Horas91 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 zachowana informacja o kodowaniu w grupach : 16 (kierownica), 46 (Comfort System), 03 (ABS) Ktoś mi wytłumaczy to zdanie? Bo nie chce nic zj***ć. Jak zachować kodowanie? Bo chyba coś źle czytam ---------- Post dopisany at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany at 13:01 ---------- zachowana informacja o kodowaniu w grupach : 16 (kierownica), 46 (Comfort System), 03 (ABS) Ktoś mi wytłumaczy to zdanie? Bo nie chce nic zj***ć. Jak zachować kodowanie? Bo chyba coś źle czytam
biggman Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Po prostu zapisz sobie gdzieś te kodowania, na karteczce, na kompie. Jak wymieniasz moduł będziesz musiał np. zakodować ABS, czyli przepiszesz stare kodowanie. Ja porobiłem sobie print screeny ze wszystkich modułów także mam kodowania, numery modułów zawsze pod ręką
tofik85 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Założyłem manetke pełnego FISU i tempomat i poszukuje kogoś z okolic Kalisza, Ostrowa Wielkopolskiego, co ustawiłby mi kodowanie Vagiem, liczyłem na kolege lecz okazało sie ze on tego nie zrobi bo ma jakis za stary program
jendker Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Panowie mam manetke tempomatu od B7 na zbyciu i kolega ma A3 z 2005r i zastanawiam sie czy ta manetka podejdzie do jego auta..? Podejdzie.--- - Sent from my iPhone 4s using Tapatalk klaczek84 jestes pewien, ze podejdzie..? Dokopalem sie do modulu w A3 i widze, ze jest zupelnie inny niz w B7... Znalazlem aukcje na "alledrogo" i wyglada na to ze manetka tempomatu jest zespolona z manetka swiatel/kierunkow: http://allegro.pl/manetka-przelacznik-audi-a3-s3-8p0953513-tempomat-i2310177927.html
jarek_ns Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Panowie mam manetke tempomatu od B7 na zbyciu i kolega ma A3 z 2005r i zastanawiam sie czy ta manetka podejdzie do jego auta..? Podejdzie.--- - Sent from my iPhone 4s using Tapatalk klaczek84 jestes pewien, ze podejdzie..? Dokopalem sie do modulu w A3 i widze, ze jest zupelnie inny niz w B7... Znalazlem aukcje na "alledrogo" i wyglada na to ze manetka tempomatu jest zespolona z manetka swiatel/kierunkow: http://allegro.pl/manetka-przelacznik-audi-a3-s3-8p0953513-tempomat-i2310177927.html Faktycznie jest inna. Ale na tej aukcji drogo jest nawet jak na komplet. Do b7 można spokojnie dostać manetke tempomatu za 40-50pln +kw. Sent from my iPhone using Tapatalk
jendker Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 dlatego iz do A3 sa po 150pln pomyslalem ze moja od B7 przypasi i zaoszczedzi te 100pln...
wielki1980 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Tylko ciekawi mnie czy ta modyfikacja nie ma wpływu na to że nie wystrzelą poduszki. Mam w swoim aucie zrobioną tą modyfikacje czyli wymieniony moduł kier , dołożony tempomat i pełny fis i dziwnym trafem podczas kolizji żadna z poduszek nie wystrzeliła pomimo że są one na 100% zamontowane. Zastanawia mnie to czy czasem ta modyfikacja nie miała wpływy na to. Może się ktoś wypowiedzieć w tym temacie.
Młody_drog Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 A mocno przywaliłeś? Wrzuć fotę, może nie miały wystrzelić Moduł raczej nie ma wpływu na poduszki bo kable od poduszki nie idą przez moduł
seves Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Tylko ciekawi mnie czy ta modyfikacja nie ma wpływu na to że nie wystrzelą poduszki.Mam w swoim aucie zrobioną tą modyfikacje czyli wymieniony moduł kier , dołożony tempomat i pełny fis i dziwnym trafem podczas kolizji żadna z poduszek nie wystrzeliła pomimo że są one na 100% zamontowane. Zastanawia mnie to czy czasem ta modyfikacja nie miała wpływy na to. Może się ktoś wypowiedzieć w tym temacie. nie ma wpływu, poza tym mógłbyś mieć wątpliwości jeśli poducha pasażera wystrzeliłaby a kierowcy nie.. Mam nadz że nikomu nic się nie stało i że to faktycznie była niegroźna stłuczka
jendker Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Ja mialem konkretnego dzwona i poducha nie strzelila, sensor uderzeniowy zgnieciony na pion. Nie bez powodu montowali dwa ladunki w tych multi, nie bez powodu...
seves Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Ja mialem konkretnego dzwona i poducha nie strzelila, sensor uderzeniowy zgnieciony na pion. Nie bez powodu montowali dwa ladunki w tych multi, nie bez powodu... jendker jakie auto który rok jaka kiera i jaka poducha? to bardzo ważne.. w b6 był tylko 1ładunek..
wielki1980 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Ja miałem oryginalną kierownicę tylko moduł kiery zmieniony i dołożona manetka tempomatu . Poduchy nie strzeliły mimo że moduł airbag zapamiętał dane o kolizji. Nie wiem czy to czasami nie wina tej przekładki modułu kierownicy.
jarek_ns Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Wiązka poduszki omija moduł. Więc to nie jest jego wina. Sent from my iPhone using Tapatalk
nicramk Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 ja też jestem bo zmianie na multifunkcyjną z B7, widzę po postach że mogą być problemy z poduszką i chyba trzeba będzie wrócić do czterech ramion:kwasny:
jarek_ns Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 ja też jestem bo zmianie na multifunkcyjną z B7, widzę po postach że mogą być problemy z poduszką i chyba trzeba będzie wrócić do czterech ramion:kwasny: Poduszka w b7 jest opalana dwu stopniowo, a w b6 nie i stąd te problemy. Sent from my iPhone using Tapatalk
jendker Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Ja mialem konkretnego dzwona i poducha nie strzelila, sensor uderzeniowy zgnieciony na pion. Nie bez powodu montowali dwa ladunki w tych multi, nie bez powodu... jendker jakie auto który rok jaka kiera i jaka poducha? to bardzo ważne.. w b6 był tylko 1ładunek.. B6 z konca 2001r. kiera od B7 2007r. wraz z poducha, wszystko zrobione jak Malik opisal, wszystko cacy sie zaprogramowalo...
turbobastard Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 da się jakoś sprawdzić kompatybilność kierownicy bez podłączania vaga? Możliwe że będę szukał niedługo auta i jeśli nie będzie fabrycznie tempomatu będę chciał go założyć.
biggman Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 da się jakoś sprawdzić kompatybilność kierownicy bez podłączania vaga? Możliwe że będę szukał niedługo auta i jeśli nie będzie fabrycznie tempomatu będę chciał go założyć. rozwiń myśl bo nie wiem o co chodzi, jaka kompatybilność kierownicy Tempomat będziesz mógł dołożyć zawsze, ewentualnie będzie do wymiany moduł pod kierownicą. Jak będziesz dokładał manetkę tempomatu, wymiana modułu to dodatkowe hmm 10minut pracy. B6 z konca 2001r. kiera od B7 2007r. wraz z poducha, wszystko zrobione jak Malik opisal, wszystko cacy sie zaprogramowalo... Poduszka z B7 się zakoduje, ale raczej na 100% nie wystrzeli bo jest odpalana dwustopniowo, moduł airbag w B6 jest jednostopniowy. Więcej w tym wątku: http://a4-klub.pl/uk%B3ad-elektryczny-16/%5Ball-b6%5D-czy-poduszka-kierownicy-z-b7-zamontowana-do-b6-wystrzeli-prawid%B3owo-w-przypadku-kolizji-221988/
turbobastard Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 rozwiń myśl bo nie wiem o co chodzi, jaka kompatybilność kierownicy Tempomat będziesz mógł dołożyć zawsze, ewentualnie będzie do wymiany moduł pod kierownicą. Jak będziesz dokładał manetkę tempomatu, wymiana modułu to dodatkowe hmm 10minut pracy. Drogi kolego biggman już rozwijam o co mi się rozchodzi, mianowicie w pierwszym poście tzn na samym początku tematu instrukcja podłączenia tempomatu jest mowa o 3 typach kierownic z czego te kończące się na S lub F nie są kompatybilne czyli że nie ma sterownika czy tego co wspomniałeś modułu. Ale jeśli mówisz że nie ma obaw najwyżej będzie mnie czekała wymiana modułu to spoko, uspokoiłeś moje obawy. Myślę że w takim przypadku trzeba by dopisać tam wzmiankę.
Rekomendowane odpowiedzi