Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe sprzęgło z dwumasem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
juby ty obijałeś tarczę z brd kevlarem??? docisk został ori rozumiem

dokładnie, ale uwierzcie ze do 460-480Nm wystarczy orginalna tarcza

Opublikowano
szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie :(

Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas

a co zrobiłeś z dociskiem ze piszesz zregenerowałeś, był planowany rozumiem? 386Nm dla niego z kevlarem to wakacje

Dokładnie docisk został splanowany, pomiędzy zewnętrzną a wewnętrzną krawędzią styku z tarczą było ok. 1mm różnicy, za to dwumas zdrów jak ryba.

Opublikowano

najważniejszy jest docisk , sporodziś czytałem wątków i nawet już na sprzęgła z BRD psy wieszają , może teraz taki słaba jakoś wyrobu ? kurde tydzień auto mam już rozebrane i nie wiem co wybrać żeby 3 raz nie zrzucać skrzyni

Opublikowano
szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie :(

Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas

a co zrobiłeś z dociskiem ze piszesz zregenerowałeś, był planowany rozumiem? 386Nm dla niego z kevlarem to wakacje

Dokładnie docisk został splanowany, pomiędzy zewnętrzną a wewnętrzną krawędzią styku z tarczą było ok. 1mm różnicy, za to dwumas zdrów jak ryba.

1mm po planowaniu? jak tak to bardzo dużo nawet na Skoczylasa mówią ze 0.5mm dopuszczalne ale tez dostałem od nich docisk po planowaniu i 0,8mm różnicy, dałem jeszcze raz do zebrania i jak wkładałem było 0,3mm

---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ----------

najważniejszy jest docisk , sporodziś czytałem wątków i nawet już na sprzęgła z BRD psy wieszają , może teraz taki słaba jakoś wyrobu ? kurde tydzień auto mam już rozebrane i nie wiem co wybrać żeby 3 raz nie zrzucać skrzyni

Mam styczność z 2 osobiście i najmniejszych problemów, teraz 3cia sztukę włożyłem do A4 które będzie miało blisko 500Nm i 280Ps może więcej któż to wie ;) i tu będzie test dla sprzęgła - nowy dwumas nowy docisk i nowa tarcza obita kevlarem.

Opublikowano

Ten 1mm różnicy był oczywiście przed planowaniem

Opublikowano

Panowie a wiecie coś na temat zmiany dwumasy na zwykłe koło zamachowe w AVF (oczywiście wymiana całego sprzęgła)

Opublikowano

Sorry za OT ale jak ktoś potrzebuje sprzęgło czy dwumas (albo komplet) to mogę załatwić w dobrej cenie :decayed:

Opublikowano

Sorry za OT ale jak ktoś potrzebuje sprzęgło czy dwumas (albo komplet) to mogę załatwić w dobrej cenie :decayed:

W dobrej cenie tzn?

Opublikowano

sprzęgło BRD trzyma 255Ps i 500Nm bez problemu :D

Opublikowano (edytowane)

u mnie jest to co w sygnaturce na seryjnym sprzęgle BRD

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

moje mody także wyszły spod ręki Jubego :banan2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...