Jaro75 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Panowie mam pytanko. Ostatnio zauważylem że zmiejszył mi się stan w zbiorniczku od wspomagania ale nie wiem jaki dolać. Nabierałem do strzykawki ale zielony nie jest,i w sumie ni to czerwony ani żółty.Pomarńczowy ?? :> Podrzućcie jakiś propozycję bo tak raczej nie powinno się jezdzić.Na razie nie wnikam dlaczego stan się zmniejszył :wallbash:Ostanio już tak się wykosztowałem na inne rzeczy że proszę Niunię o litość .Fakt że przez cztery lata nic nie dolałem ale może gdzieś powoli ubywa
burus2 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 kolor taki bursztynowy pewnie mi sie tak działo z febi ,zmieniał kolor,wszyscy powiedzą pewnie że najlepiej ori z aso a ja np nic już poza orlenowskim atfiid czy coś takiego za 16zł ze stacji niewleje, wymieniłem na febi pompa wyła i po miesiącu znów bursztynowy kolor, zmieniłem na orlen i cisza jedna butelka starcza na wymiane całego płynu
SSHADOWW5 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego
Dev Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego Kolego gratuluje wiedzy na ten temat :wallbash: do naszych aut leje sie tylko zielony mineralny olej każdy inny dobije pompe i maglownice http://allegro.pl/oryginalny-plyn-do-wspomagania-audi-vw-skoda-seat-i1588671087.html
SSHADOWW5 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 kolego jeżdże na takim płynie od 8 lat - nic sie nie dzieje
chris.lkr Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego Kolego gratuluje wiedzy na ten temat :wallbash: do naszych aut leje sie tylko zielony mineralny olej każdy inny dobije pompe i maglownice http://allegro.pl/oryginalny-plyn-do-wspomagania-audi-vw-skoda-seat-i1588671087.html potwierdzam to co napisał kolega devastation
Jaro75 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 Widzę że mam dwie opcje Pomyślę do końca majówki i zdecyduję Ale dziękuję koledzy za podpowiedzi . A jak myślicie, skoro ubyło to pewnie mam gdzieś wyciek? Jeżeli tak to są jakieś newralgiczne punkty gdzie go szukać ? Albo doleję do stanu i będę sprawdzał systematycznie czy szybko ubywa czy powoli.Jeżeli będzie to powolny proces to tragedii nie będzie.Bo tak szczerze to zanim zauważyłem że jest mało to dawno tam nie zaglądałem.
Dev Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 nie ma co sie zastanawiac tylko lac zielony bo taki powinien tam byc, zaden inny jak najszybciej zlokalizuj wyciek i go usun
rikardo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Panowie mam pytanko. Ostatnio zauważylem że zmiejszył mi się stan w zbiorniczku od wspomagania ale nie wiem jaki dolać. Nabierałem do strzykawki ale zielony nie jest,i w sumie ni to czerwony ani żółty.Pomarńczowy ?? :> Podrzućcie jakiś propozycję bo tak raczej nie powinno się jezdzić.Na razie nie wnikam dlaczego stan się zmniejszył :wallbash:Ostanio już tak się wykosztowałem na inne rzeczy że proszę Niunię o litość .Fakt że przez cztery lata nic nie dolałem ale może gdzieś powoli ubywa Co do koloru to normalna sprawa olej G002000M2 w chwili wlewania był koloru zielonego i podczas pracy układu zmienił kolor na bursztynowy. Olej ten został zastąpiony przez G004000M2 który koloru już nie zmienia. Jeżeli masz niski stan i nie stwierdziłeś żadnych wycieków to najlepiej wymień olej w układzie na nowy oryginalny http://moto.allegro.pl/olej-do-wspomagania-skoda-vw-seat-oryginalny-aso-i1543153655.html Każde eksperymenty z dolewaniem mogą skończyć się większymi kosztami co sam odczułem.
Zadymiacz Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 też wyminiłem na orginalny plyn bo musiałem . a jesli nie dolejesz albo nie zminisz tego plynu to zacznie ci pompa wspomagania wyć i sie narazisz na dodatkowe koszta
Jaro75 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Dzięki koledzy za podpowiedzi Biorę się za to jak najszybciej. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się