Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

Panowie prośba o info.

Jaki nr. modułu i taśmy są potrzebne pod skrętny bi-ksenon w A4 B7 przy wymianie kierownicy na sport z multifunkcją np. z B8 lub z TT.

Dzięki z góry!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info jest 1 poście :hi:

AUDI A4 B7 2004-2008


- Moduły obsługujace : - 8E0953549R , 8E0953549Q , 8E0953549T

- Taśma 12 PIN - 4E0953541 z końcówką A, B lub E

- Okablowanie poduszki w zaleznosci jaka kiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poducha nie wystrzeli ?

ja na zapłonie wpinam i wypinam i ani razu w ryj nie dostałem :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. To do montażu tempomatu nie odłączę. A swoją drogą jak jest z tym radiem gdy radio jest przypisane pod dane auto ? Trzeba kod wpisać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

nigdzie nie mogłem się dokopać do wiadomości odnośnie rodzaju rączki tempomatu. Mianowicie na serwisach aukcyjnych przewijają się 2 rodzaje z rysunkiem prostej strzałki na manetce oraz z pół okrągłą. Jaka jest różnica i jeśli brak czy jakoś inaczej się steruje ( wygodniej) tą czy tamtą.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma żadnych różnic poza piktogramami.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybkie info. W taki razie nie zostaje nic innego jak kupować i w weekend montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam a4 b6 2003 z 3-ramienną kierownicą sport, ale nie mam ani tempomatu ani manetki do komputera. Co wiecej mam moduł z literką "F"(golas). Mam na oku taką aukcje http://www.ebay.co.uk/itm/152203016345i pytanie czy to podejdzie do mojego a4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł Q podejdzie i będziesz mógł nawet mieć kierownicę multifunkcyjną z B7/B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wszystko rozebrałem ale nie bardzo wiem jak mam wpiąć samą manetkę tempomatu jestem w tym punkcie :

tempo.jpg?dl=0

Ona nie bardzo chce tam wejść a nie chce czegoś wyłamać. Mam jakoś zdemontować manetkę od kierunkowskazów ?

Edytowane przez witcher86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ona się wsuwa kolego

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

demontuj cały pająk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAJĄK! od góry imbus i bodajże od spodu jak dobrze pamiętam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć tą manetkę, którą masz przykręconą do modułu, wtedy spinasz dwie razem i skręcasz. Obie manetki mają wspólny wkręt do przykręcenia, inaczej nie wepniesz jej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Posiadam A4 B6 Avant 2.0 ALT 2002r. Manual + zwykła kierownica 4-ramienna. A więc tak przejdę do sedna sprawy. Zakupiłem potrzebne rzeczy do modu pod multifunkcję, tempomat oraz pełen fis.

Lista zakupionych rzeczy:

- Kierownica 3-ramienna z multifunkcją A4 B7

- Poduszka pod kierownicę 3-ramienną z okablowaniem A4 B7

- Taśma z oznaczeniem A

- Moduł z oznaczeniem Q

- Manetka tempomatu

- Manetka kompa pokładowego z Avant

Obudowę pod tempomat wytnę sam miniszlifierką. I moje pytania brzmią następująco:

- Czy po zamontowaniu wszystkich wyżej wymienionych elementów, będę mógł normalnie jeździć w najbliższym czasie, bez kodowania w vagu? Chodzi głównie o spryskiwacze i kierunkowskazy tak aby dojechać zawsze do pracy.

-Wiem na temat aktywowania tempomatu oraz multifunkcji co przestawić w vagu, ale wyczytałem również w temacie, że występują błędy ABSu oraz czujnika skrętu.Oczywiście błędy trzeba będzie usunąć, o czym wiem. Ale login do usunięcia tych błędów zawiera również rodzaj hamulców w posiadanym egzemplarzu. Ktoś z was wie jaki dokładnie to model hamulców, chodzi o kod trzy cyfrowy. Jeżeli wiecie to podajcie ;) (średnica przedniej tarczy 288 mm , tył 245 mm).

-Następna sprawa kodowanie pełnego fis z możliwością wyświetlania aktulanego spalania czy też cyfrowej prędkości km/h. Pytanie brzmi czy ktoś z was posiada dokładną instrukcję, gdzie w jakich ustawieniach uruchomić pełen fis? Czytałem wiele na ten temat, ale niestety wszystko co przeczytałem, jest pisane półsłówkami.

Z góry dzięki, jeżeli uzyskam pełne informację, to z pewnością zrobię temat na główną stronę z dokładnym opisem części potrzebnych do zakupu poszczególnych modów w kierownicy razem z numerami części i zdjęciami z montażu oraz przeróbki dolnej osłony pod tempomat. Czekam na informację, na razie chcę to zamontować, bez kodowania w vagu. Czemu tak? pracuję do 14h dziennie i nie mam czasu wszystkiego zrobić w ciągu np. jednego tygodnia.Pozdrawiam RedusCustomGarage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...