Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jeszcze jedno pytanie. Wciskanie przycisku RESET powoduje wyswietlanie pamieci 1, pomięci 2 i trzecie wciśnięcie włącza nawigację której nie mam, więc gasi cały wyświetlacz. Czy można to wyłączyć, aby pętla zamykała się na pamięci 2?

nie, tak musi być

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, uruchomienie FIS-a i tempomatu zakończyło się sukcesem, ale zostały mi błędy z klimatronika. Być może to nie związane z tymi pracami, ale tego nie wiem. am takie błędy:

Controller: 8E0 820 043 A

Component: A4 Klimaautomat 1012

Coding: 00000

Shop #: WSC 00060

2 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-00 - Open or Short to B+

Czy ktoś wie gdzie znajdują się te silniki? Kiedyś wyczytałem, że V71 nie koniecznie nawet jest zainstalowany, ale skoro by go nie było to dlaczego alarmuje? Nie powinien być aktywny. Lokalizacji tych silników nie znalazłem niestety też w AESIS

I jeszcze jedno pytanie do znawców tematu adaptacji urządzeń:) Gdzieś w grupie 17-Instruments jest ustawiony sygnał zapalonych świateł przy wyjściu z samochodu. Jest to albo wkurzający buzer (ten mam), albo miły dla uch sygnał gonga. Ktoś wie gdzie w którym kanale jest to ustawione? Dzięki za pomoc.

Opublikowano

No ale z tymi bledami w klimatriniku to raczej nie ten watek :wink4: Zrob Nastawy Podstawowe jak dalej beda sie przucinac to trzeba je rozruszac , opis jest na forum :)

Opublikowano

Koledzy a ktos wie jak skasowac te cholerne kontrolki migajace na FISie od Hamulcow , absu , esp?

Modul zostal zmieniony na Q i tempomat dziala ale caly czas swieca sie te kontrolki :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Przeprowadz zgodnie z procedura kalibracje :wink4:

Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Kalibracja

Przed rozpoczęciem procedury skręcić kierownicę co najmniej 30 ° w lewo iz powrotem prosto.

[Pom. Blocks - 08]

Grupa 005 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-)

Specyfikacja: 0.0 °

Tolerancja (po prostej): ± 5,0 °

[Gotowe, powrót]

[Zaloguj - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[ustawienia podstawowe - 04]

Grupa 001

[idź!]

[Gotowe, powrót]

[Kody błędów - 02]

Wszystkie kody błędów powinien zniknąć.

[Gotowe, powrót]

Niektóre Bosch 5.7 moduły nie pokaże na żywo Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) odczyty po logowania i kodowania są wykonywane. Jeśli tak jest -2.5 ° może utknąć w bloku pomiaru 005 i nie zmieni się, kiedy koło jest obracane. Dodać do kół tak prosto jak to możliwe i kontynuować Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) kalibracji.

Opublikowano

ok kolego "wrclaguna" bede probowal poraz 100 chyba , juz mam dosc tego tempomatu i calego kodowania a ta choinka mrugajaca na FISie to wk.... az sie scyzoryk w kieszeni otwiera :wallbash:

Jeszcze jedno pytanko a mianowicie czy np. zle skalibrowany czujnik kata skretu jest odpowiedzialny za te mrugajace kontrolki? czy tzn. ze powiedzmy cala procedura kodowania nie zostala zkonczona pomyslnie i dlatego tempomat bedzie dzialac ale beda bledy w sterownikach i na FISie? :mysli:

Opublikowano

Tak, źle skalibrowany czujnik będzie pokazywał błąd esp + hamulców

Opublikowano

powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania

Opublikowano

powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania

Dokładnie tak... ASP znika po przejechaniu kilkuset metrów

Opublikowano

powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania

Dokładnie tak... ASP znika po przejechaniu kilkuset metrów

ja po kalibracji usunalem fault codes i kontrolki abs i esp zniknely od razu :cool1: na postoju :gwizdanie: Mi sie udalo zakodowac ale tez sie motalem przez ten zly opis :wink4: Tyle czasu juz jest to moglby go ktos poprawic i dac to na 1 strone moze.. Troche by to nerw zaoszczedzilo :decayed:

Opublikowano

Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7

czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra?

czy od a3 pasuje

znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html

ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej

dzieki za wszystkie odpowiedzi

Opublikowano

obudowa musi być od A4

niektórzy docinali niektórzy zmieniali - koszt nowej to jakieś 150 minus rabaty

numery... :mysli: numery obudowy pod tempo i bez różnią się tylko literką na końcu

zadzwoń do ASO, podaj VIN i powiedz, że chcesz obudowę pod tempomat , odrazu dowiesz się cenę

Opublikowano

Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q :)

Dajcie znać jakby co ... :wink4:

Opublikowano

Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7

czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra?

czy od a3 pasuje

znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html

ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej

dzieki za wszystkie odpowiedzi

W ASO 149PLN (bez zniżek). Wystarczy sam dół. Sam to zmieniałem

Opublikowano

Panowie troszkę wprawy małe pilniczki i można dorobić tak jak z fabryki a 150 zł zaoszczędzone jest tam na plastiku ślad gdzie ma być manetka .

Opublikowano

Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q :)

Dajcie znać jakby co ... :wink4:

o moduł zapytaj klubowicza siemiana[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:47_________________________________________________

Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7

czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra?

czy od a3 pasuje

znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html

ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej

dzieki za wszystkie odpowiedzi

nr obudowy pod tempomat 8EO 953 512 P
Opublikowano

Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q :)

Dajcie znać jakby co ... :wink4:

o moduł zapytaj klubowicza siemiana

(...)

:no:

Sezon urlopowy pełnym ryjem .... :(

Opublikowano

Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q :)

Dajcie znać jakby co ... :wink4:

o moduł zapytaj klubowicza siemiana

(...)

:no:

Sezon urlopowy pełnym ryjem .... :(

uuu.... to nie wiedziałem, musisz szukać gdzie indziej albo czekać :)
Opublikowano

Panowie troszkę wprawy małe pilniczki i można dorobić tak jak z fabryki a 150 zł zaoszczędzone jest tam na plastiku ślad gdzie ma być manetka .

tak jak kolega pisze $$$ w kieszeni a i samo rezanie bezcenne :good: :good: :good:

Potwierdzam bo sam robiłem :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

Witam!

Wkoncu zrobione i wszystko dziala jak trzeba :good: wszystkie kontrolki od hamulcow zgasly , tempomat dziala.

Problem tkwil w programie i wtyczce diagnostycznej.

Niestety ale VSCD 10.6.2 nie dal rady dopiero jak uruchomilem stary poczciwy sprzecik VAG 311-2 wszystko udalo sie za pierwszym razem.

Dzieki serdeczne wszystkim za porady i podpowiedzi :hi:

PS. dobrze by bylo zeby osoba "moderator" poprawil na 1ej stronie cala isntrukcje kodowania tempomatu bo jest blad a na paru kolejnych stronach jest poprawna instrukcja i trzeba troche przeszukiwac stron aby dojsc do tej prawidlowej instrukcji.

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...