Konrad.jpg Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 U mnie się zapalała na wybojach lub ostrych zakrętach i dolanie płynu hamulcowego rozwiązało problem A vag nic nie pokazywał.
P_R_Z_E_M_O Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Panowie dolanie płynu rozwiązało problem . Naprawde to zbieg okoliczności był z tym olejem ,Zgubiło mnie to. Dobrze że jestescie . Dzieki.
cowboy1 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 A moze masz zbyt niski poziom płynu chlodniczego?
pepik Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 A moze masz zbyt niski poziom płynu chlodniczego? Przecież napisał, że dolał płynu i raczej chodziło o płyn hamulcowy i teraz jest ok, gdyby miał za mało płynu chłodniczego zapaliłaby się inna kontrolka
hubipl9 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 dobrze , juz do mnie idzie z allegro, bede pewnie potrzebował pomocy z forum zeby czegos nie popiepszyć W b5 nie ma kontrolki która kontroluje poziom oleju, ta kontrolka (konewka) zapala się jak zbyt niskie ciśnienie oleju. Więc jeżeli miałeś za mało lub za dużo oliwy to ta kontrolka i tak Ci się nie zapali, więc obstawiałbym tu jednak coś innego np. hamulce. W AVG jest czujnik poziomu oleju i jak jest niski poziom to zapala się kontrolka z konewką i napisem "min"
Arturoo Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 dobrze , juz do mnie idzie z allegro, bede pewnie potrzebował pomocy z forum zeby czegos nie popiepszyć W b5 nie ma kontrolki która kontroluje poziom oleju, ta kontrolka (konewka) zapala się jak zbyt niskie ciśnienie oleju. Więc jeżeli miałeś za mało lub za dużo oliwy to ta kontrolka i tak Ci się nie zapali, więc obstawiałbym tu jednak coś innego np. hamulce. W AVG jest czujnik poziomu oleju i jak jest niski poziom to zapala się kontrolka z konewką i napisem "min" W akn'ie też jest czujnik poziomu oleju więc kolega nie ma kompletnych info :gwizdanie: ,niski poziom płynu hamulcowego to czerwony :!: i 3 piknięcia. Spadek płynu hamulcowego spowodowany pewnie był zużyciem klocków(coś normalnego ) albo nieszczelnością w układzie (:!.
P_R_Z_E_M_O Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Płyn chłodniczy ok . Czyli jak bedzie za mało oleju to żadna kontrolka nie zaświeci? Czyli jak bede miął za mało oleju to konewka nie zaświeci ? Nic nie zaświeci?
hubipl9 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Jeśli w AHU nie ma czujnika poziomu oleju to nic nie zaświeci.
scuzz Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 dobrze , juz do mnie idzie z allegro, bede pewnie potrzebował pomocy z forum zeby czegos nie popiepszyć W b5 nie ma kontrolki która kontroluje poziom oleju, ta kontrolka (konewka) zapala się jak zbyt niskie ciśnienie oleju. Więc jeżeli miałeś za mało lub za dużo oliwy to ta kontrolka i tak Ci się nie zapali, więc obstawiałbym tu jednak coś innego np. hamulce. Mylisz się w B5 jest kontrolka poziomu oleju. Zapala się przy bardzo niskim stanie
Arturoo Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Taki czujnik powinien być wbudowany w misce olejowej.
pepik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 dobrze , juz do mnie idzie z allegro, bede pewnie potrzebował pomocy z forum zeby czegos nie popiepszyć W b5 nie ma kontrolki która kontroluje poziom oleju, ta kontrolka (konewka) zapala się jak zbyt niskie ciśnienie oleju. Więc jeżeli miałeś za mało lub za dużo oliwy to ta kontrolka i tak Ci się nie zapali, więc obstawiałbym tu jednak coś innego np. hamulce. Mylisz się w B5 jest kontrolka poziomu oleju. Zapala się przy bardzo niskim stanie Ok nie będę się upierał ale kiedyś czytałem tutaj na forum że ta kontrolka zapala się nie wtedy jak jest za mało oleju tylko jak jest za słabe ciśnienie oleju. O ile dobrze pamiętam byłoby to w przypadku dużych mrozów podczas odpalania disla. A nie uważasz, że jeśli będzie bardzo niski stan oleju (tak jak npisałeś) to siśnienie oleju też będzie słabsze i ta kontrolka się dlatego zaświeca?
Arturoo Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Ok nie będę się upierał ale kiedyś czytałem tutaj na forum że ta kontrolka zapala się nie wtedy jak jest za mało oleju tylko jak jest za słabe ciśnienie oleju. O ile dobrze pamiętam byłoby to w przypadku dużych mrozów podczas odpalania disla. A nie uważasz, że jeśli będzie bardzo niski stan oleju (tak jak npisałeś) to siśnienie oleju też będzie słabsze i ta kontrolka się dlatego zaświeca? tak będzie -sam sobie odpowiedziałeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się