antonio Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 numer ten sam jak każdy tylko literka na końcu inna 8E0 953 549 Q tempomat normalnie będzie śmigał
rafsus Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Panowie mam do kupienia manetki (tempomat, kierunkowskazy, wycieraczki) z modulem 8E0 953 549 Q tylko zastanawia mnie ze prawa manetka nie posiada guzika do obslugi komputera pokladowego. Jesli przeloze swoja manetke z obsluga komputera to wszystko bedzie dzialas prawidlowo?
marekg Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Dwa szybkie pytanka odnośnie MF, potrzebna jest kiera z układem elektronicznym do podłączenia przycisków - to już wiem. Widziałem na zdjęciu, ża da się to ustrojstwo wyjąć więc moje pytanie brzmi czy można dokupić dowolną kierę od B6 z tym modułem i wziąć ten moduł i włożyć do starej kiery co mam? trudno będzie upolować kierę MF w dobrym kolorze i niezajechaną, a tak kupię nawet zajechany szrot byle wyjąć elektronikę. Druga sprawa dotyczy samych przycisków; widziałem już takie które mają w dolnym rzędzie oznaczenia "<" oraz ">" ale również były takie przyciski z ikoną telefonu. I teraz co? które wybrać, i czy ta różnica w funkcjach ma wływ na wymagany moduł kiery czy też cokolwiek innego? ktoś jest w stanie wytłumaczyć różnicę w przyciskach kierownicy w B6?[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 21:51_________________________________________________ Panowie mam do kupienia manetki (tempomat, kierunkowskazy, wycieraczki) z modulem 8E0 953 549 Q tylko zastanawia mnie ze prawa manetka nie posiada guzika do obslugi komputera pokladowego. Jesli przeloze swoja manetke z obsluga komputera to wszystko bedzie dzialas prawidlowo? będzie działać
arek776 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a jak to jest z tymi podrabianymi manetkami? bedzie dzialac? czy dac sobie jednak z tym spokoj
Lukaszxxx Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a jak to jest z tymi podrabianymi manetkami? bedzie dzialac? czy dac sobie jednak z tym spokoj Bedzie smigac na bank sam mam taka i w poprzednim audi tez mialem i wszystko spoko
antonio Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 a jak to jest z tymi podrabianymi manetkami? bedzie dzialac? czy dac sobie jednak z tym spokoj ja mam oryginalną ale chłopaki już kilka razy pisali, że działają OK
Filutek Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Antonio tylko Q a te J,L,N,M,P nie podejdą dlaczego? Przy okazji będę montował Tempomat to nic tylko muszę szukać ten z Q. w kierze B6 nie ma rolek którymi sterujesz i nie trzeba modułu Q a w kierze B7 są rolki i nie będą działać bez modułu Q Jeszcze raz bo znalazłem moduł na Ebay.de za małą kasę i koleś zapewnia ze pasuje pod kier multi. Ale numer jest taki 8E0 953 549 N L http://cgi.ebay.de/Audi-A4-8E-B6-B7-GRA-Tempomat-MUFU-Lenkrad-nachrust-Set-/290469392100?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item43a1532ee4
gooralos Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Antonio tylko Q a te J,L,N,M,P nie podejdą dlaczego? Przy okazji będę montował Tempomat to nic tylko muszę szukać ten z Q. w kierze B6 nie ma rolek którymi sterujesz i nie trzeba modułu Q a w kierze B7 są rolki i nie będą działać bez modułu Q Jeszcze raz bo znalazłem moduł na Ebay.de za małą kasę i koleś zapewnia ze pasuje pod kier multi. Ale numer jest taki 8E0 953 549 N L http://cgi.ebay.de/Audi-A4-8E-B6-B7-GRA-Tempomat-MUFU-Lenkrad-nachrust-Set-/290469392100?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item43a1532ee4 150 euro? U nas kupisz za 50... Zagadaj do Czakiego
STANIV Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 koledzy chcę wejść w 03 abs login ale on w vcds 908 nie działa, pozostałe przyciski działają chyba dobrze rozumiem że recorde to przycisk login?? cyt..... należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie :Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : cholera pół soboty siedziałem i nie wiem o co tu chodzi, fis odblokowałem kiera multi siedzi, wszystko dział oprócz w/w przez kolegów błędów tutaj zamieszczam screen-a i co dalej tempomat i moduł orginalne zostały tylko taśmę zmieniłem bo nie była pod multi
_Bartek_ Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Ja robiłem wszystko dokładnie tak jak jest na forum. Tylko była dziwna sytuacja, bo też nie mogłem skasować błędów ABS. Jeździłem tak 2 dni. Następnie wieczorkiem, przed snem, wsiadłem do auta, powtórzyłem całą sekwencję raz jeszcze i poszło Przy montażu tempomatu (wtedy, kiedy ja to robiłem) nie było w tym temacie wpisanej aktywacji tempomatu: [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] Bez tego tempomat nie pójdzie.[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 08:45_________________________________________________A czaki miał moduły z manetką tempomatu za 170zł. Kupiłem z literką Q i śmiga. Można grzaną kierkę założyć
antonio Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 jakby ktoś chciał rezać mufu lub tempomat to mam graty do sprzedania
-maniana- Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 jakby ktoś chciał rezać mufu lub tempomat to mam graty do sprzedania dobrze wiedzieć
Filutek Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Antonio tylko Q a te J,L,N,M,P nie podejdą dlaczego? Przy okazji będę montował Tempomat to nic tylko muszę szukać ten z Q. w kierze B6 nie ma rolek którymi sterujesz i nie trzeba modułu Q a w kierze B7 są rolki i nie będą działać bez modułu Q Przy wymianie kierownicy na kierownice z B7 podejdzie ten sam kabel do poduchy?
_Bartek_ Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Daleko szukać nie trzeba. http://allegro.pl/audi-a4-b7-b6-modul-kierownicy-tempomat-i1261178355.html
Filutek Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Daleko szukać nie trzeba. http://allegro.pl/audi-a4-b7-b6-modul-kierownicy-tempomat-i1261178355.html Dzięki za link kupiłem. Mam już komplet zastanawiam się tylko czy kabelki te co idą do poduchy podejdą stare.
czaki22 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 dziękuje Ci kolego za skorzystanie z moich usług [br]Dopisany: 08 Październik 2010, 12:11_________________________________________________mam z dwa jeszcze
waldek22 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Panowie proszę o pomoc! Przełożyłem kiere od A6 z multifunkcją, łopatkami tiptronic i podgrzewaniem do mojej A4 B6! Nie działa mi lewa strona multifunkcji tzn prawa działa i można zmieniać głośność radia czy tv ale lewa jest głucha!! Mam następujące graty: Moduł 8E0 953 549 Q Taśme 4E0 953 541 A Kiere od A6 4F0 419 091 AL Podusię A6 4F0 880 201 AS Kabel Airbagu oryginalny - dostałem go razem z taśmą, ten ze wszystkimi czarnymi kablami ( wyżej był opisywany) Wszystko zakodowałem zgodnie ze wcześniejszymi wskazówkami, nie wyświetlają mi się błędy a lewa strona kiery nie działa! Oraz Podgrzewanie kiery ale z tym sobie poradzę bo moja taśma jest nieodpowiednia i muszę ja wymienić na taką z literką B lub E Nadmienię że mam Navigation plus RDS-D ze zmieniarką na 6 CD i fabrycznym tunerem TV[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 14:29_________________________________________________Założyłem kabel poduszki bez zamiany pinów! Po podłączeniu Vag-Com 311-2 zaprogramowałem tempomat działa sprawdzone!, Weszłem w ABS i zaprogramowałem na nowo bo były błędy( wcześniej przed rozebraniem auta zrobiłem skan kodów- co było b. pomocne) -w ABS kliknąłem login -podałem w moim przypadku: 09579 -kliknąłem recode -wpisałem soft coding 04279 i workshop code 75914 -potem kalibracja czujnika kąta skrętu - bez wychodzenia z abs -Weszłem do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] -Skręciłem kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. -Weszłem do : [Meas. Blocks - 08] -Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) -Specification: 0.0 ° -Tolerance (when straight): ±5.0 ° -[Done, Go Back] [Login - 11] Wpisałem 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie było już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] wszystko od poczatku do konca zrobiłem bez rozłączania z abs - tak przyuczałem moduł Vin-u wchodząc w (16-Steering Wheel -> Recode): wpisuje 04142 gdzie 0?xxx oznacza kiere multifunkcję ze sterowaniem radia, tel i głosem 02?xx oznacza brak multitronicku 020?x oznacza komputer pokładowy i tempomat zainstalowane 0204? oznacza tylną wycieraczkę zainstalowaną WPISAŁEM 04142 potem wcisnąłem go back i przeszłem do grupy 16-Steering Wheel weszłem w adaptację, wybrałem kanał 81, wpisałem 00111 i zapamiętałem. Niby wszystko robie zgodnie z opisem ale lewa strona kiery jest nieaktywna? Tempomat uaktualniłem dobrze i nawet działa sam sprawdzałem - zapala się kontrolka tempomatu po włączeniu a auto samo jedzie bez gazu. Czy może coś spartoliłem w kodowaniu?[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 14:39_________________________________________________A może kabel poduszki muszę wymienić i przełożyć sam piny zgodnie z rozpiską: Jak nie działają Ci przyciski MFSW musisz zrobić następującą zamianę kabelków w kostce łączącej poduszkę i kierownicę z taśmą: PAMIĘTAJ O ODŁĄCZENIU AKUMULATORA PRZED JAKIMKOLWIEK MAJSTROWANIU PRZY PODUSZCE! Następnie odkręć poduszkę od kierownicy. Po zdemontowaniu wyciągnij kostkę okablowania z gniazda w taśmie.Patrząc na kostkę od tyłu (tak jakbyś chciał ją wsadzić z powrotem w gniazdo w taśmie) masz 2 rzędy pinów, które mają następującą numerację. 1-2-3-4-5-6 7-8-9-10-11-12 Od numeru 3 do 6 masz piny odpowiedzialne za poduszkę. TYCH NIE DOTYKAMY! 7 = Brązowy 8 = Żółty (klakson) 9 = Purpurowy 10 = Czerwony 1, 2, 11, 12 są puste. Aby przyciski kierownicy zaczęły działać musisz przenieść następujące kabelki: - brązowy z pinu 7 do 1 - żółty z pinu 8 do 2 - czerwony z pinu 10 do 8[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 14:41_________________________________________________Poradźcie coś Panowie walczę z tym już tydzień!
misiek88 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Zrobilem wszystko jak wyzej i tempomat nie zadzialal mimo zamontowania modulu z literka Q. Sprawdzilem dwa razy czy jest ok . Okazalo sie ze problem jest ukryty w sterowniku silnika. Aktywowalem go bez problemu ktsem wlączajac regulator FGR [ tak sie nazywaw boschu]. VAgiem nie wiedzialem w ktorym kanale go szukac. Cala operacja zajela mi 2godziny wtym rozebranie kodowanie w dwóch samochodach.
Filutek Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Panowie przeczytalem ze 2 razy wszystkie strony, troche tego jest i juz mi sie pomieszala. Będę montował kierownice od B7 multifunkcyjna w B6 mam: Moduł 8E0 953 549 Q Kierownice Airbag 8E0 880 201 df Co będzie mi jeszcze potrzebne wiem ze na pewno taśma i jakieś kabelki. Brakuje mi chyba jeszcze kabla z poduchy do taśmy, albo jest on razem z taśma? i jakiegoś żółtego kabla do modułu chyba tez? Jak by ktoś mógł podać mi numer tych kabli bo zakupie to w ASO Podejdzie taka taśma 4E 095 3541 ma 12 pinów
Rekomendowane odpowiedzi