szyku Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Panowie jakie jest wasze zdanie na temat tarczy nawiercano wentylowanych ?? pytam dlatego że na trasie strasznie często przychodzi mi hamować nagle z dużych prędkości rzędu 200 km/h .. co powoduje przypalanie tarczy zwykłych i uporczywe piszczenie ... jakie zdanie wasze o tarczach wentylowano nawiercanych ?
ziby00 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 tarcze nawiercane według testów są skuteczniejsze o 20% od zwykłych tarcz tylko że do takich tarcz też trzeba dobrać odpowiednie klocki bo na zwykłych okleinach szybko się zetrą i pozapychają otwory jeszcze podobno są głośniejsze przy hamowaniu ale nie znacznie (świst)
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Panowie jakie jest wasze zdanie na temat tarczy nawiercano wentylowanych ?? pytam dlatego że na trasie strasznie często przychodzi mi hamować nagle z dużych prędkości rzędu 200 km/h .. co powoduje przypalanie tarczy zwykłych i uporczywe piszczenie ... jakie zdanie wasze o tarczach wentylowano nawiercanych ? co to za auto ??????
Armi Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Panowie jakie jest wasze zdanie na temat tarczy nawiercano wentylowanych ?? pytam dlatego że na trasie strasznie często przychodzi mi hamować nagle z dużych prędkości rzędu 200 km/h .. co powoduje przypalanie tarczy zwykłych i uporczywe piszczenie ... jakie zdanie wasze o tarczach wentylowano nawiercanych ? 19 lat
szyku Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 częsta trasa Austria - Polska ... nie miejskie szaleństwo bo nie mam na to czasu ... pytam i proszę o opinie i radę ..
Dev Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 podaj mi wszystkie dane auta na priv to Ci cos podpowiem
tolek85 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Może zamiast bawienie się w nawiercane tarcze, po prostu założyć większe. Na pewno hamowanie będzie dużo bardziej skuteczne…
Dev Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 owszem mozna, ale warto zapodac "mocniejszy" klocek :good:
szyku Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 owszem mozna, ale warto zapodac "mocniejszy" klocek :good: "mocniejszy" to znaczy ? jesli możesz mi to bardziej wytłumaczyć ?
Dev Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 mocniejszy znaczy ze ma wiekszy wspolczynnik tarcia np Ferodo DS Performance
armando Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 ja zmienilem na nawiercane i moze faktycznie maja troche lepsza skutecznosc ale na kolana nie powala wydaje mi sie ze warto tez sprawdzic najpierw jakosc plynu i odpowietrzyc uklad
szyku Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 ja zmienilem na nawiercane i moze faktycznie maja troche lepsza skutecznosc ale na kolana nie powala wydaje mi sie ze warto tez sprawdzic najpierw jakosc plynu i odpowietrzyc uklad Tylko mi bardziej rozchodzi się o uporczywe piszczenie , na pogorszenie się parametrów hamowania nie mogę narzekać tylko te popiskiwani idzie się załamać
szyku Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 nowe są ;] .. w audi miałem to samo .. nowe założone i kilka tras i znów to samo, dlatego myślę nad zmiana tarcz jak i klocków ... bardzo dziękuję za opinie i pomoc .. teraz sam to muszę jeszcze przeanalizować , temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się