KL4K50N Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witajcie. Mam taki mały dylemat, który chodzi już mi w myślach od dłuższego czasu. Mianowicie, od jakich obrotów u Was słychać pracę Turbiny?. Ponieważ u mnie ją dopiero słychać tak od 4500obr/min i wtedy dopiero coś tam zaczyna ciągnąć. I nie wiem czy to ok... Bo wydaje mi się, że te autko jakoś nie idzie jak powinno ;(
sylwiasty Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witam! U mnie daje się słyszeć taki cichutki świst od ok. 3000 rpm. ale ładuje ciśnienie robocze już wcześniej, teraz już nie pamiętam przy jakich obrotach ma już max boost. Proponuję zaopatrzyć się w czujnik doładowania - będziesz wiedział czy ładuje tak jak powinna. Niestety w AEB vag'iem nie sprawdzisz ciśnienia doładowania.
KL4K50N Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Dzięki wilekie za szybką odpowiedź. Kurde, mieszkam w NL i na razie nie mam jak zakupić ten wskaźnik, brak czasu. Jak tu można mniej więcej porównać czy Mój AEB jeździ jak powinien... Widzisz u Ciebie już od 3000tys słyszysz a u mnie dokladny gwizd turbo daje się uslyszeć tak od 4500
Buba Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 u mnie świst było słychać od 1800 RPM :gwizdanie:
KL4K50N Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 u mnie świst było słychać od 1800 RPM :gwizdanie: Ty to już całkiem mnie zdołowałeś ... W Holandii za hamownie krzyczą 100E ... Zdało by mi się w końcu się dowiedzieć ile mam tych koni....
Buba Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/15/hamowanieaudi.jpg/ tutaj masz mój wykres
Norbi Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To od kiedy słychać turbinę zależy też od jej kondycji, jak będzie miała duże luzy i będzie umęczona to będzie słychać gwizd od początku zakresu obrotów.
KL4K50N Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Czyli gwizd słychac bardziej jak turbawka jest na padnięciu?. A powiedzcie mi, bo byłem teraz i otworzylem maske, dziewczyna dodawała gazu a ja ścisnąłem ten wąż co idzie od IC do silnika i on się w ogóle nie stawał twardy ;(... Nie powinien sie on pompować?
Norbi Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Bez obciążenia nie napompuje turbina ciśnienia, wąż nie musi twardnieć.
Buba Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 kup sobie jakiś wskaźnik doładowania i będziesz wszystko wiedział. kosztuje grosze a w przedliftach to podstawa bo nie ma możliwości sprawdzenia wartości boost.
KL4K50N Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Nie mam gdzie kupić. Holandia zacofana :gwizdanie:. Nie ma fajnych sklepów. Chyba zamówię przez allegro.
Rafal-L Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 sprawdz czy dziala Ci dobrze zaworek DV, czasami potrafi sie zatrzeci i nie dziala jak powinien;)
KL4K50N Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 sprawdz czy dziala Ci dobrze zaworek DV, czasami potrafi sie zatrzeci i nie dziala jak powinien;) A gdzie on się znajduje i jak go sprawdzić :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Maj 2011, 13:47_________________________________________________Witajcie, wczoraj sprawdziłem trochę audilkę. Na 3 biegu 145km/h, to dobry wynik ?
Buba Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 A gdzie on się znajduje i jak go sprawdzić już mi się nawet nie chce pisać po raz kolejny w dolocie
grzes1150 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Zaopatrz się w VAGa i zrób logi to się dowiesz czy wszystko bangla jak należy :gwizdanie:
Buba Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Zaopatrz się w VAGa i zrób logi to się dowiesz czy wszystko bangla jak należy :gwizdanie: a co ma vag do doładowania w tym roczniku??
KL4K50N Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 W moim roczniku nie mogę tego sprawdzić poprzez VAG'a... A co Wy na te 145km/h na 3 biegu, dobrze?
emaks Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja swoją pocisnąłem na III biegu około 165km/h - bez LPG.
Dev Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Vag-iem mozna zlogowac przepływke bedzie mniej wiecej wiadomo co nie halo mozliwosci jest kilka: - przepływka - DV-ka - wypalony lub niedomkniety WG - zapchany kat - nieszczelnosc w dolocie zdrową turbine słychac juz od 1600 obr/min
Dev Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 od 1800 ????? to masz padake nie turbo :polew: :polew: Kolego Twoje auto powinno sie zbierac od wolnych obrotów ale nie zauważyłes że my tutaj mówimy o benzynie a nie o gnojojadzie :decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się