slaviozo Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 VAG-COM Version: Release 311.2-N 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent ;( 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ NORMALNE: 000 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43792.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43793.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43794.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43795.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43796.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43797.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43798.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43799.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43800.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43801.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43802.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43803.html Narazie nie mam dynamicznych ... tzn robiąc je urywa mi na 3800 obr. i Awaryjny robilem grupe 011 i nie moglem sie zgrac z moja obsluga bo widze ze gaz cos slabo moze byc to slaba rekcja na pedal ? czy juz taka motyla noge mam ;] bo z poczatku moze i tam na haslo start moglem nie wciskac full :embarrassed:ale potem juz full bylo a tu 92% :gwizdanie: przykladowy 011 Dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43791.html http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43787.html poczekam na wieczor co mniejszy ruch bedzie Czegos nie sprecyzowalem ... jakas historie co sie dzieje itp to pytac pisac ... no i analizowac to co jest ... ale bez dynamicznych wiem ze sie nie obejdzie pewnie ;]
Armi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ale turbo przeładowuje :gwizdanie: Pewnie brudne. Rób po jednym logu dynamicznym, po każdym "wyłącz i włącz" silnik.
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nic juz nie rob... kierownice w turbinie zapieczone na maxa. Wyjmij sprezarke i wyczysc. Potem uzupelnij juz komplet dynamicznych.
slaviozo Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 czyli na bank za***ane TURBO w sensie łopatki ? ogolnie tak sadzilem bo ciezko chodzi sztanga pod gruszka... i na BS 011 to z 3 cm to ona nie wchodzi na bank ale sie rusza ;P ;/ mam pytanie czy z katem ok ? lub z obrotami ? 961 to min i tak mam ustawione i mi w lekkie drgawki wpada na jałowym ... a wczesniej tego nie bylo... i koncowy tlumok mi drga strasznie ale to juz bylo jak kupilem i DIesel musi tam sobie drgac ale czy az tak? i nieszczelnosci itp na to wplywu nie maja ? bo tak syczy cos jak gazu daje ale moze to normalne jest hmm nie wiem to moj pierwszy Diesel wiec sie ucze tego silnika. Nie dawno regenerowalem pompe bo mi ciekla.... Moj wujas mechanik ( z tego co mu mowilem bo nie mieszkam blisko) mowil ze to moze nastawik sie przestawil znow i ze mam do pompiarza na kontol jechac ale kolega PRZEMIK z tego co czytalem u innych co robili logi to sie ZNA na analizie logow wiec nastawiam sie na czyszczenie. Tylko nie chial bym wyciagac Turbo na darmo stad moje pytania ;p
darooo Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 mam pytanie czy z katem ok ? lub z obrotami ? 961 to min i tak mam ustawione i mi w lekkie drgawki wpada na jałowym ... a wczesniej tego nie bylo... i koncowy tlumok mi drga strasznie ale to juz bylo jak kupilem i DIesel musi tam sobie drgac ale czy az tak? Co do drgań sprawdź łącze elastyczne za turbo przed katem. Turbina do czyszczenia.
przemik Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak wyjmiesz turbo... wywal kata i wymien plecionke wydechu.. drgania znikną...
andrewsc Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Jak masz czas i ochote wywalaj kata od razu przy czyszczeniu turbo. Czy jest drożny czy nie na pewno wyjdzie to na dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się