ksieciunio1990 0 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Chłopie poryłeś mi beret Tym autem:shock3: Na air był by przekozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Chłopie poryłeś mi beret Tym autem:shock3: Na air był by przekozak a ile to roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaFFFar 4 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 moze nie roboty tylko kasy troche trzeba wylozyc :DD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 moze nie roboty tylko kasy troche trzeba wylozyc :DD I kasy i pracy i czasu od groma. Szacun dla Cymka, że na gwincie tak spasował 19stki w skorupie B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 W przypadku pasji kasa jest raczej na ostatnim miejscu cymek, wieczorem pw Ci skrobne z tematem Napaćkane z japca kaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaFFFar 4 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 ale chyba jak cymek ma juz gwint to trzeba tylko poduchy kupic kompresor i przewody i zalezy jak chce zrobic jak air tylko na osie to taniej chyba ze chce zrobic na kazde kolo oddzielnie to jest wiecej pracy i kasy : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek28 0 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 W przypadku pasji kasa jest raczej na ostatnim miejscu cymek, wieczorem pw Ci skrobne z tematem Napaćkane z japca kaja Ok Karol. ale chyba jak cymek ma juz gwint to trzeba tylko poduchy kupic kompresor i przewody i zalezy jak chce zrobic jak air tylko na osie to taniej chyba ze chce zrobic na kazde kolo oddzielnie to jest wiecej pracy i kasy : D Aira jak bym pakował to tylko na osie.Ale są jeszcze ważniejsze rzeczy które ryją mi beret.Cały czas chodzi mi po głowie 2.7T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaFFFar 4 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 ja chyba bym silnik bral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem! święte słowa Garet dało by się w jakiś sposób ogarnąć temat chłodzenia, nie wierzę, że nie. (sam miałem z bratem ten problem ale w innym pojeździe). BTW, V8 pod maską to by był unikatowy projekt, do czego chyba każdy tuner dąży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Fajna fura, ale wstrętnie wyglądają tylne koła z tym naciągiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek28 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Fajna fura, ale wstrętnie wyglądają tylne koła z tym naciągiem Rzecz gustu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 to już lepiej wsadzić 4.2 i nie potrzebujesz audio w samochodzie ten silnik by się ugotował w tej budzie - wy***rdoli mu gdzieś na mieście korek od bulgotnicy, tłok przez komin zaglądnie do kabiny i powie Zdejm nogJe z gazu bo nie ujebiem! święte słowa Garet dało by się w jakiś sposób ogarnąć temat chłodzenia, nie wierzę, że nie. (sam miałem z bratem ten problem ale w innym pojeździe). BTW, V8 pod maską to by był unikatowy projekt, do czego chyba każdy tuner dąży Zaden problem swap v8, orientowalem sie w temacie, zreszta jest moj temat na forum, http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/swap-v8-282348/. Koszt okolo 10.000 z kompem stand alone czy jakoś tak Chłodzenie to nie problem. Takie projekty powstawały: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek28 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Lekka wygrana w totka by się przydała.Nie wspomnę o głównej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 żeby wlożyc 2,7 to tez kasy trzeba nie wiele mniej, wiec ja wolę 4.2 i sprzedaję swoje radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek28 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 żeby wlożyc 2,7 to tez kasy trzeba nie wiele mniej, wiec ja wolę 4.2 i sprzedaję swoje radio Praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 co praca? przeciez nie włożę tego sam, od tego są spece, w rmmotors nie jest to problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek28 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 co praca? przeciez nie włożę tego sam, od tego są spece, w rmmotors nie jest to problemem Praca silnika zajebioza:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 co praca? przeciez nie włożę tego sam, od tego są spece, w rmmotors nie jest to problemem Praca silnika zajebioza:wink: dźwięk V8 przyprawia o dreszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się