Dev Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 8 godzin temu, cocoo24 napisał: Panowie, prosze o pomoc bo już sam nie wiem, czy hamulce a4 b6 312 podejdą do passata b6? nie
arcioo Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Czyli rozumiem ze 312mm mają 1.8t bfb163km i bex 190km oraz 2.5tdi i 3.0 .przod 312mm tyl 255mm . zaciski takie same tylko jazma i tarcze inne.
Waldek100581 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Witam ..zmieniam zaciski tył w moim a4 b6 2.5 tdi, tarcze tył to 255mm. Mam quattro i stąd moje pytanie.. czy zaciski na tył od wersji z napędem na przód (tylko) są takie same jak w wersji quattro? czy zaciski różnią sie czymś? lub czy trzeba cos zmieniać jeszcze? Zmieniam teraz tylne zaciski na drugi komplet używanych i muszę mieć pewność od jakiej wersji mam kupić drugie zaciski tak by pasowały bez kombinowania do mojego b6 2.5 tdi z Quattro.
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 oska i Q mają te same zaciski z przodu jak i z tylu
Waldek100581 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) hehe... teraz wiem na pewno co zamawiać..dobrze wiedzieć. dziękuję Spoiler Spoiler Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Waldek100581
Tamek141 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) Witam, auto quattro jeśli to ma znaczenie, niedawno wymianiałem tył na nowy, jeśli pamietam to jest tam 245mm? teraz czas na przód, jak założe 312mm bądź 320mm to nie bedzie problemu z hamowaniem względem tyłu ? Edytowane 12 Maja 2018 przez Tamek141
DivaynEays Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 10.05.2018 o 18:18, Tamek141 napisał: Witam, auto quattro jeśli to ma znaczenie, niedawno wymianiałem tył na nowy, jeśli pamietam to jest tam 245mm? teraz czas na przód, jak założe 312mm bądź 320mm to nie bedzie problemu z hamowaniem względem tyłu ? swap na 312 mija sie z celem. Jezeli juz to 320 wrzucaj od razu, i nie, nie bedzie problemu wzgledem tylu
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) 18 godzin temu, DivaynEays napisał: swap na 312 mija sie z celem. Jezeli juz to 320 wrzucaj od razu, i nie, nie bedzie problemu wzgledem tylu Nie opowiadaj kolego głupot , bo wprowadzasz ludzi w błąd ? Wymieniałem u siebie hample 288/245 na 312/255 jak dobrze pamiętam w 2009 roku. Różnica w skuteczności hamulców po wymianie to na moje oko ok.30% na plus. Jest to najmniej kosztowna opcja, bo wymaga tylko wymiany jarzm i tarcz. Bez problemu po swapie można jeździć na szesnastocalowych kołach, co dla mnie było podstawową zaletą tego rozwiązania . O ile ori hamulce to była zupełna porażka , o tyle 312/255 w zupełności dają radę nawet przy ostrej jeździe , problem z ich wydolnością się robi dopiero przy takiej jeździe gdy spalanie średnie spalanie wzrasta powyżej 10 l/100 km ? P.S. Moje BPW jest polizane na 165 KM, 370 Nm i ze mną waży 1750 kg , to co napisałem to spostrzeżenia z użytkowania tego właśnie auta , które służy mi od 10-ciu latek ? Edytowane 16 Maja 2018 przez piotrsob1
DivaynEays Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 no jak sie zmienia z ubitych 288 na nowki 312 no to fakt, roznica bedzie odczuwalna w innym wypadku roznica praktycznie znikoma. 320 tak samo miesci sie w felgach 16", a swap nie jest jakis mega drogi, zaciski przod dorwiesz juz za 200 zl + klocki i tarcze i czujesz, ze masz hamulce, a nie spowalniacze.
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Prawda jest taka ze jak jezdzisz hebel gaz hebel itc to zajezdzis prawie wszystko. 320 ma tez duzy plus tj wyglad. Juz za 50zl idzie dorwac zdrowy zacisk. 312 slabo sie prezentuje ale swap faktycznie bardzo prosty.
Dev Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Nie opowiadaj kolego głupot , bo wprowadzasz ludzi w błąd ? Wymieniałem u siebie hample 288/245 na 312/255 jak dobrze pamiętam w 2009 roku. Różnica w skuteczności hamulców po wymianie to na moje oko ok.30% na plus. Jest to najmniej kosztowna opcja, bo wymaga tylko wymiany jarzm i tarcz. Bez problemu po swapie można jeździć na szesnastocalowych kołach, co dla mnie było podstawową zaletą tego rozwiązania . O ile ori hamulce to była zupełna porażka , o tyle 312/255 w zupełności dają radę nawet przy ostrej jeździe , problem z ich wydolnością się robi dopiero przy takiej jeździe gdy spalanie średnie spalanie wzrasta powyżej 10 l/100 km ? P.S. Moje BPW jest polizane na 165 KM, 370 Nm i ze mną waży 1750 kg , to co napisałem to spostrzeżenia z użytkowania tego właśnie auta , które służy mi od 10-ciu latek ? 312tki to tylko półsrodek. cokolwiek ma hamować to minimum 320mm oczywiście, zmiana na 312mm daje jako-takie efekty ale tutaj najbardziej chodzi o pojemność cieplną tarczy a to zaczyna sie dopiero od 320tek Edytowane 16 Maja 2018 przez Dev
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) 2 godziny temu, DivaynEays napisał: no jak sie zmienia z ubitych 288 na nowki 312 no to fakt, roznica bedzie odczuwalna w innym wypadku roznica praktycznie znikoma. 320 tak samo miesci sie w felgach 16", a swap nie jest jakis mega drogi, zaciski przod dorwiesz juz za 200 zl + klocki i tarcze i czujesz, ze masz hamulce, a nie spowalniacze. Trzeba się naprawdę mocno starać by 312 zaczęły iść po bandzie , co przy 288 nie wymagało żadnego wysiłku ? Fakt że graty do naszych strucli przez dekadę nieco potaniały, więc to już nie jest problemem jak się pójdzie w używki . Osobiście dziwię się tym co pakują do 150-cio konnego diesla za***iste heble i fele dziewiętnaski . Dla mnie komfort i to że na szesnastkach się jeździ dużo bezpieczniej po naszych dziurawych i wykoleinowanych drogach jest dużo ważniejsze niż wygląd ? Edytowane 16 Maja 2018 przez piotrsob1
MarcinL Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) @Dev Ile u Ciebie za regenerację i malowanie zacisków przód tył? Szukałem ofert u mnie w mieście, ale nigdzie cen nie podają. Zależne to jest od stanu zacisków? Edytowane 20 Maja 2018 przez Marcin Lipiński
Dev Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 3 godziny temu, Marcin Lipiński napisał: @Dev Ile u Ciebie za regenerację i malowanie zacisków przód tył? Szukałem ofert u mnie w mieście, ale nigdzie cen nie podają. Zależne to jest od stanu zacisków? cena jest zależna od stanu zaciskow, części które podlegają wymianie no i jaka ma byc powłoka na zaciskach, zwykły spray czy proszek zadzwoń jutro to Ci powiem co i jak
wesz82 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Nie widze sensu malowania szprejem. Jak juz rozbierzesz zacisk,wrzucisz go w piach to tylko proch potem,no chyba ze kolor tylko w puszcze.
Patriko69 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Witam pany mam a4 b7 2005 3.0Tdi Q 204 km s-line jaki mogę mieć rozmiar tarcz i zacisków przód tył z gory dzieki za info.
Wandej Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 11 godzin temu, Patriko69 napisał: Witam pany mam a4 b7 2005 3.0Tdi Q 204 km s-line jaki mogę mieć rozmiar tarcz i zacisków przód tył z gory dzieki za info. 320/288
Hasir123 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Witam, ja mam pytanie troche z innej beczki. Chcial bym przelozyc tarcze z przodu na tyl bo sa nawiercane i wentylowane a na przód zalozyc takie same tylko wieksze. Zastanawiam sie czy taka przekladka jest wgl mozliwa ? Jezeli tak to czy wystarczy ze kupie jarzma od 3.0 tdi na przod a na tyl przeloze te co sa z przodu czy to juz calkiem co innego ? Edytowane 8 Lutego 2019 przez Hasir123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się