rzeźnik. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 panowie problem mam jak w temacie , pewno to któraś z poduszek tylko która? po żadnej nie widać zużycia .Jak to sprawdzić . tak jak pisałem objaw jest taki że jak wyłączam silnik to cały samochód się "otrzepuje " jak burek jakiś
Flyer Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Tez mam takie cuś, ale nie zwracam specjalnie na to uwagi. Jak gasze silnik (z reguly po trasie 70km), to troche nim zatelepie... Czasem mniej, czasem bardziej...
rzeźnik. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 mnie to wkur.... i najchętniej bym wymienił
Gość Murzyn Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 srawdz klape gaszaca (przepustnice)
pre_pl Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 jak widać, zaraz obok EGR (oczywiście czy to przepustnica... to można się spierać)
rzeźnik. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 no ciekawa teoria nie miałem pojęcia że tak to działa
DareQ Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 jak widać, zaraz obok EGR (oczywiście czy to przepustnica... to można się spierać) pre_pl - skad masz takie ladne rysuneczki
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 wlasnie meczylo mnie przeznaczenie tego ukladu. ale nie moglem znalezc opisu poszperalem wg niemieckiej wersji t klapa rury ssacej. ale co tam zwał jak zwał po polsku przepustnica. wazne do czego sluzy
dawajrapa Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 a czy to nie jest przypadkiem objaw konczacego sie dwumasa?
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 wtedy dochodza efekty dzwiekowe, rowniez na biegu jałowym
rzeźnik. Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 jak widać, zaraz obok EGR (oczywiście czy to przepustnica... to można się spierać) browo dla tego pana właśnie ten elemencik nie działa ale nie mieliśmy dzisia czasu sprawdzić dlaczego , stąd moje następne pytanie dlaczego ? Sama przepustnica ? jakiś jej sterownik? i czy to się naprawia czy raczej nowe trzeba kupić .jeszcze raz dzięki
marewel Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Wszystko ok jezeli gasimy silnik na wolnych obrotach,ale jezeli jakis antytalent zgasi motorownie na wysokich obrotach,a w przewodzie bedzie jakis 1bar scinienia to strumien powietrza odbije sie od tej przepustnicy i wroci to turbawki.No chyba ze szwaby o tym pomysleli i zastosowali jakies ale..
kszychusz Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Witajcie!!! Czy w AFN'ie tez jest taka przepustnica?? Bo nie moge znalezc. Ja mam to samo, przy gaszeniu telepie sie autko. Myslalem i tak tez inni na poczatku ze to dwumas, wiec wymienilem dwumas i sprzeglo. Oprocz polepszenia pracy sprzegla (dziala teraz rewelacyjnie, wczsniej bralo juz wysoko i cięzko sie wciskalo pedal) telepanie nie ustalo. Doswiadczalnie sprawdzilem odlaczajac jedno gumowe doprowadzenie powietrza z turbo i zatykajac ręka doprowadzenie powietrza, silniczek ladnie stawal bez najmniejszego zatelepania!!!!!. Pomóżcie!!!! Ja juz nie mam sily na te telepawki!!!
kszychusz Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Czyli wlasnorecznie trzeba dorobic takie rozwiazanie w afn'ie ?? Czy to sie nada do przeróbek: http://moto.allegro.pl/item294416537_przepustnica_wv_audi.html tylko nie wiem czy to jest natychmiastowa przepustnica (po podaniu 12V zamyka sie) bo nie chce mi sie bawic z przetwornikami . Wogole mam swoj stary dwumas, ktory widocznie niepotrzebnie wymienilem bo to nic nie dalo, do oddania w niskiej cenie (jak co to gg).
ulti Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Ja powiem moze cos banalnego ale mi to pomoglo. Są to dwie rzeczy: po pierwsze przed każdym wyłączeniem odczekuje na wolnych obrotach conajmniej minute po drugie zawsze podczas wylączania wciskam sprzęgło. u mnie to pomaga. Oczywiscie wczeniej wyłączałem bez wciskania sprzegła i strasZnie telepalo i dzwoniło Pozdrawiam
marcin9680 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam Panowie , Ja mam podobny problem z " trzesieniem sie auta " [b6 AWX] tyle tylko ze podczas pracy silnika na postoju na biegu jalowym z pewnymi przerwami kilkusekundowymi , wymienilem juz kompletne sprzeglo wraz z dwumasem i niby sie polepszylo (tak mi sie wydaje) chyba ze mialem jakies omamy po uiszczeniu zaplaty za czesci i wymiane w ASO VW i tylko mi sie zdawalo , ze przez pewien czas bylo lepiej. Bardzo prosze o jakas pomoc co moze byc przyczyna tych delikatnie mowiac denerwujacych drgan? bo czasami czuje sie jak bym pralka podczas wirowania jezdzil. Pozdrawiam.
rzeźnik. Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 odgrzebuje temat , przepustnica nie działała , wymieniłem na nową dalej nie działa , vag nic nie widzi co dalej?
letallec Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 odgrzebuje temat , przepustnica nie działała , wymieniłem na nową dalej nie działa , vag nic nie widzi co dalej? To jest sterowane podcisnieniem? Moze sprawdz czy N239 dziala i wytwarza podcisnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się