kolec Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Wyciągnąłem skrzynię biegów i jestem ciekawy czy skrzynie odpowietrza się tak samo jak hamulce a może trzeba wszystko naraz odpowietrzyć skrzynię mam typu manualna, jeśli wszystko naraz to w jakiej kolejności z góry dziękuje .
janusz124 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 witaj skrzyni raczej się nie odpowietrza co innego wysprzęglik sprzęgła - ten tak. jeśli jesteś sam to odkręć odpowietrznik i poczekaj aż spłynie trochę płynu ale lepiej niech ci pomoże druga osoba i pompuje pedałem sprzegła ty nałóż wężyk gumowy na odpowietrznik i co jakiś czas każ się wstrzymać z pompowaniem i wtym momencie odkręć odpowietrznik, rób tak do momentu aż przestaną wydobywać się pęcherzyki powietrza i pedał wyraźnie stwardnieje, układ sprzęgła to oddzielny układ niż hamulce choć mają wspólny zbiornik
kolec Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 dzięki kolego z tego wynika że hamulcy nie muszę odpowietrzać jutro nareszcie składam moją lalunię i będzie mały teścik .
Gość spedyt Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Hamulce bym też odpowietrzył, najpierw jednak proponowałbym wymianę całego płynu.
kolec Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 nie płynu nie spuszczałem tylko przedtem wydawał mi się twardszy niż teraz ,biegi sie dobrze wbijają może nawet lepiej niż przedtem ale userki nie zlikfidowałem przy energicznym zmianie biegów jest coś takiego jakby szarpnięcie tak samo jest przy redukcji wymieniłem tarcz szprzęgłową poprawa jest ale nie wielka .hamulce mam żylety trzymajcie się koledzy będę się musiał przyzwyczajić do tego w laluni
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 no plyn to ok. 1 litra. kasa zadna. odpowietrzasz po kolei wysprzeglik. zaciski lewy przod, prawy przod, lewy tyl, prawy tyl. jezeli sie nie poprawi powtorz cala operacje.
tomas1111 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 nie płynu nie spuszczałem tylko przedtem wydawał mi się twardszy niż teraz ,biegi sie dobrze wbijają może nawet lepiej niż przedtem ale userki nie zlikfidowałem przy energicznym zmianie biegów jest coś takiego jakby szarpnięcie tak samo jest przy redukcji wymieniłem tarcz szprzęgłową poprawa jest ale nie wielka .hamulce mam żylety trzymajcie się koledzy będę się musiał przyzwyczajić do tego w laluni A jak wygląda luz na układzie różnicowym. Z tego co pamiętam z wypowiedzi mechanika/magica- to można minimalnie skasować luz. Czy ktoś kto ma zielone pojęcie o skrzyniach biegów - oglądał twoja skrzynię biegów po wyciągnięciu. Dobry fachowiec, aby zdiagnozować skrzynię, to słucha Ciebie co masz do powiedzenia na temat jej działania a następnie sam ją katuje przez kilka kilometrów. Później pozostaje ją rozebrać i stwierdzić wady. Sęk w tym, że skrzynia od Audi to nie jest to samo, co skrzynia od 126p. którą wystarczyło raz rozebrać i złożyć z książką a później można było to robić w ciemno .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się