Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przeglądam ten wątek dokładnie, i jak się ma odpowiedni moduł, to chyba do montażu tempomatu wystarczy odkręcić dolną obudowę kiery, nie trzeba chyba ściągać kierownicy?

Musisz sciagnac bo nie założysz manetki od tempomatu niestety..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

* Lowline

o kierownica: standardowa 4-ramienna kierownica

o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer) (nie wspiera tempomatu !)

o numer VAG: 8E0 953 549 F (8E0953549F)

* Midline

o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna

o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control)

o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N)

* Highline

o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna

o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana

o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P)

Informacja dodatkowa:

wersje niekompatybilne posiadają literkę S lub F na końcu

wersje kompatybilne posiadają literki : J, L, M, N, P

mam kierownicę 3 ramienną sportową, więc wg informacji ww powinienem mieć możliwość montażu tempomatu, a co się okazało, to mam wersję modułu z końcówką F.... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem z polskiego salonu i 3 ramienna i kompa mialem a moduł F :wallbash: Tak ze nie jestes jedyny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pupka zbita z taniego tempo..

moduły nie są aż takie drogie a jak trafisz okazję tak jak ja to kupisz w super cenie

ja kupiłem moduł Q, manetkę fis i taśmę 12-pinową za 125 PLN :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pupka zbita z taniego tempo..

moduły nie są aż takie drogie a jak trafisz okazję tak jak ja to kupisz w super cenie

ja kupiłem moduł Q, manetkę fis i taśmę 12-pinową za 125 PLN :kox:

Toś miał farta kolego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem moduł od A6 rocznik 2006 nr 4F0953549A Manetkami do pełnego Fis i tempomat za 119zł. Próbowałem rozszyfrować, jakie mam kodowanie, ale Dominatorem ciężko jest sprawdzić. Czy w B7 starszym Wagiem można to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem moduł od A6 rocznik 2006 nr 4F0953549A Manetkami do pełnego Fis i tempomat za 119zł. Próbowałem rozszyfrować, jakie mam kodowanie, ale Dominatorem ciężko jest sprawdzić. Czy w B7 starszym Wagiem można to zrobić?

manetki powinny działać ale moduł nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś ten moduł nr jest identyczny czytałem, że kierownica też pasuje tylko multifunkcja jest inaczej wpięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś ten moduł nr jest identyczny czytałem, że kierownica też pasuje tylko multifunkcja jest inaczej wpięta.

jak identyczny?? od A6 jest 4F0 i z końcówką A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój moduł powinien pasować. Chodziło mi o waga, jakim mogę to zrobić teoretycznie zwykły kkl powinien wystarczyć?

Moduł z A6 ma sterowanie po CAN i to w tym jest chyba problem.

:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem moduł A6 nie pasuje do A4 :) nie da sie go zakodowwać :)

to grzechuwoj ma lipe

musi kupić moduł od A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co sprawdzacie jak ja juz tego z tone sprzedałęm i dawno temu sprawdziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak kod ma obudowa pod tempomat kiery ?\

8E0 953 512 J czy taki 8E0 953 512 H czy z literką P

bo juz zglupialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak kod ma obudowa pod tempomat kiery ?\

8E0 953 512 J czy taki 8E0 953 512 H czy z literką P

bo juz zglupialem

To zależy jaki masz kolor. Jeśli czarny(soul) to 8E0 953 512 P (6PS) z literką J jest dla automatów, z literką H jest bez tempomatu... przynajmniej tak widzę to w ETCE :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...