Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Black With Red - na X5


cymek28

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopie poryłeś mi beret Tym autem:shock3: Na air był by przekozak

a ile to roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku pasji kasa jest raczej na ostatnim miejscu :wink: cymek, wieczorem pw Ci skrobne z tematem :wink:

Napaćkane z japca kaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba jak cymek ma juz gwint to trzeba tylko poduchy kupic kompresor i przewody i zalezy jak chce zrobic jak air tylko na osie to taniej chyba ze chce zrobic na kazde kolo oddzielnie to jest wiecej pracy i kasy : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku pasji kasa jest raczej na ostatnim miejscu :wink: cymek, wieczorem pw Ci skrobne z tematem :wink:

Napaćkane z japca kaja

Ok Karol.:wink:

ale chyba jak cymek ma juz gwint to trzeba tylko poduchy kupic kompresor i przewody i zalezy jak chce zrobic jak air tylko na osie to taniej chyba ze chce zrobic na kazde kolo oddzielnie to jest wiecej pracy i kasy : D

Aira jak bym pakował to tylko na osie.Ale są jeszcze ważniejsze rzeczy które ryją mi beret.Cały czas chodzi mi po głowie 2.7T :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ;)

ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ;)

ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem!

święte słowa Garet :naughty:

dało by się w jakiś sposób ogarnąć temat chłodzenia, nie wierzę, że nie. (sam miałem z bratem ten problem ale w innym pojeździe).

BTW, V8 pod maską to by był unikatowy projekt, do czego chyba każdy tuner dąży :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ;)

ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem!

święte słowa Garet :naughty:

dało by się w jakiś sposób ogarnąć temat chłodzenia, nie wierzę, że nie. (sam miałem z bratem ten problem ale w innym pojeździe).

BTW, V8 pod maską to by był unikatowy projekt, do czego chyba każdy tuner dąży :wink:

Zaden problem swap v8, orientowalem sie w temacie, zreszta jest moj temat na forum, http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/swap-v8-282348/. Koszt okolo 10.000 z kompem stand alone czy jakoś tak ;) Chłodzenie to nie problem. Takie projekty powstawały:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wlożyc 2,7 to tez kasy trzeba nie wiele mniej, wiec ja wolę 4.2 i sprzedaję swoje radio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wlożyc 2,7 to tez kasy trzeba nie wiele mniej, wiec ja wolę 4.2 i sprzedaję swoje radio ;)

Praca :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co praca? przeciez nie włożę tego sam, od tego są spece, w rmmotors nie jest to problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co praca? przeciez nie włożę tego sam, od tego są spece, w rmmotors nie jest to problemem

Praca silnika zajebioza:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...