Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 No więc jak co niektórzy wiedzą miałem kupić A6 C6 3.0 TDI ale jak to sie mówi, życie zweryfikowało plany i byłem zmuszony do kupna samochodu na angielskich blachach ponieważ nie mogę sie dłużej poruszać autem na PL blachach w UK Co za tym idzie kupiłem A4 B6 ponieważ za A6 z wyzej wymienionym silnikiem ubezpieczenie i opłaty by mnie zjadły w UK Tak więc do rzeczy Samochód zakupiony od prywatnego właściciela który kupił ten samochód w ASO Ipswich (w moim mieście) Koleś nadawałby się na nasze forum bo o Audi wie wszystko a do tego dbał o samochód jak mało kto, nawet w lutym tego roku zrobił serwis za 1570 funtów czyli za 8.000 tys zł dodam ze wcześniej tez nie oszczędzał i dużo ładował w auto ale o tym napisze w modyfikacjach. Sprzedał auto ponieważ kupił sobie czarne RS4 avant i nawet mnie nim przewiózł, oddechu do teraz nie mogę złapać tak to wciska w fotel Fotele w tym RS4 są takie, że wysiąść z nich nie idzie Piękne auto, zakochałem się w tym samochodzie no i jak mało kto miałem okazję tym jechać Wracając do mojego auta Wyposażenie - produkcja kwiecień 2004 - 1.9 TDI AVF 6-biegowa skrzynia - pakiet s-line zewnętrzny - zawieszenie s-line - 5 ori kół s-line z nowymi oponami - ori czarne szyby od quattro GmbH (przednie szyby przyciemnione folią) - RNS-e - parktronic przód i tył - pakiet chrom - klima 2 strefy ale to standard - pakiet oświetlenie - 4x elktr szyby - podgrzewane lusterka i spryskiwacze - fotele skórzane sportowe z wysuwanymi podnóżkami i elektr. regulacja lędzwi (stan jak nowe) - xenon (HID-y) - alarm z czujnikiem przechyłu Modyfikacje - przyciemnione szyby w drzwiach kierowcy i pasażera (tył był ori) - zrobione przez poprzedniego właściciela - zmiana symphoni na RNS-e - to już moja robota RNS-e kupiłem od właściciela ponieważ wczesniej siedziało w tym aucie ale wyciągnął aby sprzedać oddzielnie, po małej dopłacie dostałem RNS-e, kable, antene no i mapy na ori płytach z ASO - podniesienie mocy na blisko 170 bph i 370 Nm (wykres ponizej) - zmodyfikowane car-audio, wygłuszone drzwi i wymiana głosników Kolejne mody - felgi 19" RS6 miłay być RS6 ale są RS4 - zrobione - odblokowanie FIS (manetka juz zakupiona) - zrobione - wjazd na hamownie i zmiana programu u Patrox-a - zrobione - kiera s-line z MF od B7 - listwy S4 w trakcie poszukiwania - dodatkowe osłony w przedziale silnika - zrobione - zderzak na 2 tłumiki - zrobione Aktualne zdjęcia Foty przed wymianą zderzaka na 2 tłumiki. A tu zdjęcia z małej sesji po zakupie Poprzedni właściciel bawił się w detaling i jakby było mało tego wszystkiego to używał kosmetyków megsa i auto glym mnie to bardzo cieszy bo również mam już dosyć spory zestaw tych kosmetyków więc będę kontynuował jego dzieło Moje kosmetyki no i zdjęcie ukazujące efekt 7.06.2011 wizyta u Patroxa w EcuProject - 166,8 KM i 371,7 Nm Dodatkowe osłony w przedziale silnika Przy pobycie w PL wymieniony został olej, oczywiście na Motul no i komplet filtrów na Man-a. Teraz pozostaje się cieszyć z jazdy Kolejny pobyt w PL i kolejne zmiany, tym razem zderzak na 2 kominy England - spontaniczne foto w centrum jakiekolwiek opinie mile widziane Pozdrawiam
Procek27 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Piekne autko! Super sztuka do modow. Milego rezanka i bez awaryjnosci.
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Siedzi fajnie tylko kolo wieksze potrza Bardzo ladny egzemplarz
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Koła będą większe a dokładniej 18" ogólnie mam okazje kupic avusy kolor szary od właściciela tego auta i sie zastanawiam czaisz cos z tego wykresu bo to angielski wykres a unich to wszystko odwrotnie jest i zbytnio nic z tego nie czaje
David Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 ori S-line malo takich czyli trafilo Cie to co mnie-nie mozesz sie poruszac polskim autem. przyjedziesz do polski i zrobisz chipa u naszych bo mocy strasznie duzo jak na avf po samym programie,a jak sie kieruje jako pasazer
Thom4s Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 A jednak. Co się stało, że nagle po takim czasie już nie możesz jeździć na PL tablicach? Samochód bardzo ładny. S-line i bardzo zadbany.
salata Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 piekny mam nadzieje ze moj niedlugo tez tak bedzie wygladal
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 wrzuc scan programu w Dziale Modyfikacje zobaczymy jak go ocenia , pewnie w serii tez bylo ladnie
Artur82 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 bardzo ladna sztuka Pawlo ale tych konikow cos za duzo
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 wrzuc scan programu w Dziale Modyfikacje zobaczymy jak go ocenia , pewnie w serii tez bylo ladnie Z tego co dobrze widzę na wykresie to w seri było 140 kucyków więc podniesienie o 44 konie jest chyba realne co?? A jednak. Co się stało, że nagle po takim czasie już nie możesz jeździć na PL tablicach? Samochód bardzo ładny. S-line i bardzo zadbany. Informacja z DVLA na mojej przedniej szybie, że mam 30 dni na wywiezienie auta z UK lub przerejestrowanie go jesli sie nie podporządkuje to auto zostanie odcholowane na parking policyjny Tak więc w sobote przeglądanie internetu a od poniedziałku jestem szczęśliwym posiadaczem tej bestii
Thom4s Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Nie opłacało Ci się bardziej przerejestrować na UK?
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Za duzo biegania i kombinowania z przerejestrowaniem a i tak miałem zmienic samochód bo potrzebuje avanta a że trafiła sie taka sztuka to nie narzekam. najbardziej zadowolony jestm z Quattro a tutaj kupiłem, zadzwoniłem do ubezpieczalni i po kłopocie a inne auto zawsze cieszy nawet jak jest to ten sam model co poprzednie Tylko ubezpieczenie mnie załamało :wallbash:
David Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 ile placisz za samo OC? ja w Dk bez AC 4,5 tys zl za rok plus podatek drogowy 2,5 tys zl rocznie
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 ile placisz za samo OC? ja w Dk bez AC 4,5 tys zl za rok plus podatek drogowy 2,5 tys zl rocznie A to przepraszam ja za wszystko czyli OC + AC + Asistans + samochód zastępczy na czas naprawy itp 5400zł no i podatek drogowy 900zł rocznie
Filutek Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 ile placisz za samo OC? ja w Dk bez AC 4,5 tys zl za rok plus podatek drogowy 2,5 tys zl rocznie O kurde to Niemcy są tani jednak, ja place 800€ za ubezpieczenie i 300 podatku.
Młody_drog Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja 1900 za ubezpieczenie i 600 podatku No ale co zrobisz A co do auta, to super, no i
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Ja 1900 za ubezpieczenie i 600 podatku No ale co zrobisz A co do auta, to super, no i Co??? 600 euro Road Tax-u?? Masakra Przeprowadź się do UK Moi znajomi płacą po 125 funtów na rok za 2.0 TDI ja mam 212 rocznie, wydocznie więcej CO2 produkuje moja furmanka ale to dziwne dla mnie skoro mam 1,9 TDI a on BMW3, 2.0 TDI z 2001 roku. Co do Quattro to robi robote, jak byłem robic zdjęcia w porcie to zaświrowałem na szuterku Banan z twarzy jeszcze mi nie zszedł
Młody_drog Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Widocznie u nas jest po prostu drożej no ale co zrobisz :/ Tutaj za auta do 2008r płaci się za pojemność, dopiero po 2008 za spaliny
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Co kraj to obyczaj a myślałem, że Irlandia i UK ma podobne zasady ubezpieczania aut i płatności za drogi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się