Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ściągnij kierę, poluzuj imbus na dole i dopchnij pierścień. Też tak miałem raz

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

co z tymi modułami pod MF? bo do niedawna N jeszcze się rzekomo nadawał...

Opublikowano

Pod MF do B6 współpracują C, E, K, M i P .

Opublikowano

Pająka dociskałem 2 razy i imbus od dołu dokręcałem dość mocno. Wszystko pasuje idealnie. W sumie obciera się o dolną część. Może obudowa jest np z B7 i różni się delikatnie. Czy to możliwe? A co do MF no to jazda jak moduł L nie obsługuje.

Opublikowano
Pod MF do B6 współpracują C, E, K, M i P .

Można zapytać skąd ta informacja, że modułu midline czyli L oraz N nie obsłużą MFSW? szczerze mówiąc sieć tego nie potwierdza a przynajmniej ja nie znalazłem. Wg tego co ludzie piszą to w B6 moduł N daje radę.

Czy to, że N oraz L miałyby nie działać z MFSW wynika z własnego doświadcznia ?

Opublikowano
Pod MF do B6 współpracują C, E, K, M i P .

Można zapytać skąd ta informacja, że modułu midline czyli L oraz N nie obsłużą MFSW? szczerze mówiąc sieć tego nie potwierdza a przynajmniej ja nie znalazłem. Wg tego co ludzie piszą to w B6 moduł N daje radę.

Czy to, że N oraz L miałyby nie działać z MFSW wynika z własnego doświadcznia ?

To ja rozwieje wątpliwości Moduł L czyli midline, obsługuje MF i o ile pamiętam bo dawno tam nie zaglądałem było to napisane w pierwszym poście. Moduły ful dodatkowo obsługuje grzana kierę.

Jako dowód zdjęcie z mojego auta.

original.jpg

original.jpg

Opublikowano

Ja swojego czasu sprawdzałem w starej ETCE .

Taki Modul z literka L do B6 mam na sprzedaz :wink:

Opublikowano

No ja jakiś czas temu kupiłem komplet razem z taśmą pod MF od Siemiana, modłuł jest N więc mam nadzieję, że to też podejdzie.

Patrząc na załączone przez Jarka zdjęcie nasunęło mi się inne pytanie. PRzyciski multi są w dwóch wersjach tzn taka jak na zdjęciu a druga dedykowana pod obsługę telefonu. Czy technicznie są tutaj jakieś różnice czy chodzi tylko o ikonki na przyciskach i kodowanie pod telefon?

Opublikowano

Tylko ikony na przyciskach. Działają tak jak je zakodujesz. Ja mam akurat zakodowane pod telefon.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Witam

Założyłem w swojej b6 kierownice z MF. Po zakodowaniu w grupie 16-Steering Wheel kierownica nie działa -nie świecą i nie reagują przyciski. W vag-u mam taki błąd:

Control Module Part Number: 8E0 953 549 N

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0611

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Czy kierownice z MF trzeba jeszcze jakoś dodatkowo kodować lub aktywować?

Opublikowano

A jaka kiere załozyłes ? B6 z B7 ?

Opublikowano

Witam mam nastepujące pytanie, posiadam a4 b7 multitronic moduł z końcowką Q na wyposazeniu tempomat, duzy fis interesuje mnie podlączenie multifunkcji wraz z łopatkami do zmiany biegów, tylko czy działają one w multitroniku czy tylko tiptronic wchodzi w grę według kodowania * 0?xxx: Kierownica

o 0 = standardowa (bez multifunkcji)

o 1 = kierownica trójramienna (sportowa)

o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia

o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu

o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem

o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem

* 0x?xx: Opcje

0 = Manualna przekładnia

o +1 = Tiptronic

* 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu

o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane

o 1 = komputer pokładowy zainstalowany

o 2 = tempomat zainstalowany

o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane

* 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia)

o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet)

o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant)

w 3 pozycji wpisujemy 1? i jest zakodowana zmiana biegów przy kierownicy?

Opublikowano
Witam mam nastepujące pytanie, posiadam a4 b7 multitronic moduł z końcowką Q na wyposazeniu tempomat, duzy fis interesuje mnie podlączenie multifunkcji wraz z łopatkami do zmiany biegów, tylko czy działają one w multitroniku czy tylko tiptronic wchodzi w grę według kodowania * 0?xxx: Kierownica

o 0 = standardowa (bez multifunkcji)

o 1 = kierownica trójramienna (sportowa)

o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia

o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu

o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem

o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem

* 0x?xx: Opcje

0 = Manualna przekładnia

o +1 = Tiptronic

* 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu

o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane

o 1 = komputer pokładowy zainstalowany

o 2 = tempomat zainstalowany

o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane

* 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia)

o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet)

o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant)

w 3 pozycji wpisujemy 1? i jest zakodowana zmiana biegów przy kierownicy?

Musisz zmienić jeszcze pierwszą wartość. I jak nie masz kiery multi to taśmę.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Witam. Mam taki problem. Dzisiaj podłączyłem kierownicę MF. Nie działają mi 2 przyciski i podświetlenie. Przyciski które nie działają to podgłaszanie i strzałka w lewo. Pomóżcie co to może być.

Opublikowano
Witam. Mam taki problem. Dzisiaj podłączyłem kierownicę MF. Nie działają mi 2 przyciski i podświetlenie. Przyciski które nie działają to podgłaszanie i strzałka w lewo. Pomóżcie co to może być.

Napisz troszke wiecej szczegołow :wink:

B6 ? B7 ? Jaki masz modul ? jakie masz radio ? zmieniałes tasme na 12 PIN ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...