pitasss10 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Panowie, założyłem i aktywowałem sobie tempomat tylko pytanie czy da się coś zrobić (zakodować) tak aby pokazywał zadaną prędkość tempomatu na fisie monochromatycznym?
Diablo Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie podpowiedzcie, bo nie mogę nigdzie znaleźć co z żółtą wtyczką przy zmianie tasmy na 12 pinową. W instrukcji są zdjecia przed wymianą taśmy ale co z tą wtyczką zrobic bo ona nie pasuje do nowej taśmy? Czy ja trzeba dokupić i zamienić (odciąć, czy przełożyć piny)? Edytowane 16 Grudnia 2018 przez Diablo
kamil-vag Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Da się ją dociąć, ale najładniej jest wymienić na nową 4E0 972 133 i przełożyć piny. Ok. 30 zł w ASO: https://sklep.motorpolwroclaw.pl/sklep/index.php
Damianq Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Panowie mam A4 B7 1.8T 163km BFB Quattro i moduł z końcówką "S". Posiadam fabrycznie pełnego FIS'a, chciałbym dołożyć tempomat i multi. Po przeczytaniu tematu skompletowałem taki zestaw: Kierownica 8E0 419 091 EF + Airbag (komplet z A4 B7) Wiązka Airbag + Multi 4F0 971 589 A Zwijak / Taśma 4E0 953 541 A Manetka Tempomatu 4E0 953 521 Moduł Tempomatu+Multi 8E0 953 549 Q Osłona kolumny kierownicy: 8E0 953 515 F Radio mam fabryczne Concert II z końcówką D Wymieniam części, zapinam kleme, odpalam auto i koduje. Pytania następujące: 1. Czy mam już wszystko czy jeszcze czegoś brakuje? Czy jakieś czujniki do pedałów jeszcze są potrzebne bo w temacie przewinęły się jakieś nie jasne informacje? 2. Czy kodując moje domyślne wartości się pojawią, żeby pozmieniać tylko cyferki w odpowiednich miejscach czy muszę cały CODE wpisywać od początku. Pytam bo do tej pory zmieniałem sobie tylko CODE jak uruchamiałem kontrolkę niezapiętych pasów i dźwięk. Tam właśnie tylko zmieniłem jedną cyferkę i było git. 3. Czy muszę przejść całą procedurę tak jak w B6? Czyli procedura kodowania w kolejności: 16-Steering Wheel - > kodowanie kierownicy 16-Steering Wheel - > adaptacja VIN 03-ABS - kodowanie wybierając jeden z dwóch sposbów Jeśli tak to jak sprawdzić czy mam pompę 5.7 czy 8.0 żeby wybrać sposób kodowania 03-ABS? Patrząc na linki do ross-rech to czy w 8.0 pomijamy LOGIN i CODING, a dane się same zaczytają ze starego i robimy tylko adaptacje G85 (czujnik skretu) i dodatkowo G419 (czujnik ESP)?
Edo112 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Cześć, Wymieniłem przełącznik zespolony, tylko teraz mam problem z ustawieniem kierownicy tak, żeby była prosto. Macie jakieś pomysły jak to zrobić? PS: Tę śrubę od kierownicy, to przykręcić ile fabryka dała, czy do zaznaczonych wcześniej linii? Może głupie pytanie, ale kręcąc do zaznaczonych linii, czuję, że mogę jeszcze sporo dokręcić, a nie wiem jakie mogą być tego skutki.
chudy92 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 dobrze spasowałeś znaki na kierownicy i wieloklinie ?
speedster2000 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Witam wszystkich, czy posiadając teraz moduł z S ( bazowy z b7 , koncowka produkcji b6) mogę włożyc moduł z L lub N ( b6 midline ) czy jestem skazany na moduły z b7 ???
Edo112 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 8 godzin temu, chudy92 napisał: dobrze spasowałeś znaki na kierownicy i wieloklinie ? właśnie chyba nie, jak to porządnie zrobić?
chudy92 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 15 godzin temu, Edo112 napisał: właśnie chyba nie, jak to porządnie zrobić? Na kolumnie masz wybity punkt i na kierownicy również. Musisz równo wpasować jeden punkt w drugi aby były w linii.
elmo814 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 witam czy na module ..........549M ruszy Mf z b7 w b6, ktos robił?
davidovv Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Problem po dołożeniu tempomatu. Mam kabel kkl - program vcds lite i vag com 411 orac vcds 18.9 clon i nie potrafię przyuczyć vin w module kierownicy. W silniku przyjął logowanie dopiero po dezaktywacji i ponownej aktywacji tempomatu. Jak wejdę w blok 81 w module kierownicy to widzi mój vin ale w adaptacji nie idzie zakodować żadnym z powyższych kabli. odłączałem akumulator na całą noc i próbowałem adaptacji. Abs, esp weszły bez problemu. https://www.youtube.com/watch?v=n0IiFl0WjF0
davidovv Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Powodem prawdopodobnie były zaśniedziale styki wewnątrz manetki po czyszczeniu vin przyjęło vag com
Kristiano Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Cześć Wszystkim, Dzisiaj założyłem do swojej A4 B6 moduł kierownicy z końcówką L. Większość procesu przeszła pomyślnie. Odblokowanie FIS'a przyuczanie VIN'u usuwanie błędów ABS ESP, wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszej strony.... Szło pięknie.. ale do czasu :) Problem pojawił się przy aktywacji tempomatu, przy wejściu w ENGINE [1] -> Login [11] i przy wpisaniu 11463 i kliknięciu ok, nic się nie dzieje... w blokach przy sprawdzeniu 066 pokazuje error a przy bloku 006 w polach wyników pokazuje tylko po 3/4 cyfry, które reagują na gaz, hamulec sprzęgło, włączenie i wyłączenie manetki tempomatu... Podpowiedzcie mi, gdzie może tkwić problem ?
Kristiano Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Tempomat jednak działa wcześniejszy post napisałem bez jazdy testowej - nie ukrywam zdziwiłem się jak jechałem dłuższą trasę w tygodniu i włączyłem na próbę manetką. Wszystko działa, utrzymuje, zwiększa i zmniejsza prędkość. Super dzięki! Jedyne co to zaczął gorzej pokazywać spalanie chwilowe. Przy staniu na światłach czy wrzuceniu na "luz" pokazuje ostatnie zarejestrowane...
Rekomendowane odpowiedzi