slaviozo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam tak jak w temacie mam zabrudzona juz turbinke bo mi od czasu do czasu lapie notlaufa i rozgladam sie za dobrym specem co mi ja ladnie wyczysci. Jako ze jest to dosc popularny problem pytam znajomych co robia ze swoimi audicami itp. Natrafilem na taka opinie ze kumpel majacy a3 afn czysci turbo wstrzykujac ze 3 strzaly wd40 do wezyka podcisnienia co idzie do turbo Ja do tego z lekka doza usmiechu podchodze ale on twierdzi ze jakis mechani mu to doradzil i na skutek tego jego a3 nie lapie notlaufa ;] Jestem ciekaw waszej opini czy to jest jakis sposob czy tylko niszczenie turbiny bo wd poczatkowo smaruje lecz pod wplywem temp sie utlenia co powoduje tez nagar jakis
leon77 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 :polew: powiem więcej: "z delikatną dozą śmiechu" do tego trzeba podchodzić
peAce Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 gdzies widziałem zdjecia silnika po czyszczeniu turbiny wd40 przez dolot. Finał - dziury w bloku silnika wielkosci piesci Stanowczo odradzam takich praktyk
hubipl9 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Przecież wężyk podciśnienia nawet nie idzie do turbo tylko do gruchy . . .
zbojna Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 gdzies widziałem zdjecia silnika po czyszczeniu turbiny wd40 przez dolot. Finał - dziury w bloku silnika wielkosci piesci Stanowczo odradzam takich praktyk Przez dolot jak najbardziej odradzam, poniewaz wstrzukujac cokolwiek w dolot przechodzi to wszystko przez egr (a wiadomo co sie tam zbiera) i wraz z tym calym syfem trafia najpierw do silnika a nastepnie na turbine. Kolega tu pyta o wezyk podcisnienia, ktory bezposrednio idzie na gruche ... w ten sposob mozna chyba co najwyzej sztange rozruszac.
Sztomel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 nawet sztangi się nie rozrusza bo WD40 dostaje się tylko w komorę gruchy pomiędzy tłokiem a króćcem na ten wężyk więc nie ma możliwości aby sztanga w ten sposób była smarowana. Widać, że mechanik, który to polecił ma głowę na karku :> Tak na marginesie w A3 nigdy nie montowano silnika AFN a własciciel tego A3 pewnie już nie łapie notlaufów bo zapewne ten sam mechanik poinstruował go by na żadnym biegu nie przekraczał 3000 obrotów.
SkOs Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 lol ja nawet nie wiem co na ten temat myslec turbo na stol i czyszczenie ! poradzisz se sam =]
darooo Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Tutaj ktoś już tak próbował http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44303 A ogólnie: http://www.joemonster.org/art/16972/Jak_nie_naprawiac_silnika
goldi Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 A nawet jakby dało radę wstrzyknąć wd 40 do samych łopatek to tam panuje wysoka temperatura i nic z tej operacji by nie wyszło
vauxhall95 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Bez zbednych dodatkow.Nic to nie da
malinek21 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zdjąc turbo a jak już zciągniesz to wyczyścić tylko dokładnie bo cała operacja pójdzie na marne.
koper84444 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Wątek z forum Passata rozwala... dosłownie :>
slaviozo Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 spoko Pany troche tutaj poczytalem wiec wiem ze ja bede wyjmowal dmuchawke i czyszcil albo zlece i dopilnuje zeby byla wyczyszczona jak nalezy a tak pytalem bo poprostu bylem ciekaw czy to jakis patent na chwile czy bzdura a i on nie ma a3 a golfa 3 czy cos w ten desen bo to taki kumpel z pracy przyslowiowy chialem zeby mi pokazal gdzie to wstrzykiwal ale u mnie nie umial pokazac bo u niego turbo w innym miejscu i zawor n95 tez gdzie indziej i wg mnie wlasnie w gruszke dawał to wd40 z tego co mi tlumaczyl tak natretnie Bylem ciekaw opini bo sam mechanikiem nie jestem ale jak widac roznych pseudo mozna spotkac ale kumpel sie upiera ze ten zabieg mu pomogl hehe ze do 190 wkoncu bryka sie kulnela a tak 120 i tryb ;P no minesza dzieki za opinie potwierdzilem swoje domysly ze to bujda moze wyciagne adres od kumpla tego mechanika to region kuj -pom bedzie omijac szerokim lukiem
Sztomel Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 turbo jest w tym samym miejscu tylko u niego silnik montowany jest poprzecznie i pewnie się trochę pogubił N75 faktycznie w innym miejscu ale bez przesady - łatwo trafić. Ten zabieg z laniem WD40 w gruchę to czysta bzdura.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się