marcin248 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam mam wielką prośbę o pomoc w interpretacji (sprawdzenie) logów przed wizytą u Rogalotti , kiedyś okazało się że kilka żeczy nie grało jak powinno , częśc poprawiłem tzn próbowałem (mycie przepływki , wymiana wszystkich filtrów, ori termostatu i ori G2G62, rozruszanie turba pedałem gazu , ostatnio zmieniłem olej z 10w40 na 5w40. Jazda z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu tylko włączony kanał 49 na klimatroniku był do podgądu , jeśli kąt wtrysku jest do poprawki to może Kolega Witek by mógł fachowo przy okazji ustawic :gwizdanie: Dynamiczne. Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 000) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Normalne. Log (0 - 007) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 000) Log (4 - 023) Log (5 - 018) Log (6 - 013) Log (7 - 003) Log (8 - 004) Log (9 - 014) BS. Log (0 - 003) Log (1 - 011) Log (2 - 004) Mam małą nadzieje że nie będzie najgorzej pozdrawiam i z góry dziękuje
vauxhall95 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Doprowadz doladowanie do normy,szukaj dziury w dolocie/wezykach
marcin248 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Wszystkie wężyki tzn obejmy podokręcałem bo sadziło troszke , teraz sadzi krople tylko przy coolerze na dole ale nie z rury tylko wyżej z dołu obudowy , a jak reszta logów ? pozdrawiam Edit Logowanie grupy normalych bloku 003 jest 2 razy, pierwszy normalnie a drugi raz ten o 17 51 przed logowaniem dodałem na chwilkę gazu (gdzieś czytałem że powinno się przed sprawdzeniem przepływki właśnie tak zrobic i teraz wartosci zą bardziej zbliżone ) W najbliższych planach wycięcie kata i jutro uzpełnie o BS 000 bo nie wiem dlaczego nic się nie zalogowało pusty log skasowałem
ciahciah Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 rozrząd o jeden ząbek źle ustawiony, sprawdź to sprawdź ile daje vacum pompa bar, ile daje na gruszkę, sprawdź czarno biały zaworek zwrotny koło turbo, sprawdź szczelność akumulatora podciśnienia(czarnej kulki) log 011 na podmienionym N75 z N18 może coś rozjaśni, logi rób od 1000, max od 1500obr, z takich od 1700obr nie widać tego co najważniejsze
marcin248 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 witam zrobiłem przed chwilką zapomniane BS 000 Log (0 - 000) ps nie wiem jak sprawdzic ile daje vacum pompa dopiero przeczytałem co to m/w jest , a czarnobiały zaworek to N75? albo szczelnosc akumulatora podciśnienia czarna magia
lukjar7 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 zapłon ciut za pozny, podreguluj wakuometre, 0,6 na wolnych i 0,8 w bs, czarno biały zaworek to ten co jest na przewodzie wchodzacym do n75 jako vac ciahu. skad ten pomysl z zabkiem ?
przemik Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Pewnie na podstawie tego co widac w 004... ale trudno nie zgodzic sie z tym, iż to diagnoza z sufitu...
ciahciah Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 przemik przestań się śmiać, tylu osobom na pw pomogłem(na forum ty jak zawsze próbowałeś ale czemu w 90% przypadkach nie ma szczęśliwego zakończenia dzięki tobie) i miałem już tyle okazji wyśmiać twoje diagnozy, ale tego nie robię, bo jestem mądrzejszy, sprawdzenie rozrządu jest najtańszą opcja na chwile obecną, jak marcin248 wróci do nas po czipie i powie że nie dało się czipa zrobić bo pompa słaba, albo czip będzie, a w logach będzie widać jak pompa nie domaga lub domaga na styk, wtedy ja się z ciebie pośmieje, no bo przecież ty tego nie zauważyłeś(w 004bs late 2.0 96.4%) a jedynie moją diagnozę, ciebie w ogóle ten przypadek interesuje czy tylko moje diagnozy? moje podejście jest takie, co najpierw można zrobić bo jest tańsze, kosztowny remont pompy czy sprawdzenie rozrządu który prawdopodobnie jest ok no ale ja nie uznaje prawdopodobieństwa tylko tak lub nie
przemik Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Bez wycieczek osobistych prosze... na ogolnym... masz cos do mnie zapraszam na PW. Do autora watku. Jedz na moda... i tak Witek zrobi Ci pełna diagnostyke przed. To co uslyszysz od niego porownaj sobie z tym co napisano w tym watku. Znikną wtedy wszelkie wątpliwosci.
marcin248 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Dzięki koledzy , trochę z tym pogubiłem a może jest możliwośc umówienia się z Kolegą Witkiem, napisac pw i wysłac linka do tematu logów: np jeśli by mógł to kąt wtrysku by podregulował , rozrząd sprawdził , dolot mi się poci pod intercoolerem tzn jego dolna obudowa bo wszędzie węże są suche , czymś bym go uszczelnił przed lub zależy od czasu jeśli to nie zrobi wielkiej różnicy jeśli za chip grupowy 900 a za indywidualny o ile dobrze pamiętam 1000zł? to ciekawe ile by chciał za to wszystko ? Warszawa nie jest najtańszym miastem ale napewo droższym niż Lublin ale cena za czipa jest lepsza , tym bardziej że jest on tu kimś ważnym pozdrawiam [br]Dopisany: 11 Maj 2011, 19:02_________________________________________________Witam ponownie może coś zmieniło dzisiejsze wybebeszenie katalizatora Zrobiłem dynamiczne 011 i 000 , dodam że jestem po wymianie opon na nowe po prawie slickach więc auto mniej żwawe ale po wybebeszeniu jak by zdrowsze Log (0 - 011) Log (1 - 000) przy najbliższym czasie podmienie N75 z N18 i zaloguje 011 dynamiczie a pytanie czy mogę jezdzic na podmienionym ze 2 dni dla porównania i pózniej znowu odmienię i zobaczymy co się zmieniło
przemik Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Te dynamiczne 011 jakies dziwne... zrob jak Bozia przykazała..wszystkie 011,010,008 i 003
odzim Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Te dynamiczne 011 jakies dziwne... zrob jak Bozia przykazała..wszystkie 011,010,008 i 003 bo na postoju robione to dziwne
marcin248 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Kolejne Logi Dynamiczne bez kata i na podmienionym N75 z N18 teraz jak by jakoś lepiej idzie , co sądzicie o nich ? Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Log (3 - 004) Log (4 - 001) Log (6 - 011) Log (0 - 000) z góry dzieki :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 turbo dziwnie wstaje,dyn kat wtrysku nie wyznacza sie jak powinien,przeplywka slabo mierzy.Do chipa jeszcze troche!
marcin248 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 więc co radzisz kolego ? kąt wtrysku licze że na chipie mi poprawią tak jak trzeba ale co z resztą ? podmienic z powrotem N75 z N18 ? żadnego natlaufa nie łapie , kiedyś się zdażyło ale to był psj więc zmieniłem styl jazdy
lukjar7 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 nie ma powietrza w paliwie ? [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 20:06_________________________________________________ustaw kąt wtrysku
odzim Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 turbo juz spoko wstaje od 1700 pompuje jak nalezy jest ok , reszta juz napisana[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 21:43_________________________________________________zaworki zostaw jak sa jest teraz ok , tylko ten przepływomierz nie mierzy jak nalezy chyba wymiana
marcin248 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 aktualnie auto lepiej idzie niż wczesniej nie wiem czy to wina podmienionych zaworków czy wyciętego kata , normalnie jak by odżyło ustawie kąt wtrysku 150zł i wykąpie przepływkę może coś pomoże i znowu komplet logów? czy tylko wybrane? Dzięki Koledzy kilka miesięcy temu też wybierałem się na chipsa ale były inne problemy termostat g2g62 teraz wszystko ori więc może uda mi się w końcu pojechac na moda do Rogalotti
odzim Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 ustawie kąt wtrysku 150zł troche sporo zobacz sobie porade jak to sie robi w naszym warsztacie , pozdro
marcin248 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 Witam chciałem wszystkim podziękowac za pomoc a tu jest efekt Witka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się