Lukaszxxx Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Tak przeglądam ten wątek dokładnie, i jak się ma odpowiedni moduł, to chyba do montażu tempomatu wystarczy odkręcić dolną obudowę kiery, nie trzeba chyba ściągać kierownicy? Musisz sciagnac bo nie założysz manetki od tempomatu niestety..
majkel20 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 * Lowline o kierownica: standardowa 4-ramienna kierownica o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer) (nie wspiera tempomatu !) o numer VAG: 8E0 953 549 F (8E0953549F) * Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N) * Highline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P) Informacja dodatkowa: wersje niekompatybilne posiadają literkę S lub F na końcu wersje kompatybilne posiadają literki : J, L, M, N, P mam kierownicę 3 ramienną sportową, więc wg informacji ww powinienem mieć możliwość montażu tempomatu, a co się okazało, to mam wersję modułu z końcówką F.... :/
Lukaszxxx Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Tez miałem z polskiego salonu i 3 ramienna i kompa mialem a moduł F Tak ze nie jestes jedyny :gwizdanie:
antonio Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Pupka zbita z taniego tempo.. moduły nie są aż takie drogie a jak trafisz okazję tak jak ja to kupisz w super cenie ja kupiłem moduł Q, manetkę fis i taśmę 12-pinową za 125 PLN
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Pupka zbita z taniego tempo.. moduły nie są aż takie drogie a jak trafisz okazję tak jak ja to kupisz w super cenie ja kupiłem moduł Q, manetkę fis i taśmę 12-pinową za 125 PLN Toś miał farta kolego
grzechuwoj Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Kupiłem moduł od A6 rocznik 2006 nr 4F0953549A Manetkami do pełnego Fis i tempomat za 119zł. Próbowałem rozszyfrować, jakie mam kodowanie, ale Dominatorem ciężko jest sprawdzić. Czy w B7 starszym Wagiem można to zrobić?
antonio Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Kupiłem moduł od A6 rocznik 2006 nr 4F0953549A Manetkami do pełnego Fis i tempomat za 119zł. Próbowałem rozszyfrować, jakie mam kodowanie, ale Dominatorem ciężko jest sprawdzić. Czy w B7 starszym Wagiem można to zrobić? manetki powinny działać ale moduł nie
grzechuwoj Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Próbował ktoś ten moduł nr jest identyczny czytałem, że kierownica też pasuje tylko multifunkcja jest inaczej wpięta.
antonio Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Próbował ktoś ten moduł nr jest identyczny czytałem, że kierownica też pasuje tylko multifunkcja jest inaczej wpięta. jak identyczny?? od A6 jest 4F0 i z końcówką A
antonio Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Manetki też mają 4F0 to nic ale manetki powinny działać bez problemu
grzechuwoj Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mój moduł powinien pasować. Chodziło mi o waga, jakim mogę to zrobić teoretycznie zwykły kkl powinien wystarczyć? Moduł z A6 ma sterowanie po CAN i to w tym jest chyba problem.
boberek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 sprawdzalem moduł A6 nie pasuje do A4 nie da sie go zakodowwać
antonio Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 sprawdzalem moduł A6 nie pasuje do A4 nie da sie go zakodowwać to grzechuwoj ma lipe musi kupić moduł od A4
czaki22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 po co sprawdzacie jak ja juz tego z tone sprzedałęm i dawno temu sprawdziłem
Dzo-Dzo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 panowie jak kod ma obudowa pod tempomat kiery ?\ 8E0 953 512 J czy taki 8E0 953 512 H czy z literką P bo juz zglupialem
MarcinRoz Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 panowie jak kod ma obudowa pod tempomat kiery ?\ 8E0 953 512 J czy taki 8E0 953 512 H czy z literką P bo juz zglupialem To zależy jaki masz kolor. Jeśli czarny(soul) to 8E0 953 512 P (6PS) z literką J jest dla automatów, z literką H jest bez tempomatu... przynajmniej tak widzę to w ETCE
Rekomendowane odpowiedzi