Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Obroty silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem:

Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych

przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów),

następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika.

Co to może być? Jak to sprawdzić?

Z góry wielkie dzięki.

Opublikowano

najlepiej jak podepniesz vag.a i zobaczysz co tam się dzieje tak będzie najprościej

Opublikowano

A co za pomocą niego mam sprawdzić? Jakie bloki?

Opublikowano

zrób standardowy skan silnika powinno już coś wyskoczyć jakaś info

Opublikowano

Na 100% czujnik cieczy chłodzącej w 1.9 też sie chyba nazywa G62 jak sie nie myle :P ?

Opublikowano

Witam

Mam mały problem:

Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych

przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów),

następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika.

Co to może być? Jak to sprawdzić?

Z góry wielkie dzięki.

wyglada na problemy z czujnikiem temperatury ...

Opublikowano

Jak się wymienia ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej?

Wiem tylko tyle, że jest umieszczony w trójniku dochodzącym do głowicy.

Czy trzeba spuszczać płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównawczego, czy nie?

Opublikowano

no chyba koledzy maja racje :)

Opublikowano

Jakiej firmy czujnik najlepiej kupić?

Opublikowano

Witam.Pewnie że poleci płyn.Musisz trochę zlać do innego naczynia.Zerknij na stronę VW

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Jest dokładny opis jak demontować czujnik.Tylko pamiętaj żeby kupić czujnik ori(koszt około 100 zł z oringiem)

Opublikowano

Czy czujnik firmy EPS będzie dobry, kosztuje około 100zł ?

Opublikowano

a może po prostu wypięła się kostka ? :gwizdanie:

Opublikowano

Sprawdz najpierw płączenie elektryczne czujnika,jak to nie pomoże to go wymień.Na 99% to czujnik cieczy chłodzącej o czym na pewno w vagu znjdziesz informacje(bład).

Zapewne albo czujnik podaje błedne sygnały do ECU i dlatego tak Ci świruje masz objawy jak w mróz masz wyższą predkość biegu jałowego.Albo nie podaje sygnału i ECU pracuje w trybie awaryjnym i ma jedną i tą samoą wartość aby sie dało dojechać np. do serwisu.Jak ogarniesz to napisz co jak> :good:

Opublikowano

wypnij wtyczkę od czujnika i zobacz z czy będzie różnica przy odpaleniu silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...