barrowiec1 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 wszystko przepiete wedlug rozpiski, mam ksenony, bez DLR, jak koduje na zwykle halogeny to zamrygaja i wyskakuje blad, jak na bi-xenony to swieca ale nie ma dlugich... swiatla przeciwmgielnego z tylu jeszcze nie zrobilem ale zadne nie swieci, chyba cos w wlaczniku skopane bo CLH dziala i z przodu swieci... i nie dziala reczna regulacja swiatel, wyciagnalem kable z bezpiecznikow podpiolem do MCE i brak regulacji...
KFX Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 wszystko przepiete wedlug rozpiski, mam ksenony, bez DLR, jak koduje na zwykle halogeny to zamrygaja i wyskakuje blad, jak na bi-xenony to swieca ale nie ma dlugich... swiatla przeciwmgielnego z tylu jeszcze nie zrobilem ale zadne nie swieci, chyba cos w wlaczniku skopane bo CLH dziala i z przodu swieci... i nie dziala reczna regulacja swiatel, wyciagnalem kable z bezpiecznikow podpiolem do MCE i brak regulacji... na zakodowanych zwykłych halogenach nie pójdzie xenon. sprawdź czy na 100% przepiąłeś przewody od długich, bo może masz dalej na DRL (mają być z nowymi pinami na C/21 i C/22 - przepinka z kostki B ze starych miejsc) jak tak, to spróbuj odłączyć na test żarówki drogowe H7 w lampach - w B7 one nie występują - jest czysty bixenon. zdiagnozuj vagiem czy widzi włączone przeciwmgielne tylne (znajdziesz w blokach pomiarowych MCE. będziesz wtedy wiedział czy coś na linii [włącznik <-> MCE], czy [MCE <-> lampa tylna] ) jak masz bixenony, to przecież nie ma ręcznej regulacji świateł... jest samopoziomowanie.
barrowiec1 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 nie mam bi, sa zwykle, a kable na 100% przepiete,
KFX Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 nie mam bi, sa zwykle, a kable na 100% przepiete, aaa, zwykły xenon. hmmm... kurcze, w B7 były albo H7+H7 albo BiXenon + DRL. odłącz przewody długich z MCE, podaj na nie 12V i zobacz czy zaświecą się H7 od długich. masz je w kolorach biało/żólty i biało/czarny?
barrowiec1 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 jest bialo-zolty i bialo-czarny, zrobie to pozniej, czas do robotki smigac... tak sobie myśle, pal licho z długimi na razie... bardziej mnie martwi brak klaksonu (przekaźnik) i wycieraczki... W wycieraczkach coś musiało pójść nie tak, bo jak ucinałem jakiś kabelek wycieraczki zaczęły wariować i śmigały jak wariaty, odłączyłem akumulator i tak zostały na środku szyby... i za huhu nie chcą wrócić na miejsce... tylko jeszcze raz pisze NIE PRZYUCZYŁEM VIN-u - brak odpowiedniego VAG-a. Może to mieć jakieś konsekwencje??? 1
KFX Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 jest bialo-zolty i bialo-czarny, zrobie to pozniej, czas do robotki smigac... tak sobie myśle, pal licho z długimi na razie... bardziej mnie martwi brak klaksonu (przekaźnik) i wycieraczki... W wycieraczkach coś musiało pójść nie tak, bo jak ucinałem jakiś kabelek wycieraczki zaczęły wariować i śmigały jak wariaty, odłączyłem akumulator i tak zostały na środku szyby... i za huhu nie chcą wrócić na miejsce... tylko jeszcze raz pisze NIE PRZYUCZYŁEM VIN-u - brak odpowiedniego VAG-a. Może to mieć jakieś konsekwencje??? czemu to robiłeś na włączonym zasilaniu? mi przekaźniki wycieraczek i klaksonu poszły do strzału, bez problemów. wyłączenie zapłonu i powinno je zatrzymać. przylutuj przecięty przewód spowrotem, zobacz czy ustaną. nie powinny się wyzwolić ani razu, bo przekaźnik się nie załączy przez złe sterowanie. jak masz przekaźnik od strony styków: |----85----| | | | 30 87 | | | |----86----| jeśli wyjście z MCE na wycieraczki jest przykładowo na pinie przekaźnika 85, to odcinasz 86 i dajesz na masę. 85 i 86 to cewka przekaźnika. być może odciąłeś zły przewód, podłączyłeś na masę i wycieraczki zasuwały cały czas co do vinu nie odpowiem Ci na to pytanie
barrowiec1 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 jest bialo-zolty i bialo-czarny, zrobie to pozniej, czas do robotki smigac... tak sobie myśle, pal licho z długimi na razie... bardziej mnie martwi brak klaksonu (przekaźnik) i wycieraczki... W wycieraczkach coś musiało pójść nie tak, bo jak ucinałem jakiś kabelek wycieraczki zaczęły wariować i śmigały jak wariaty, odłączyłem akumulator i tak zostały na środku szyby... i za huhu nie chcą wrócić na miejsce... tylko jeszcze raz pisze NIE PRZYUCZYŁEM VIN-u - brak odpowiedniego VAG-a. Może to mieć jakieś konsekwencje??? czemu to robiłeś na włączonym zasilaniu? mi przekaźniki wycieraczek i klaksonu poszły do strzału, bez problemów. wyłączenie zapłonu i powinno je zatrzymać. przylutuj przecięty przewód spowrotem, zobacz czy ustaną. nie powinny się wyzwolić ani razu, bo przekaźnik się nie załączy przez złe sterowanie. jak masz przekaźnik od strony styków: |----85----| | | | 30 87 | | | |----86----| jeśli wyjście z MCE na wycieraczki jest przykładowo na pinie przekaźnika 85, to odcinasz 86 i dajesz na masę. 85 i 86 to cewka przekaźnika. być może odciąłeś zły przewód, podłączyłeś na masę i wycieraczki zasuwały cały czas co do vinu nie odpowiem Ci na to pytanie żebym to ja wiedział, czemu akumulator się sam nie rozłączył :>klakson zrobiony, wycieraczki tez wróciłem to stanu pierwotnego i sprawdzałem gdzie pojawił się nowy plus i po kłopocie przy okazji lewe wsteczne okazało się że było źle podłączone (a ja myślałem że to żarówka) Teraz jeszcze przeciwmgielne, zamontować lusterko, bo jak na razie to się wala na siedzeniu i co chwila się światła włączają :> No i cholerne drogowe... I VIN przyuczony. Poszło nawet VAG-iem 3.11
KFX Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 żebym to ja wiedział, czemu akumulator się sam nie rozłączył :> klakson zrobiony, wycieraczki tez wróciłem to stanu pierwotnego i sprawdzałem gdzie pojawił się nowy plus i po kłopocie przy okazji lewe wsteczne okazało się że było źle podłączone (a ja myślałem że to żarówka) Teraz jeszcze przeciwmgielne, zamontować lusterko, bo jak na razie to się wala na siedzeniu i co chwila się światła włączają :> No i cholerne drogowe... I VIN przyuczony. Poszło nawet VAG-iem 3.11 no widzisz, przeciwmgielne luźno pójdzie, chwila moment. a VIN pewnie nie szedł bo za krótko czekałeś z długimi zrób taki test jak pisałem wcześniej
barrowiec1 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 No rzeczywiście luźno pójdzie z przeciwmgielnymi... rano wstaje i bach... błąd prawego tylnego preciwmg... :> normalnie działają tylko kabelek z prawego do lewego...
KFX Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 No rzeczywiście luźno pójdzie z przeciwmgielnymi... rano wstaje i bach... błąd prawego tylnego preciwmg... :> normalnie działają tylko kabelek z prawego do lewego... Tia, przewód i żarówkę zapiąć. Nie zapomniałeś przypadkiem zmostkować na wyjściu MCE lewego i prawego na 1 przewód?
barrowiec1 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 nie... wszystko jest tak jak w rozpisce... przewód i żarówkę zapiąć.[br]Dopisany: 06 Maj 2011, 12:50_________________________________________________ wszystko przepiete wedlug rozpiski, mam ksenony, bez DLR, jak koduje na zwykle halogeny to zamrygaja i wyskakuje blad, jak na bi-xenony to swieca ale nie ma dlugich... swiatla przeciwmgielnego z tylu jeszcze nie zrobilem ale zadne nie swieci, chyba cos w wlaczniku skopane bo CLH dziala i z przodu swieci... i nie dziala reczna regulacja swiatel, wyciagnalem kable z bezpiecznikow podpiolem do MCE i brak regulacji... na zakodowanych zwykłych halogenach nie pójdzie xenon. sprawdź czy na 100% przepiąłeś przewody od długich, bo może masz dalej na DRL (mają być z nowymi pinami na C/21 i C/22 - przepinka z kostki B ze starych miejsc) jak tak, to spróbuj odłączyć na test żarówki drogowe H7 w lampach - w B7 one nie występują - jest czysty bixenon. zdiagnozuj vagiem czy widzi włączone przeciwmgielne tylne (znajdziesz w blokach pomiarowych MCE. będziesz wtedy wiedział czy coś na linii [włącznik <-> MCE], czy [MCE <-> lampa tylna] ) jak masz bixenony, to przecież nie ma ręcznej regulacji świateł... jest samopoziomowanie. pobawiłem się długimi i ... gdy podpięte pod kostke C/21 i C/22, zakodowane pod bi-xenon brak błedu i brak długich, lampy świecą gdy zapodałem prąd, więc przepiąłem z powrotem do kostki B i świecą ale tylko przy zakodowaniu na halogeny, a wtedy wywala błąd świateł mijania
KFX Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 ale Ty nie masz ich przepinać spowrotem na B/16 i B18 - tam są teraz wyjścia DRL (nawet jak nie masz zakodowanych DRLi) mają być na stałe na C/21 i C/22 :!: jak będą zakodowane halogeny, to xenon nie będzie działał (mruganie będzie...) trzeba by wyczaić czym się różni sterowanie długich w halogenach od bixenonu. tu i tu przecież podawany jest prąd - tylko w przypadku bixów - ten prąd jest chyba dużo mniejszy, bo tylko na podniesienie przysłony żarnika. to jest moduł z B7 - więc trzeba pamiętać że w B7 bixy nie mają dopalaczy do długich w postaci H7 (tak jak to jest w bixach w modelu B6) podłącz kable do kostki C zakoduj xenon, podłącz miernik (masa + jedno z wyjść na długie), włącz długie i zobacz czy podaje napięcie na wyjściu. powtórz operację z odłączonymi długimi jeżeli to jest tylko kwestia wartości prądu, to można by zapodać to przez przekaźnik, skoro jest za mały prąd na wyjściu MCE... szczerze powiem nie sprawdziłem u siebie czy działały bixy + H7 na długie, bo od razu zrobiłem w H7 światła DRL i odłączyłem je od przysłony, a więc nie miałem na obciążeniu żarówek H7
barrowiec1 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 W lewej lampie lutujemy nowy przewód na pin 3, a w prawej na pin 5. Upewnić się dla spokoju, czy te piny rzeczywiście odpowiadają stykom żarówek przeciwmgielnych w lampach. pin 3 i 5 to światła postojowe a my mamy zmostkować przeciwgmielne które są w pinach 4. Przynajmnie u mnie tak było KFX, możesz zrobić fotkę jak wyglądają tylne światła z dodatkowymi mijania? ale Ty nie masz ich przepinać spowrotem na B/16 i B18 - tam są teraz wyjścia DRL (nawet jak nie masz zakodowanych DRLi) mają być na stałe na C/21 i C/22 :!: jak będą zakodowane halogeny, to xenon nie będzie działał (mruganie będzie...) trzeba by wyczaić czym się różni sterowanie długich w halogenach od bixenonu. tu i tu przecież podawany jest prąd - tylko w przypadku bixów - ten prąd jest chyba dużo mniejszy, bo tylko na podniesienie przysłony żarnika. to jest moduł z B7 - więc trzeba pamiętać że w B7 bixy nie mają dopalaczy do długich w postaci H7 (tak jak to jest w bixach w modelu B6) podłącz kable do kostki C zakoduj xenon, podłącz miernik (masa + jedno z wyjść na długie), włącz długie i zobacz czy podaje napięcie na wyjściu. powtórz operację z odłączonymi długimi jeżeli to jest tylko kwestia wartości prądu, to można by zapodać to przez przekaźnik, skoro jest za mały prąd na wyjściu MCE... szczerze powiem nie sprawdziłem u siebie czy działały bixy + H7 na długie, bo od razu zrobiłem w H7 światła DRL i odłączyłem je od przysłony, a więc nie miałem na obciążeniu żarówek H7 ok, ok wrzucę z powrotem na C/21 i C/22. Zastanawia mnie tylko dlaczego przy różnych kombinacjach z kodowaniem i z różnym podłączeniem długie paliły się tylko przy podłączeniu do kostki B i kodowaniu na halogeny... w takim razie jak są bixy bez DRL-u to co tam jest z boku jako druga żarówka? i co ona robi skoro długie idą z bixów?? i jeszcze odnośnie regulacji świateł w b7... skoro nie ma jej przy bixach to czy jest przy halogenach ?? czy tez jest automatyczna??
Bart-S Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 i jeszcze odnośnie regulacji świateł w b7... skoro nie ma jej przy bixach to czy jest przy halogenach ?? czy tez jest automatyczna?? Standardowy reflektor ma ręczną regulację (obok włącznika światłeł masz wtedy 4 stopniową regulację). Bixenon ma automatyczne poziomowanie.
KFX Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 ja to sprawdze u siebie w wolnej chwili, które przewody to były. ja mam sedana a Ty avanta, więc może być inaczej we wtyczkach do lamp :gwizdanie: postaram się to zdjęcie też zrobić niebawem przepraszam w B7 nie ma bixów bez DRL są one wbudowane
barrowiec1 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 trzeba by wyczaić czym się różni sterowanie długich w halogenach od bixenonu. tu i tu przecież podawany jest prąd - tylko w przypadku bixów - ten prąd jest chyba dużo mniejszy, bo tylko na podniesienie przysłony żarnika. to jest moduł z B7 - więc trzeba pamiętać że w B7 bixy nie mają dopalaczy do długich w postaci H7 (tak jak to jest w bixach w modelu B6) podłącz kable do kostki C zakoduj xenon, podłącz miernik (masa + jedno z wyjść na długie), włącz długie i zobacz czy podaje napięcie na wyjściu. powtórz operację z odłączonymi długimi jeżeli to jest tylko kwestia wartości prądu, to można by zapodać to przez przekaźnik, skoro jest za mały prąd na wyjściu MCE... szczerze powiem nie sprawdziłem u siebie czy działały bixy + H7 na długie, bo od razu zrobiłem w H7 światła DRL i odłączyłem je od przysłony, a więc nie miałem na obciążeniu żarówek H7 miernik podłączony i zakodowane na bixy bez DLR (11031). krótkie 11.77V, długie 13.39V... pobawiłem się troszkę i mam również wartości dla B/16,18 i C/21,22 przy każdym możliwym kodowaniu, ale nie wiem czy jest to potrzebne tutaj. Zauważyłem również, że gdy było podłączone tylko jedno długie to się zapalało na dwie sekundy i gasło... A teraz z innej bajki: swap na bixy z normalnych to tylko kwestia przełożenia plug&play :> czy trzeba coś rezać?? i nie mówie tu o czujniku do samopoziomowania, a jak z podłączenie LED-ów w DLR?? dużo zachodu?? Zastanawiam się czy nie pójść na łatwiznę i zapodać nowe światełka...
KFX Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 zrób test - zamiast żarówki na wyjściu na długie - podłącz przekaźnik zobacz czy będzie się włączał. jak tak - to wiesz już co masz zrobić przy DRL ledowych będzie zapewne błąd FIS :gwizdanie:
borys182 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Witam wszystkich Mam zamiar podlaczyc lusterko od a4 b6 do s3 8l 2002 Nie ma w tym modelu czegos takiego jak MCE i potrzebuje rozpiske pinow w lusterku tzn. jaki sygnal pownien nimi isc a nie gdzie Zadalem to pytanie w innym temacie bez zaddego odzewu wiec pytam tu. PIN 1 zasilanie lusterka (+) czyli w moim wypadku albo po kluczyku, albo plus wl swiatel mijania (mieszkam w UK czyli bedzie dzialac tylko gdy wl xenon w nocy) PIN 2 masa listerka (-) z lampki podsufitki PIN 6 PIN 3 nie jestem pewien. Biegnie do MCE wychodzi na wl/wyl DRL CLH czyli informuje o zmieszchu? jesli tak to na jakiej zasadzie? jak ciemno to plus a jak wido to nic? czy moze masa? Potrzebuje taki sygnal do aftermarketowego CLH, ktorego w moim modelu nigdy nie bylo PIN 4 i 5 do lusterek bocznych, czyli po jednym na strone czy po dwa przewody na strone? PIN 6 do lamki PIN 1 ktory jest zmostowany z PIN 6 tej samej lampki czyli tez masa? A czy to lusterko jest sterowane masa jak wszystko inne w audi czy plusem? Bo jesli masa to podlaczenie PIN 1 i 2 bedzie wygladac troche inaczej ewentualnie zastosowanie czegos do odwrocenia sygnalu zalatwi sprawe Bardzo prosze o pomoc
KFX Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 rozpiska pinów kostki lusterka znajduje się tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.new#new B6 ma to samo co B7
borys182 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 rozpiska pinów kostki lusterka znajduje się tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.new#new B6 ma to samo co B7 Dzieli bardzo kolego o to chodzilo juz prawie wszystko wiem pin 1 = zasilanie lusterka (z bezpiecznika 31 15A – w drodze do bezpiecznika kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 3 – w lewym dolnym słupku A) [czarno/niebieski] pin 2 = masa [brązowy] pin 3 = rozłączenie fotochromu po wybraniu biegu wstecznego (z MCE, kostka 23-pin, pin 2 – w drodze do MCE kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 9 – w lewym dolnym słupku A) [niebiesko/czerwony] pin 4 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 7 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowo/biały] pin 5 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 8 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowy] pin 6 = rozłączenie fotochromu w przypadku włączenia lampki w podsufitce (do lampki podsufitki, pin 1 – mostek z zasilaniem lampek do czytania) [brązowo/czarny] czyli w moim wypadku: Pin 1 zasilanie po stacyjce (+) Pin 2 masa z lampki Pin 6 Pin 3 plus ze wstecznego Pin 4 i 5 lusterka boczne , ktore sa juz w planach tylko szukam skladanych Pin 6 do zmostkowanego pinu 1 i 6 w lampce A gdzie impus zmieszchu na ktorym mi zalezy??? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się