KL4K50N Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Ja swoją pocisnąłem na III biegu około 165km/h - bez LPG. To kurde nawet i z prędkością jest lipa u mnie . Wiedziałem, że mój AEB cos nie tak jeździ. Tylko, że tutaj w NL ciężko mi będzie cokolwiek zrobić. Nawet kabla nie mam. A nie wiem jaki mogę kupić... Takie cos będzie dobre? http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/audi-onderdelen/449061055-obd-2-diagnose-kabel-voor-audi-uitlezen.html?return=eJwtisEKgzAQRP9F0GNMDBaJhKL03m8IJsVgNIu70tLSf%2B%2BW9jK8eTPOKPOKRvZoVHsyBQa3T3M%2FE4Gp6yVD2MTq9oUgOUcotlT%2FLgJmOD%2BSVZVHS7nUgyr1mIjhGYERbx7%2FFr5WMqw8DNuxhj1OXJc71%2Bt4KZu2ke7wkV1GzqGpAA4rK8hIU%2FbB6q5TRf%2F%2BAG%2BgNxE%3D&df=1&fta=eNpNUdFu3CAQ%2FBek3rN3MWYB3UuU5%2FQTTsBCatUXW7EvQY3y710uUdW32WGZGYborf%2FYPXl1e10ub3HZVZARvWrLGU68n4%2FVQ1gO%2F2fewl55l2k7%2FBCum3%2B5XcvrnMPvd%2F%2Fz4fEHDvHGc1j32eNp227n4bSt%2B5FXLmdNBF159GqLz0WFWXR2r72a%2BW6JNHmlk0tEtTYBjKxNg5hHHFJtMDrAWIfOaF1zbuBiZJjcF0OYBKQ8Ru4MjRNCB8naiXIrziYyscGgaUxYGtBAjAANdDG5pH7bTZYNyk4mzro7IMouN8CMXIyYm2rBgTDRFCaaBGgRxp5UT2Uy6Q5yzBI5QnEpadEpbEoq%2Fz2L6ohsZIdMzq6KDmWrrZM8ZPVkybR%2FZYA1unCmXhNIY8e6Rd4vS3l5Pn71JlEOnFfX2C69XOmT75z8YnxX4ekbvqkQ%2FeA%2FPj%2F%2FAultl%2BQ%3D&fta_ind=3&fs=1 Czy to jakieś g*wno?
emaks Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Sprawdź sobie elastyczność na III biegu od 60km/h do 140km/h. U mnie jest około 13 sekund. Będziemy wiedzieć jak bardzo Twoja Audiczka odbiega od normy... Może być tak, że Twoja poleci na III biegu 145km/h, a moja 165km/h, ale do 140km/h rozpędzają się podobnie...
KL4K50N Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Dziś zobaczę ile mojej zajmie rozpędzenie się od 60-140km/h... Ale coś czuje, że lipa
Mariusz90r Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Nie chcę Cię martwić ale moim zdaniem na 3 biegu bez problemu powinien się dokręcić do samej odcinki, czyli chyba około 165-170km/h. Chyba że to mój AEB jest jakiś dziwny
KL4K50N Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Nie chcę Cię martwić ale moim zdaniem na 3 biegu bez problemu powinien się dokręcić do samej odcinki, czyli chyba około 165-170km/h. Chyba że to mój AEB jest jakiś dziwny Jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio jak miałem na 3 biegu 145km/h to było gddzieś około 5900-6000 obr/min
Mariusz90r Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Może masz krótszą skrzynie? Tu by się trzeba zapytać speców czy Audi montowało skrzynki o różnych przełożeniach w A4 1.8T. tutaj widać że przy 140 ma dopiero 5,5tyś obr/min.
kred Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 pogdybac sobie mozna. jak niebardzo sie orientujesz w temacie to lepiej oddaj auto do jakiegos magika. tak jak napisał devastation Vag-iem mozna zlogowac przepływke bedzie mniej wiecej wiadomo co nie halo mozliwosci jest kilka: - przepływka - DV-ka - wypalony lub niedomkniety WG - zapchany kat - nieszczelnosc w dolocie zdrową turbine słychac juz od 1600 obr/min przy 1600 obr autko powinno dostawac dodatkowego kopa i naprawde laik nie odczuł by tego. wbij 3 bieg przy około 1200 obr i but do podłogi jak tego nie poczujesz to radze podjechac do jakiegos warsztatu dodatkowo radze podłączyc vaga i sprawdzic błędy
KL4K50N Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 pogdybac sobie mozna. jak niebardzo sie orientujesz w temacie to lepiej oddaj auto do jakiegos magika. tak jak napisał devastation Vag-iem mozna zlogowac przepływke bedzie mniej wiecej wiadomo co nie halo mozliwosci jest kilka: - przepływka - DV-ka - wypalony lub niedomkniety WG - zapchany kat - nieszczelnosc w dolocie zdrową turbine słychac juz od 1600 obr/min przy 1600 obr autko powinno dostawac dodatkowego kopa i naprawde laik nie odczuł by tego. wbij 3 bieg przy około 1200 obr i but do podłogi jak tego nie poczujesz to radze podjechac do jakiegos warsztatu dodatkowo radze podłączyc vaga i sprawdzic błędy VAG podpinałem, zero błędów... Więc pozostaje tylko jakis magik.
sylwiasty Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 VAG podpinałem, zero błędów... Więc pozostaje tylko jakis magik. Kolego - uszkodzona przepływka wcale nie musi generować błędu, może źle mierzyć ale nie będzie generować błędu. Zrób log z przepływki to będzie wiadomo, czy mierzy prawidłowo.
KL4K50N Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Kurcze, jak ja nie wiem jak się do tego zabrać i w ogóle nie mam kabla. . Taki kabel może być, jak podałem w linku wyżej?
Fritz Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 kabel będzie ok. Na poczatek proponuję: 1) diagnoza układu dolotowego (sprawdzić szczelność) 2) świece 3) zawór DV 4) układ podciśnienia (zaworki zwrotne) Jeśli to nic nie pokaże to: 1) Przepływka 2) N75 3) Czujniki spalania stukowego (czy nie są zaoliwione) 4) napinacz łańcucha faz rozrządu
KL4K50N Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Ok, dziś jazda druga moją furmanką: Na biegu III - 170km/h obrotów było 65000/min Na biegu III od 60-140km/h jakieś 12-14sekund Więc chyba jest ok, prawda? Wymieniłem filtr paliwa
emaks Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 No na moje jest wszystko OK. Chyba, że moja AEB też kuleje, ale to nie możliiiiiiiiweeeee.... Mamy podobne wyniki.
Mariusz90r Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Na biegu III - 170km/h obrotów było 65000/min Czyli jednak miałem racje :gwizdanie: Wyniki mój też ma podobne więc myślę że bestia naprawdę się obudziła
KL4K50N Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Głupi filtr paliwa a uśmiech miałem od ucha do ucha :gwizdanie:. Jeszcze jak wywale kata to już całkiem powinna byc kosa .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się