antonio Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 A jeszcze jedno pytanie. Wciskanie przycisku RESET powoduje wyswietlanie pamieci 1, pomięci 2 i trzecie wciśnięcie włącza nawigację której nie mam, więc gasi cały wyświetlacz. Czy można to wyłączyć, aby pętla zamykała się na pamięci 2? nie, tak musi być
wojtassm Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam, uruchomienie FIS-a i tempomatu zakończyło się sukcesem, ale zostały mi błędy z klimatronika. Być może to nie związane z tymi pracami, ale tego nie wiem. am takie błędy: Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 1012 Coding: 00000 Shop #: WSC 00060 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ Czy ktoś wie gdzie znajdują się te silniki? Kiedyś wyczytałem, że V71 nie koniecznie nawet jest zainstalowany, ale skoro by go nie było to dlaczego alarmuje? Nie powinien być aktywny. Lokalizacji tych silników nie znalazłem niestety też w AESIS I jeszcze jedno pytanie do znawców tematu adaptacji urządzeń Gdzieś w grupie 17-Instruments jest ustawiony sygnał zapalonych świateł przy wyjściu z samochodu. Jest to albo wkurzający buzer (ten mam), albo miły dla uch sygnał gonga. Ktoś wie gdzie w którym kanale jest to ustawione? Dzięki za pomoc.
wrclaguna Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 No ale z tymi bledami w klimatriniku to raczej nie ten watek Zrob Nastawy Podstawowe jak dalej beda sie przucinac to trzeba je rozruszac , opis jest na forum
marcin9680 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Koledzy a ktos wie jak skasowac te cholerne kontrolki migajace na FISie od Hamulcow , absu , esp? Modul zostal zmieniony na Q i tempomat dziala ale caly czas swieca sie te kontrolki :wallbash:
wrclaguna Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Przeprowadz zgodnie z procedura kalibracje Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Kalibracja Przed rozpoczęciem procedury skręcić kierownicę co najmniej 30 ° w lewo iz powrotem prosto. [Pom. Blocks - 08] Grupa 005 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-) Specyfikacja: 0.0 ° Tolerancja (po prostej): ± 5,0 ° [Gotowe, powrót] [Zaloguj - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [idź!] [Gotowe, powrót] [Kody błędów - 02] Wszystkie kody błędów powinien zniknąć. [Gotowe, powrót] Niektóre Bosch 5.7 moduły nie pokaże na żywo Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) odczyty po logowania i kodowania są wykonywane. Jeśli tak jest -2.5 ° może utknąć w bloku pomiaru 005 i nie zmieni się, kiedy koło jest obracane. Dodać do kół tak prosto jak to możliwe i kontynuować Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) kalibracji.
marcin9680 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ok kolego "wrclaguna" bede probowal poraz 100 chyba , juz mam dosc tego tempomatu i calego kodowania a ta choinka mrugajaca na FISie to wk.... az sie scyzoryk w kieszeni otwiera Jeszcze jedno pytanko a mianowicie czy np. zle skalibrowany czujnik kata skretu jest odpowiedzialny za te mrugajace kontrolki? czy tzn. ze powiedzmy cala procedura kodowania nie zostala zkonczona pomyslnie i dlatego tempomat bedzie dzialac ale beda bledy w sterownikach i na FISie?
Młody_drog Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Tak, źle skalibrowany czujnik będzie pokazywał błąd esp + hamulców
predki74 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania
wojtassm Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania Dokładnie tak... ASP znika po przejechaniu kilkuset metrów
Wandej Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 powiem tak u mnie zniknęły te kontrolki po ruszeniu i przyhamowaniu po zrobieniu tego kodowania Dokładnie tak... ASP znika po przejechaniu kilkuset metrów ja po kalibracji usunalem fault codes i kontrolki abs i esp zniknely od razu na postoju :gwizdanie: Mi sie udalo zakodowac ale tez sie motalem przez ten zly opis Tyle czasu juz jest to moglby go ktos poprawic i dac to na 1 strone moze.. Troche by to nerw zaoszczedzilo
ZAPi Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7 czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra? czy od a3 pasuje znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej dzieki za wszystkie odpowiedzi
antonio Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 obudowa musi być od A4 niektórzy docinali niektórzy zmieniali - koszt nowej to jakieś 150 minus rabaty numery... numery obudowy pod tempo i bez różnią się tylko literką na końcu zadzwoń do ASO, podaj VIN i powiedz, że chcesz obudowę pod tempomat , odrazu dowiesz się cenę
AndyN Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q Dajcie znać jakby co ...
wojtassm Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7 czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra? czy od a3 pasuje znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej dzieki za wszystkie odpowiedzi W ASO 149PLN (bez zniżek). Wystarczy sam dół. Sam to zmieniałem
predki74 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Panowie troszkę wprawy małe pilniczki i można dorobić tak jak z fabryki a 150 zł zaoszczędzone jest tam na plastiku ślad gdzie ma być manetka .
audiomaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q Dajcie znać jakby co ... o moduł zapytaj klubowicza siemiana[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:47_________________________________________________ Pytanie odnosnie obudowy kierownicy pod tempomat, b6/b7 czy przerabialiscie swoja, czy kupowaliscie używke, nówke?? wystarczy sam dół czy konieczna jest też góra? czy od a3 pasuje znalazłem taka http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-gora-dol-audi-a3-8p0953516-a-i1716177012.html ale najbardziej posiłbym o nr czesci z katalogu, moze ktos zna cene? Wydaje mi sie, że ciezko bedzie znaleźć niezniszczona a nie włoże przecież porysowanej dzieki za wszystkie odpowiedzi nr obudowy pod tempomat 8EO 953 512 P
AndyN Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q Dajcie znać jakby co ... o moduł zapytaj klubowicza siemiana(...) Sezon urlopowy pełnym ryjem ....
audiomaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Szukam modułu 8E0 953 549 R lub Q Dajcie znać jakby co ... o moduł zapytaj klubowicza siemiana(...) Sezon urlopowy pełnym ryjem .... uuu.... to nie wiedziałem, musisz szukać gdzie indziej albo czekać
MarianekZg Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Panowie troszkę wprawy małe pilniczki i można dorobić tak jak z fabryki a 150 zł zaoszczędzone jest tam na plastiku ślad gdzie ma być manetka . tak jak kolega pisze $$$ w kieszeni a i samo rezanie bezcenne :good: Potwierdzam bo sam robiłem :wink4:
marcin9680 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Witam! Wkoncu zrobione i wszystko dziala jak trzeba wszystkie kontrolki od hamulcow zgasly , tempomat dziala. Problem tkwil w programie i wtyczce diagnostycznej. Niestety ale VSCD 10.6.2 nie dal rady dopiero jak uruchomilem stary poczciwy sprzecik VAG 311-2 wszystko udalo sie za pierwszym razem. Dzieki serdeczne wszystkim za porady i podpowiedzi PS. dobrze by bylo zeby osoba "moderator" poprawil na 1ej stronie cala isntrukcje kodowania tempomatu bo jest blad a na paru kolejnych stronach jest poprawna instrukcja i trzeba troche przeszukiwac stron aby dojsc do tej prawidlowej instrukcji. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi