dareksa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam Mam mały problem: Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów), następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika. Co to może być? Jak to sprawdzić? Z góry wielkie dzięki.
ziby00 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 najlepiej jak podepniesz vag.a i zobaczysz co tam się dzieje tak będzie najprościej
dareksa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 A co za pomocą niego mam sprawdzić? Jakie bloki?
ziby00 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zrób standardowy skan silnika powinno już coś wyskoczyć jakaś info
kubson Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Na 100% czujnik cieczy chłodzącej w 1.9 też sie chyba nazywa G62 jak sie nie myle ?
spanky Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam Mam mały problem: Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów), następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika. Co to może być? Jak to sprawdzić? Z góry wielkie dzięki. wyglada na problemy z czujnikiem temperatury ...
dareksa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak się wymienia ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej? Wiem tylko tyle, że jest umieszczony w trójniku dochodzącym do głowicy. Czy trzeba spuszczać płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównawczego, czy nie?
dareksa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jakiej firmy czujnik najlepiej kupić?
gurban6 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam.Pewnie że poleci płyn.Musisz trochę zlać do innego naczynia.Zerknij na stronę VW http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Jest dokładny opis jak demontować czujnik.Tylko pamiętaj żeby kupić czujnik ori(koszt około 100 zł z oringiem)
dareksa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Czy czujnik firmy EPS będzie dobry, kosztuje około 100zł ?
Killer1984 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a może po prostu wypięła się kostka ? :gwizdanie:
malinek21 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Sprawdz najpierw płączenie elektryczne czujnika,jak to nie pomoże to go wymień.Na 99% to czujnik cieczy chłodzącej o czym na pewno w vagu znjdziesz informacje(bład). Zapewne albo czujnik podaje błedne sygnały do ECU i dlatego tak Ci świruje masz objawy jak w mróz masz wyższą predkość biegu jałowego.Albo nie podaje sygnału i ECU pracuje w trybie awaryjnym i ma jedną i tą samoą wartość aby sie dało dojechać np. do serwisu.Jak ogarniesz to napisz co jak>
yanosho Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 wypnij wtyczkę od czujnika i zobacz z czy będzie różnica przy odpaleniu silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się