nie zapowiada się z mojej strony nic takiego. sprzedałeś eSe za 25k, chcesz kupić 3.0TDi za 60k i dzięki temu chcesz w dwa lata zaoszczędzić nie czaje... Nie chodzi mi o oszczędzenie jakieś kasy konkretnie w 2 lata tylko o zredukowanie miesięcznych kosztów utrzymania auta. Po za tym chce w końcu kupić sobie jakieś młodsze auto. Wszystko juz przemyślałem, dzięki Wam za wybicie z głowy BEXa, dzięki Oniak za przejażdżke 3.0 i pokazanie mi, że to naprawde przyjemne auto. Teraz tylko musze znaleźć zadbaną sztuke i będzie wszystko cacy. Acha a jutro przyjeżdża koleś po Saaba także juz powoli dobiega końca moje handlowanie autami i bardzo dobrze, bo juz mam dość. Chce już mieć auto i cieszyć się nim a nie kombinować ze sprzedażą a potem szukaniem. Więcej wyjaśniać mi się nie chce. Będzie 3.0 i mi to jak najbardziej pasuje a to najważniejsze.
ono Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 coś czuje że będzie pępkowe :gwizdanie: :decayed: a nawiązując do tematu szukanie oszczędności z 3.0tdi to jakieś nieporozumienie dokładnie Sie odezwali , doświadczeni w 3.0 TDI , eeeee nie warto , lipa , drogi , psuje sie , duzo pali ....
moro99 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 szukam czegoś oszczednijszego niz eSa ale nie nudnego Powiem ci tak Myslalem bardzo podobnie jak ty. duzy silnik zeby byla frajda spalanie niewazne zamienie 1.8T na cos bardziej poszedlem po rozum do glowy i zostawilem 1.8 na "pozamiasto" i kupilem skuter do "po miescie" to byla chyba najlepsza decyzja jaka podjalem w ubieglym roku. Mowisz ze chcesz cos nietuzinkowego - zgoda golfami jezdza wszyscy ale tez chcesz cos oszczednego - no nie wierze ze 3.0 jest jakkolwiek oszczedne. Paliwo (pali pewnie tyle co moja benzyna (ciekawe czy 1L ON bedzie =5pln)), OC + AC -> relatywnie drogie, Naprawy - drogie. Nie mam zamiaru cie odwodzic w zaden sposob od jakichkolwiek decyzji ale najpierw chcesz kupic sportowa fure (Subaru) potem jednak 3.0 PB a dzisiaj mowisz ze ma byc osczednie. Strasznie rewolucyjnie podchodzisz. Ale chlopak zycze jak najlepiej - oby ci sie dobrze jezdzilo cokolwiek nie kupisz [br]Dopisany: 10 Styczeń 2011, 22:54_________________________________________________ Sie odezwali , doświadczeni w 3.0 TDI , eeeee nie warto , lipa , drogi , psuje sie , duzo pali .... Wiesz co ono ja bym wolal chyba 1,9 TDI (nawet niech to bedzie B6) we wszystkich aspektach utrzymania jest chyba sporo tansze od 3.0
ono Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Porównanie w trasie 400 Km , 3.0 TDI vs 1.9 TDI , na pełnej pipie gdzie sie dało 200 km / h , 3.0 TDI spaliło 9,7 , 1.9 TDI spaliło 9,4 . za***ista różnica nie ?
moro99 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 w miescie tez roznicy pewnie 0.5L no nie ?
Flyer Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 coś czuje że będzie pępkowe :gwizdanie: :decayed: a nawiązując do tematu szukanie oszczędności z 3.0tdi to jakieś nieporozumienie dokładnie Sie odezwali , doświadczeni w 3.0 TDI , eeeee nie warto , lipa , drogi , psuje sie , duzo pali .... duzo nie pali, nie psuje sie... ale dwumas kiedys kleknie i wtedy zwyklego zjadacza chleba szarpie po kieszeni, wtryski podobnie... nie kazdy jest szejkiem
ono Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 W mieście przy normalnym lataniu mi pali 9 , jak dam kobiecie to jej pali 7,5. Fly a w 1.9 to dwumas nie pada ? Mi po wymianie gwarancyjnej Juz nie padł ( jakieś 120 tys km na tym ) mozliwe ze je poprawili . Wtryski fakt 200 tys i do wymiany , w 1.9 pewnie wiecej wytrzymają . Co ciekawe mam seryjna turbawe i nic jej nie dolega . Nie pisz mi tu o jakimś szejku k**wa . Rozumiem ze 1.9 moze być tańszy ale nie jest to az taka duża różnica jak wam sie wydaje bo miałem 1.9 i znam to dobrze , za to różnica w osiagach kulturze pracy powalajaca .
moro99 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 no to sprzedaje 1.8 i szukam 3.0 jak taniej i lepiej
Flyer Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 oniak, nie spinaj sie, bo nie ma po co wez pod uwage, ze sprzeglo/dwumas jest 2x drozsze niz w 1.9, wtryski ile kosztuja? tez pare ladych klockow. po 200k warto pewnie zrobic rozrzad kompletny zeby byl spokoj - a to tez pare ladnych klockow. nie mow, ze to nie sa duze roznice w cenach, dla mnie np. sa
kokos Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 kurfa czytam i oczom nie wierze,kilka dni temu poprostu myslalem sie Kali najebal,ale dzisiaj czytam i to samo,nie wytrzezwial chyba jeszcze ,Kali jak kupisz klekota T Y to chyba ci reki juz nie podam :polew: ,kup se jakies seicento sporting o jakiejs nietuzinkowej urodzie,zagazuj i oszczedzaj ,bo - a zreszta ...chu...j ide cos strzelic to moze zrozumiem a co do 3,0 to mysle ze ekonomii zero,Oniak tez jak zwykle pier...oli 270 kucy zamknac w 10l /100 przy malo ekonowicznej jezdzie to jest w pyte i troche :polew:(w dupe-moj juz prawie tyle kotluje)
poziek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Kali sobie z serwisem poradzi W końcu auto będzie firmowe
ono Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 no to sprzedaje 1.8 i szukam 3.0 jak taniej i lepiej tongue Myśle że twój skuter jest najlepszym rozwiązaniem Nie wiem ile dokładnie dwu mas bo nie kupowałem ale jakieś 2 tyś , ile w 1.9 nie pamiętam a rozjebałem ze 4 . Wtryski 600 sztuka , 3600 komplet. A po co rozrząd robić ? Audi nic o tym nie mówi , mówią że jest dożywotni ( czyli aż sie ro***bie hyhy ) a ile to czasu , uj wie . Jeśli kiedyś zacznie stukać napinacz ,to go wymienię podobno kosztuje 700 zł w ASO , tragedii nie ma . nie mow, ze to nie sa duze roznice w cenach, dla mnie np. sa wink4 Różnice są , w koncu to nie 1.9 tylko 3.0 , ty też wybrałeś 2,7 zamiast 1.9 , szejku A zresztą , Audi to syf ide upalać Bulla
Reggi Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 No niestety. Musze podjąć decyzje na myśle conajmniej 2 lata więc musiałem to wszystko dobrze przemyśleć.... sprzedałeś eSe za 25k, chcesz kupić 3.0TDi za 60k i dzięki temu chcesz w dwa lata zaoszczędzić nie czaje... To się nazywa oszczędzanie na wysokim poziomie Kali sobie z serwisem poradzi W końcu auto będzie firmowe Tak abstrahując od ekonomicznych aut.. Do zobaczyska dzyndzle :naughty:
Flyer Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 a sprzeglo+dwumas do 3.0TDI nie kosztuje przypadkiem 5k ? nie wierze w dozywotni rozrzad ja wybralem 2.7TT nie po to zeby oszczedzac przeciez najlepiej chyba skwitowal Buba... co to za oszczedzanie kupujac auto za 60k
.i.KALI.i. Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Czytajcie ze zrozumieniem. Nie musze zaciskać niewiadomo jak pasa i kupować najtaniejszego gówna jakie się da. Chce troche zredukować koszty miesięczne w porównaniu do eSki i jednocześnie mieć młodsze auto. Miało być swojego czasu Subaru ale przeliczylem wszystkie koszty i to jednak dużo wychodzi. Fly co do wszelkich kosztów ok. niech to i kosztuje wszystko 10 tyś. ale robisz raz i masz spokój i do tego pewne auto na lata. To nie są rzeczy, które trzeba robić co roku a jak sobie zmienie to przynajmniej bede wiedział co i jak. Powtórze 3.0 TDI to w moim wypadku najlepsze rozwiązanie. Jest w miare dynamiczny, nie pali dużo i nie jeb*ie się na każdym kroku, do tego jest wygodny, ładny i młody. Dla mnie bajka Kokos ja też nie wierze do końca, że kupuje diesla ale z ta ręką nie przesadzaj, może chociaż pomachasz mi czasem na spocie.
moskal Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 :polew: :polew: :polew: :polew: o ja pier**le , no 1 wieczor i tak sie niektórym pojebao w głowach. Kali co ty chcesz zrobić ????? zmieniaj podpis [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 06:52_________________________________________________wczoraj pojechałem po Łatkaz Wawy do Włocławka , jak wracałem wieczorem to ja takiej mgły w zyciu nie widziałem , nie mogłem z cpn-u wyjechać , nic nie było widać , normalnie masakra , a my skuci w dodatku jak c**j :kox: :kox:
Buba Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 przecież w tamtych stronach mgła to tragedia, tyle karamboli na autostradzie było i będzie z tego powodu że szok Kali mówiłem ci żebyś inwestował w LPG przy Twojej nodze sądzę, że spalanie 15 będzie optymalne, nie wiem jak wyliczyłeś oszczedność ale to co delikatnie na spalanie wydasz mniej, to na serwis wydasz potrójnie :gwizdanie: to juz nie B5 gdzie cześci tanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się