antonio Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Dzięki. Zajmę sie tym jak tylko znajdę manetkę. w ASO nówka 130 PLN ( 4E0 953 521 B )
McPiv Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Witam, No i ja stałem się szczęśliwym posiadaczem tempo i FIS'a (dzięki jeszcze raz Czaki za graty). Miałem trochę problem z kodowaniem, szczególnie z: Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. po zapisaniu wartość wracała do "0" i tak non stop, nie wiecie czemu?. mimo tego wszystko działa. W silniku tylko znajduje mi jakiś dziwny błąd ale go nie pamiętam. Jak sprawdzę to napiszę, może będzie wiedzieć o co biega. Całość jest od B7 na module Q. Pozostaje mi jeszcze podłączyć czujnik sprysków ale kabelki mam już wyprowadzone, kwestia podłączenia. Pozdrawiam.
Buddha Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Nie rozumiem z tymi pinami. Koleś odkręcił tylko poduszkę i stwierdził ze wszystko jest podłączone. Jaka w takim razie jest różnica między poduszką zwykłą a poduszką ze sterowaniem? Vag nie wywala żadnych błędów a poduszka jest w końcu podłączona. Dodam, że autko z fabryki wyszło z poduszką bez sterowania (wynika z Etki) a poprzedni właściciel włożył ze sterowaniem bo pewnie miał dzwona i nie było dostępnej odpowiedniej poduchy.
krzychubum Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Witam wszystkich,mam takie pytanie odnośnie literki na końcu nr.katalogowego " 4E0 953 521 B " mam możliwość zakupu , ale brak literki ,jest tylko samo oznaczenie cyfrowe 4E0 953 521 ,czy taka manetka będzie ok.dzięki za podpowiedzi.Pozdrawiam
antonio Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Witam wszystkich,mam takie pytanie odnośnie literki na końcu nr.katalogowego " 4E0 953 521 B " mam możliwość zakupu , ale brak literki ,jest tylko samo oznaczenie cyfrowe 4E0 953 521 ,czy taka manetka będzie ok.dzięki za podpowiedzi.Pozdrawiam powinien hulać
Buddha Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Nie rozumiem z tymi pinami. Koleś odkręcił tylko poduszkę i stwierdził ze wszystko jest podłączone. Jaka w takim razie jest różnica między poduszką zwykłą a poduszką ze sterowaniem? Vag nie wywala żadnych błędów a poduszka jest w końcu podłączona. Dodam, że autko z fabryki wyszło z poduszką bez sterowania (wynika z Etki) a poprzedni właściciel włożył ze sterowaniem bo pewnie miał dzwona i nie było dostępnej odpowiedniej poduchy. A masz gdzieś zdjęcia albo schemat podłączenia poduszki multifunkcyjnej?
krzychubum Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Witam,czy po wymianie modułu,manetek tempomatu i wycieraczek,ale bez kodowania i aktywacji będę miał te funkcje które były pierwotnie,do spotkania z magikiem ? Dzięki za podpowiedzi
antonio Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Witam,czy po wymianie modułu,manetek tempomatu i wycieraczek,ale bez kodowania i aktywacji będę miał te funkcje które były pierwotnie,do spotkania z magikiem ? Dzięki za podpowiedzi ABS i ESP nie będzie działał, będzie wywalało wielki (!) na FISIE a tak poza tym powinno być ok
Carlos Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Hej, Mnie też wzięło na tempomat i multifunkcję Z niecierpliwością czekam na graty od czaki22 Kiera też już w drodze. Piękna, trójramienna w pikowanej czarnej skórze
Lukaszxxx Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Hej, Mnie też wzięło na tempomat i multifunkcję Z niecierpliwością czekam na graty od czaki22 Kiera też już w drodze. Piękna, trójramienna w pikowanej czarnej skórze mi sie wydaje ze 3 ramienna nie bylo w multifunkcji bo tez chcialem taki bajer ale ktos to sie wypowiadal ze multi w b6 to tylko 4 ramienna
McPiv Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Hej, Mnie też wzięło na tempomat i multifunkcję Z niecierpliwością czekam na graty od czaki22 Kiera też już w drodze. Piękna, trójramienna w pikowanej czarnej skórze mi sie wydaje ze 3 ramienna nie bylo w multifunkcji bo tez chcialem taki bajer ale ktos to sie wypowiadal ze multi w b6 to tylko 4 ramienna Podejrzewam, że skoro od Czakiego to moduł Q i kiera od B7, więc w multifunkcji.
g0g0 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Witam Posiadam a4 b7. Od zakupu samochodu tempomat nie działa, podejrzewałem ze to wina czujnika stopu, ponieważ błyskały świece żarowe, po wymianie czujnika ( intercars) świece nie błyskają, błędów w vagu nie ma. Niestety tempomat nadal nie działa, czy w b7 jest kontrolka działania tempomatu? W piątek do przejechania 1300km przydałby się tempomat. posiadam sterownik
antonio Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Witam Posiadam a4 b7. Od zakupu samochodu tempomat nie działa, podejrzewałem ze to wina czujnika stopu, ponieważ błyskały świece żarowe, po wymianie czujnika ( intercars) świece nie błyskają, błędów w vagu nie ma. Niestety tempomat nadal nie działa, czy w b7 jest kontrolka działania tempomatu? W piątek do przejechania 1300km przydałby się tempomat. posiadam sterownik moduł sprawdza się w kole kierownicy a nie w silniku uruchomiłeś tempomat w silniku??
marcolbf Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Witam mam podobny problem z tempomatem.Zainstalowalem tempomat w a4 b6 wedlug procedur na pierwszej stronie ale tempomat wciaz nie dziala. Uzywalem vaga do kodowania w sekcji 16-kierownica przeprowadzilem przyuczenie nowego VIN , w adaptacji wybralem kanal 81 i wpisalem 00111. Bledow zadnych nie widzi. sterownik wymienilem na 8E0 953 549 R ,FIS i reszta dziala. czy sa jeszcze jakies procedury kodowania tempomatu np. w silniku??? Dodatkowo pojawil sie inny problem ale z Airbagiem , po wymianie modulu zaczela sie swiecic kontrolka po podlaczeniu vaga wystapil blad w polaczeniu "too many connections errors" ale po ponownej probie polaczenia wlaczylem kody bledow i udalo wyswietlic kilka z nich: Sunday, 14 March 2010, 17:51:10 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 959 655 B Component and/or Version: Airbag 8.4EP 2000 Software Coding: 0010602 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00588 - Shareware Version. To Decode all DTCs 001 - Please Register/Activate - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Czy jest ktos w stanie mi w tym pomoc ? dzieki za odpowiedzi
antonio Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 słabo czytałeś wątek już drugi albo trzeci raz tłumaczę :gwizdanie: na koniec wchodzisz w silnik: [select] [01 - Silnik] [kodowanie II - 11] wpisz 11463 to activate cruise control [Do It!] i gotowe pokasuj błędy i powinno działać
marcolbf Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 dokladnie tak zrobilem [select] [01 - Silnik] [kodowanie II - 11] wpisz 11463 to activate cruise control [Do It!] do tego wystapil blad w 01-silnik Monday, 15 March 2010, 22:49:14 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 JQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1570 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-00 - - tempomat wciaz nie dziala ale po glebszym szukaniu problemu okazalo sie ze czujnik sprzegla jest walniety... zeby to sprawdzic trzeba uzyc vaga i dalej odpowiednio silnik-01 , bloki pomiarowe , grupa 06 i w prawym oknie pokaze odczyt 000 -poprawny odczyt 100- wcisniete sprzeglo 011-wcisniety hamulec 111-wcisniety hamulec i sprzeglo razem mi pokazuje 100 wiec oznacza ze czujnik raczej jest uszkodzony , jutro postaram sie wymienic ten czujnik i zobaczymy czy bedzie dzialac ?? wielkie dzieki dla tych co umiescili tutaj tyle informacji na temat wymiany tego tempomatu
uhu2 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Witam klubowiczow potrzebuje rady mam mozliwosc kupienia modulu o numerze 4F0953549A modul ten najpewniej pchodzi z A6 czy ten modul podejdzie do A4 B6?
domin79 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Witam klubowiczow potrzebuje rady mam mozliwosc kupienia modulu o numerze 4F0953549A modul ten najpewniej pchodzi z A6 czy ten modul podejdzie do A4 B6? ....moduł od a6 napewno niepodejdzie sam testowałem od a6 i lipa zupelnie inny układ pinów i brak komunikacji poczekaj ze 2 dni będe miał moduł z literką L jeśli Cie interesuje
Buddha Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?
proton2 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.
Rekomendowane odpowiedzi